X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
שערים של טזמטה, מנשה ואומברטו. דיין: "לא הבאנו כלום למשחק הזה"
▪  ▪  ▪
מנשה ושכטר חוגגים (צילום: ניר בוקסנבאום)

אחרי שסחטו 1:1 בקרית אליעזר מול מכבי חיפה בשבוע שעבר, שאלו את מישל דיין איך זה שהקבוצה שלו כל כך טובה העונה מול הגדולות. חיפה, מכבי ת"א, הפועל ת"א ובית"ר, כולן ביחד לקחו מול קרית שמונה רק 2 נק' בסיבוב הראשון. אז הערב (שבת) הגיעה לצפון מכבי נתניה והסבירה למה היא הגורם המפתיע בצמרת כשעשתה זאת בקלילות עם ניצחון 0:3.

זה לא שנתניה הציגה משחק גדול. רחוק מכך. היא פשוט נהנתה מיום חלש להחריד של קרית שמונה, ובעיקר של שחקני החלק האחורי והשוער דני עמוס, שעם קבלת אורחים נהדרת סידרו שלושה שערים קלים כבר במחצית הראשונה, כולן תוצאה של טעויות.

לחדשות, סטטיסטיקות וטבלת ליגת העל

נמצאים בחו"ל? חגיגת שידורים מליגת העל בשבת

לותר מתיאוס, שסיים את הסיבוב הראשון עם 24 נק', צמוד למקום הראשון ועם הפסד בודד, אמר בסיום: "אנחנו יודעים מה האיכויות שלנו, וזה לא מה שראינו היום. אנחנו רוצים ויכולים לשחק טוב יותר, ובהחלט לא מרוצים מהיכולת. אני מקווה שבעתיד נראה יכולת טובה יותר שתגרום אושר לא רק לאוהדים שלנו אלא לכל אוהדי הכדורגל בישראל. היה לנו מזל גדול שידענו מתוך 4 הזדמנויות לכבוש 3 שערים. נהנו מטעויות קשות של הגנת קרית שמונה".

"הייתה לנו תקלה גדולה מול בית"ר, ידענו כמה הם מסוכנים ונערכנו אליהם אבל זה לא הספיק. גם כי חסרנו את דדי בן דיין שהוא המנהיג שלנו. יש לי בעיה עם השיפוט והכדורגל בישראל. אני מכיר איכויות אחרות של כדורגל, כמו באיטליה וגרמניה. השופט חייב לשלוט במשחק, והוא לא עשה זאת היום. ראיתי שהשחקנים שלי לא זוכים להגנה ממנו, היו המון תפיסות בחולצה וזה לא מצא חן בעיני. אני מצפה ממישהו שייקח אחריות על איכות השיפוט. אני רוצה לעזור לכדורגל הישראלי, אני לא סתם מבקר ומעיר. לא איכפת לי גם לקבל תפקיד רשמי בהתאחדות כדי לעזור, אבל צריך שיתנו לי גישה ואפשרות".

על שלו מנשה, שכבש ובישל אמר מתיאוס: "לא צריך להסתכל על מה שחקן עושה ב-2 או ב-3 דקות. למרות השער והבישול שלו, אני יודע שהוא יכול לתת הרבה יותר והוא לא הצליח לתת את זה היום".

החל מיום ראשון יחלו להתאמן עם הבוגרים של נתניה פיראס מוגרבי וגיא אבן.

רביד גזל: "לא היינו טובים. הכרענו את המשחק במחצית הראשונה, ובשנייה שמרנו עליה, זה לא טוב ואני לא אוהב את זה. נשתדל לתקן. העבודה עם לותר היא חוויה, לא כל יום פוגשים דמות כמוהו. הוא מתעצבן הרבה כי הוא המאמן, ככה זה. נגמר סיבוב, לקחנו 24 נק', שזו כמות יפה מאוד. אני מקווה שתהיה לזה המשכיות".

גולן חרמון, שוודאי נהנה מהקרבה להר הצפוני שמעטר את שמו: "יכולנו להיות יותר טובים. קרית שמונה היא קבוצה טובה, שאולי הלך לה פחות במשחק הזה. אנחנו משחקים ונראים טוב ואין סיבה שלא נמשיך להיות בצמרת עד לסיום העונה. אני מקווה שנישאר שם עד אמצע הסיבוב השלישי ואז נוכל לחשוב על דברים מעבר לצמרת".

מישל דיין דיבר בסיום על ההפקרות בהגנה שלו: "פתחנו רע את המשחק, עם המון טעויות קשות, ושילמנו על כך מחיר יקר של ספיגת שלושה שערים מטעויות שלנו. במחצית השנייה כבר היה קשה לחזור, גם כי נתניה ידועה במשחק הטקטי המצוין שלה וגם כי אנחנו לא הבאנו כלום למשחק. לא לחימה, לא הנעת כדור ולא רצון. שיחקנו בחוסר סבלנות ובלי מחשבה, היו יותר מדי הגבהות סתמיות לרחבה למרות שלנתניה יש שחקנים עם משחק ראש מצוין בהגנה".

