X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הקבוצה של דיין עלתה אחרי 1:2 על הפועל פ"ת, גם הכח בחוץ
▪  ▪  ▪
אלי מחפוד. יש כרטיס לרבע הגמר

קרית שמונה הבטיחה הערב (רביעי) את עלייתה לרבע גמר גביע הטוטו אחרי ניצחון 1:2 על הפועל פ"ת במחזור האחרון בשלב הבתים. קרית שמונה הצטרפה ל-7 קבוצות בליגת העל שכבר הבטיחו את מקומן ברבע הגמר: מכבי חיפה, בני יהודה, מ.ס. אשדוד, מכבי ת"א, הפועל ת"א, בני סכנין ומכבי נתניה.

מכבי פ"ת סיימה בתיקו 1:1 עם אשדוד ואיבדה סיכוי לעלות לשלב הבא. בכרטיס השמיני והאחרון לרבע הגמר זכתה מכבי נתניה שגברה 0:2 על בית"ר ירושלים.

קרית שמונה - הפועל פ"ת 1:2
בדקה ה-8 הכניס גיא צרפתי כדור עומק ליובל אבידור, שהקפיץ באמנות מעל שוער פ"ת, -0:1 לקרית שמונה. בדקה ה-17 עלתה קרית שמונה ל-0:2, יובל אבידור חטף כדור, עבר את איציק כהן ומול שניר דורי גלגל פנימה.

עמנואל בנאיני נפגע בראשו ופונה לבית החולים, שמעון אבוחצירה, מלך השערים של ליגת העל, נכנס במקומו. בדקה ה-37 העלה שוקי נגר כדור לרחבה, יוסי בצלאל הדף הישר לרגליו של מרק גורמן שבעט פנימה לשער החשוף.

הפועל פ"ת: שניר דורי; אורי אוזן, איציק כהן, גל כהן, שוקי נגר; מארק גורמן, נדיב סימנטוב, אבי ריקן, שגיב כהן; עמנואל בנאיני, עומרי רון.

קרית שמונה: יוסי בצלאל; עמיר נוסבאום, יניב לביא, יוסי ביטון, רן קוז'וך; יובל שבתאי, אוהד אלגרבלי, גיא צרפתי, חיאר סספדאס; עומר פרץ, יובל אבידור.

סייע בהכנת הידיעה: מתן בן הרוש

מכבי פ"ת - מ.ס אשדוד 1:1
רק ניצחון היה מבטיח למלאבסים את הכרטיס לרבע הגמר, החניכים של יוסי מזרחי כבר הבטיחו את מקומם בשלב הבא עוד לפני שריקת הפתיחה.

מכבי פ"ת עלתה בהרכב חסר אבל היתה יכולה לעלות ליתרון בדקה ה-30 כשהכשלה על לירן כהן סידרה לה כדור עונשין מ-11 מ'. פאבלו בסטיאניני לקח אחריות אבל בעט ברשלנות החוצה.

שתי דקות מאוחר יותר הגיעה התשובה: כדור רוחב של אלון סטיבן הצעיר מצא את שי הולצמן הוותיק, שהמשיך מקרוב לרשת של אוהד כהן - 0:1 לאשדוד. בדקה ה-66 השוותה מכבי פ"ת את התוצאה משער של עומר דמארי, אבל זה לא הספיק לחניכיו של גיא עזורי.

במחצית נכנס היו"ר שינו זוארץ לחדר ההלבשה, צרח והשתולל. "לא אכפת לכם מהמועדון הזה", אמר לשחקנים. "אתם יודעים שניצחון יעלה אותנו שלב ויכניס לנו כסף ופשוט לא אכפת לכם. תקחו את עצמכם בידיים".

תאריך:  12/11/2008   |   עודכן:  12/11/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
משה ריינפלד
האיחוד האירופי קנס ארבעה יצרנים שתיאמו מחירים במשך חמש שנים ב-1.38 מיליארד אירו, הקנס הגבוה ביותר שהוטל אי-פעם על קרטל יחיד
אלעזר לוין
מכר דירת 3 חדרים בירושלים ב-2.2 מיליון שקל, אחרי שמכר לאיש עסקים מקומי פנטהאוז ב-8.5 מיליון שקל    תמורת המכירות - 197 מיליון שקל    סאונה, חדר כושר ומקרר יינות פרטי
מחלקה ראשונה
כיהן כ-14 שנה בהתאחדות הקבלנים הישנה וכעת יעמוד בראש הגוף החלופי
גלית יצחק
בית החולים בנהריה חתם על הסכם לשיתוף פעולה עם מד"א להקמת בנק טבורי    מנכ"ל מד"א: "חשיבות המהלך היא עצומה, נוכח האוכלוסיה המגוונת שמשרת בית החולים"
עופר וולפסון
באולם מלא מפה לפה ובנאום פרגמטי, אמר נתניהו בוועידת ראש הממשלה לייצוא ולשיתוף פעולה, כי יש ליצור מקומות עבודה הן לישראלים והן לפלשתינים    נתניהו שיבח את מדיניות הנגיד פישר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il