X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אומניבוס של "שילוב" מגלה, כי 64% מאלה שניסו את קוטג' שטראוס - רכשו אותו שוב - הפרסום והיח"צ הביאו למודעות של 80% מהנשאלים למוצר
▪  ▪  ▪

בשבוע הראשון להשקת קוטג' שטראוס, כבשה החברה עם גביעי 250 גרם של 5% שומן, נתח שוק של 26.7%. כל על-פי דו"ח שבוע 50 של סטור נקסט. בשבוע השני להשקתו הגיע הקוטג' של שטראוס לנתח שוק של 26.7%. החברה שעושה מעמצים יוצאי דופן לחתוך נתחים מהשוק שלאורך עשרות שנים נשלט בידי תנובה, מדווחת לעיתונים (יום ג', 7.1.03), כי הביקוש הרב יצר חוסרים במהלך השבוע השלישי להשקה (שבוע 52) וגרם לירידה בנתח השוק ל-23.4%.
החברה מסרה, כי בעקבות חוסרים אלה הגדילה חברת שטראוס את קצב הייצור, וחזרה למלא את מקררי נקודות המכירה בקוטג' שטראוס.
שטראוס מוסרת היום, כי הצליחה להתגבר גם על החוסר הזמני שנוצר במוצרים קטנים - קט קוטג' בשבוע השני להשקה (שבוע 51) ולחזור לקצב ייצור ושיווק של מוצרים אלה: נתחי השוק אשר מדווחים על-ידי סטור נקסט למוצרים הקטנים: שבוע 50 - 54.4%, שבוע 51 - 43.4% (בגלל חוסרים במוצרים הקטנים), שבוע 52 - 53.6% .
מסקר אומניבוס שערכה חברת שילוב, בשבוע השני להשקת הקוטג', עולה כי 64% מהקונים קנו קוטג' שטראוס פעם שניה ומעלה, וכי 67% מהקונים הביעו כוונות קניה חוזרת. רמת המודעות לקוטג' שטראוס עומדת על 80%, נתון מפתיע על רקע העובדה שתקציב השיווק של שטראוס קטן בכמחצית משל המתחרים.
מירי גרנות, מנהלת שיווק גבינות ומעדנים בשטראוס אמרה היום, "במחקר מיוחד שאנו מקיימים באופן שוטף בנקודות המכירה מראה שיעורים של 90% קניה חוזרת באזור המרכז ו-60% קניה חוזרת באזור הדרום. מחקר זה, הנוגע בצרכנים ברגע הושטת היד למדף, מהווה בעיני נתון איכותי, המוכיח, כי קלענו לטעמם ומבטיח כי קוטג' שטראוס תכבוש את מקומה בשוק".

תאריך:  07/01/2003   |   עודכן:  08/01/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב לוי
במכתב למנהל הרשות, כותב חלבי כי לא פעם עוקפים אותו, ובקשותיו לטיפול בנושא כ"א אינן נענות; בראל קיבל את התפטרותו והודיע כי ימנה בקרוב מנהל חדש; אגודת זכות הציבור לדעת פרסמה הודעה בה היא מברכת על התפטרותו של חלבי
שי פאוזנר
וורלדספאן תספק פתרונות לכל סניפי הקבוצה, כהמשך טבעי של שיתוף הפעולה בין שתי החברות במהלך שמונה השנים האחרונות
שי פאוזנר
מעידה על-כך שאין במשלוח "יהלומי קונפליקט" - הממנים פעילות לא חוקית כנהוג במדינות עולם שלישי רבות
מירב לוי וגלית יצחק
בשידורי התעמולה של התנועה נשמע המנון "התקווה" בערבית; השופט חשין התיר שידורו פעם נוספת באופן חד-פעמי; הורה להוציא מהתשדיר את המילים "בילאדי, בילאדי"
גלית יצחק
שיבושי תנועה בצפון הארץ, בכביש החוף ובנתיבי איילון במחאה על סגירת המחצבות; עשרות נהגים מפגינים כעת בצומת גלילות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il