"אני לא חושב שהיה מקום להחליף שחקנים, הכל קרה מהר מדי ולא רציתי להוריד לגמרי את הביטחון לאף אחד", התייחס דיין לניהול המשחק שלו. "יש לנו בעיה קשה עם משחקי הבית, זה היה ההפסד שלישי רצוף שלנו פה. אי אפשר להקל בזה ראש ונצטרך לראות איך משפרים את הדברים".

איזי שרצקי לא מדבר כרגע על החלפת מאמן ואמר: "לא מדובר ביכולת, אלא בחוסר ביטחון של השחקנים. נתניה לא היו כובשים היום, אם לא היינו עושים טעויות כאלה".

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/9/106689.jpg

מהלך המשחק:

כבר בדקה ה-5 הגיע יובל אבידור להזדמנות בתוך הרחבה, אלא שהחלוץ בעט חלש ולירן שטראובר לא התקשה ללקט את הכדור. בדקה ה-7 עבאס סואן קיבל את הצהוב הראשון במשחק אחרי עבירה מאחור על שלו מנשה. דקה לאחר מכן עומר פרץ הוציא מתפרצת של קרית שמונה, שחקני ההגנה של נתניה רק לוו את החלוץ שהחליט להפתיע עם בעיטה מ-25 מטרים. שטראבור הדף בקושי.

בדקה ה-26 עלתה נתניה ליתרון אחרי התקפה מתפרצת מצוינת. הכל התחיל מקרן לזכות קרית שמונה, אחרי ההרחקה הגיע הכדור לטל מעבי, שרץ כמעט 60 מטר, מצא את רביד גזל וזה העביר מסירה למרכז הרחבה, יובל שבתאי פיספס ברשלנות ונתן לתיירי טאזמטה לכבוש את אחד השערים הקלים בקריירה שלו. 0:1 לנתניה.

בדקה ה-42 עוד טעות קשה: הגנת נתניה הרחיקה כדור שעבר מעל ראשו של יוסי ביטון ומצא את שלו מנשה בודד מול דני עמוס. הקשר הנתנייתי בעט חזק לפינה ופנימה. 0:2.

על סף השריקה למחצית נתניה קיבלה מתנה מס' 3, הפעם מהשוער דני עמוס שיצא כדי לאגרף לכדור חופשי שהגביה מנשה, תפס אויר ואיפשר לדניאל אומברטו לנגוח בקלילות את ה-0:3 של נתניה.

בפתיחת המחצית השניה ערך מישל דיין חילוף בקרית שמונה, עומר פרץ יצא ובמקומו נכנס אגודה קאובינה. בדקה ה-52 מצא כדור חופשי של מנשה את ג'ורג' בה לא מכוסה בתוך רחבת ה-5, אך החלוץ לא ניצל את המתנה הנוספת מהגנת קרית שמונה.

למעשה, נתניה לא עלתה למחצית השניה. שחקניו של מתיאוס שיחקו בהליכה, ולמרות זאת קרית שמונה לא הצליחה להגיע לאף איום ממשי על שערו של שטראובר שהיה מחוסר עבודה.

הרכב קרית שמונה: דני עמוס, רן קוז'וך, יניב לביא, יוסי ביטון, עמיר נוסבאום (חאיר סספדס, 69), עבאס סואן, יובל שבתאי, גיא צרפתי (אוהד אלגרבלי, 57), עומר פרץ (אגודה קאובינה, 46), עדן בן בסט, יובל אבידור.

הרכב נתניה: לירן שטראובר; קלמי סבן, לואיס מארין, גולן חרמון, טל מעבי, רביד גזל, ביבאן פרנסמן, דניאל אומברטו, שלו מנשה (דלה ימפולסקי, 53); תיירי טאזמטה (איתי שכטר, 79), ג'ורג' בה.

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/5/106745.jpg

תאריך:  22/11/2008   |   עודכן:  22/11/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
משה ריינפלד
המשא-ומתן בנושא מתנהל עם הממשל    רויטרס: חששות להתמוטטות ענק הבנקאות האמריקני עקב נפילת מנייתו ביום ו' ב-20%    פיננשל טיימס רומז: תיתכן הדחת המנכ"ל ויקרם פנדיט
משה ריינפלד
ג'וספה קונספסיון מואשם שמכר ציורים מזויפים של אמנים ידועי שם, ובהם מטיס ושאגאל, אך סניגורו טוען שהוא רכש אותם בתום לב מסוחרים אחרים
משה ריינפלד
המו"מ עם חברות האולפנים עלה על שרטון, ונציגי השחקנים יעמידו להצבעה של 120,000 חבריהם הצעה להשבית את ענפי הקולנוע, הטלוויזיה והתקשורת
משה ריינפלד
שני האישים מבקשים לבדוק את ממדי המשבר ההומניטארי במדינה שבה האינלפציה דוהרת, המטבע שווה לאפס, וקיים מחסור חמור במזון ודלק
משה ריינפלד
הנשיא הנבחר אומר כי הוא מכין תמריצים לשנתיים, שייצרו 2.5 מיליון מקומות עבודה, ויחזירו את הכלכלה האמריקנית לצמיחה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il