X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
יאמר סרב לעיסקת חליפין: תמוז תמורת שכטר
▪  ▪  ▪
לותר מתיאוס. לא יגיע לבית הדין

בעלי מכבי נתניה, דניאל יאמר, סרב להצעת בית"ר ירושלים לבצע עסקת חליפין במסגרתה יגיע טוטו תמוז לקבוצתו בתמורה לאיתי שכטר. זוהי אינה הפעם הראשונה שהאלופה מנסה להשיג את החלוץ. בעבר הועברו לנתניה הצעות כספיות עבורו אולם כעת, בשל המצב הכלכלי בו מצוי המועדון, הוצעה עסקת חליפין. מאמן הקבוצה, לותר מתיאוס, לא מתכוון להגיע מחר לבית הדין של ההתאחדות לכדורגל, לשם הוזמן לאחר שהורחק במשחק נגד הפועל פ"ת (0:0) על ידי השופט אשר כהן. כזכור, מתיאוס יצא בהאשמות חריפות ביותר נגד אשר כהן ואף אמר כי "בגלל שופטים כמוהו לא מכבדים את הכדורגל הישראלי".

במקום ההגעה הפיזית לדיון, המאמן עשוי לשלוח כתב הגנה להתאחדות לכדורגל ולפרט בו את גירסתו לאירועי המשחק. בין היתר יציין מתיאוס את מערכת היחסים העכורה, לטענתו, בין הקבוצה לבין אשר כהן ושי שטרית, ששימש כשופט הרביעי בשבת. "התקנון מאפשר לא להגיע ולשלוח כתב הגנה, וזה מה שהוא יעשה. אין לו מה להיות שם", הסבירו במועדון. למרות זאת, בנתניה ישלחו את חבר ההנהלה, קובי בלדב, על מנת שהדיון לא ייערך במעמד צד אחד.

קשר הקבוצה, שניר גואטה, שלא זוכה ליותר מדי דקות משחק, יבקש לעזוב בינואר אם לא יהיה חלק מהרוטציה. השוער גל ניר, שבתקופת ראובן עטר היה השוער השני ובתקופת מתיאוס הפך לשוער השלישי, יעזוב אם תימצא קבוצה שתסכים לשלם לו את השכר אותו הוא מרוויח בנתניה. לבלם מעוז סמיה יש מספר הצעות מהליגה הלאומית והקבוצה לא תעמוד בדרכו אם הוא ידרוש לעזוב.

בנתניה כבר גיבשו החלטה לשחרר את ג'ורג בה ודניאל אומברטו ולהביא שני זרים אחרים במקומם. השניים ייחתכו בינואר ולא יזכו לפיצוי כספי על פי ההסכם שנחתם עימם בתחילת העונה. המנהל הספורטיבי, טומי נילסן, שב מחופשת מולדת בדנמרק ויישב בימים הקרובים עם מתיאוס על רשימת השחקנים שהכין בזמן שהותו בדרום אפריקה, קודם לחופשה במולדתו.

אביו, מאמן הנבחרת לשעבר, ריצ'רד נילסן, התייחס בדבריו לאתר ספורט 5 אל הביקורת שסופג בנו: "הוא עושה עבודה מכל הלב, יש לו רזומה טוב ואי אפשר להגיד שהוא לא רוצה לעזור בהבאת השחקנים הכי טובים לקבוצה".

תאריך:  09/12/2008   |   עודכן:  09/12/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
בית המשפט קבע כי על-מנת לקבוע באופן מוחלט מה גרם למותו יש לבצע ניתוח על אף התנגדות המשפחה    הורה למנתחים לבצע כמה שפחות פעולות כירורגיות ולהפסיק ברגע שיוכלו לקבוע את סיבת המוות
משה ריינפלד
לחברות התעופה בארה"ב צפוי רווח קטן    הירידה בהפסד הכולל נובעת מהוזלה ניכרת במחירי הדלק    תנועת הנוסעים צפויה לקטון ולפגוע ברווחיות
אלעזר לוין
שר האוצר פנה לוועדת האתיקה כדי לברר האם מותר לו להשתתף בכינוס המאורגן על-ידי עיתון כלכלי ועל-ידי חברת ביטוח    ההנחייה שקיבל: לא לעמוד מאחורי הדוכן שבחזיתו הוצבו סמלי מארגני הכינוס
אלעזר לוין
לדברי לבני, הדבר החשוב ביותר הוא להילחם בביורוקרטיה ולשנות את המצב הקיים
אלעזר לוין
עוד אמר שר האוצר, כי לדעתו אין צורך ברשת הביטחון שסוכמה אתמול וכי האוצר מגבש עוד דרכים למלחמה באבטלה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il