X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הקמפיין יעלה לאוויר בסופשבוע ויימשך עד סוף פברואר; התקציב עומד על כ-500 אלף דולר
▪  ▪  ▪

מפעל הפיס מעלה בסופשבוע קמפיין חדש לסופרלוטו בכיכובו של שחקן התיאטרון, יוסף כרמון. הקמפיין החדש עוסק בתוכניות הראשוניות והבסיסיות שיש למרבית האנשים כשהם מתכננים מה לעשות בזכייה גדולה - לסדר את הילדים, המשפחה: לקנות לכולם בית או דירה. משרד הפרסום האחראי לקמפפין - משרד אדלר -חומסקי-ורשבסקי.
"מחקרים וסקרים שערכנו מוכיחים כי על רקע המציאות הכלכלית- חברתית וביטחונית בה אנו חיים, רוב האנשים לא ממש מתחברים לפנטזיות גרנדיוזיות כמו לרכוש מטוס או אי. זה היה נכון יותר קודם, כשהמצב היה שקט ויציב יותר. הרצון ל"סדר" את הילדים והמשפחה, הוא החלום הראשון, המשפט הראשון שזוכים אומרים והוא תמיד נכון ובמיוחד בתקופה זו. אנשים רוצים דברים בסיסיים כמו בית ורק אחר כך הם חולמים להגשים פנטזיות". אומר סמנכ"ל שיווק ופרסום, ד"ר ישראל פלג".
הקמפיין החדש שומר על הסיסמה המובילה של ה"סופר לוטו" - אולי הפעם זה שלך?". "יש בסיסמא הזאת הרבה אופטימיות, ואמת פשוטה - אולי באמת בפעם הבאה זה שלי". אומר פלג.
בקמפיין החדש נראה שחקן התיאטרון, יוסף כרמון, שזוהי הפרסומת הראשונה בה הוא משתתף, נכנס לבנין חדש ומרשים כשבידו צרור מפתחות גדול. הוא מציץ לדירה ראשונה חדשה ומרוהטת - מיישר תמונה, נועל ויוצא. עובר לדירה הבאה - הכל תקין, נועל ויוצא. וכך עובר מדירה לדירה. השרת יוצא מן הבניין. בחוץ מחכים לו אישתו וששת ילדיו, הנשים והילדים. השרת מחלק את המפתחות לדירות החדשות בין הילדים - זה מה שהוא עשה בכספי הזכייה.
תקציב הקמפיין שיעלה לאוויר בסופשבוע וימשך עד סוף פברואר עומד על כ-500 אלף דולר. כחלק מהקמפיין החדש שינה מפעל הפיס גם את הטיפוגרפיה של ההכרזות על גובה הפרס הראשון בעיתונות ובטלווזיה וצילם כ-60 אנשים חדשים המכריזים "שלי ! שלי!".

תאריך:  05/01/2003   |   עודכן:  05/01/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שי פאוזנר
יעקובו נמכר לפורטסמות' הבריטית ב-7.2 מיליון דולר; גיל ואלדר מכרו 9% ממניות מכבי ת"א כדורסל ב-1.09 מיליון דולר
גלית יצחק
ההתראות נשלחו ע"י המשרד לאיכות הסביבה; 5 המוסכים הפרו את התקנות בכך שמסנני השמן לא סולקו לאתר פסולת רעילה; העונש: 18 חודשי מאסר או קנס של 49 אלף ש"ח
הדר פרבר
במחוז סומרסט בפנסילבינה טוענים כי ההוצאות עבור ציוד, טלפוניה ועוד - טרם שולמו על-ידי יונייטד
מירב לוי
מופז תומך דבריו בין היתר על חוק יסוד הכנסת הקובע כי קצין צה"ל יכול להיות מועמד לכנסת מיום בו חדל לכהן בתפקידו
הדר פרבר
הפקחים החלו בהקמת משרד חדש בצפון מוסול, כדי להרחיב את טווח החיפוש; ממשלת עירק הצהירה, כי מימון ארה"ב למטרת פעילות נגד עירק מפרה את החוק הבינלאומי ופוגעת בריבונות של עירק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il