משרד הפרסום שפירא סלע שחק/United קיבל את תקציב הפרסום של "הבית בצמרת" - פרויקט היוקרה של חברת הבניה דירום, בתקציב של 360,000 דולר.
הפרויקט החדש, המוקם בסמוך לכיכר המדינה, יהיה הראשון בקונספט תל-אביבי חדש האמור להשתכפל בשנה הבאה גם למתחם קולנוע דקל בשיכון בבלי, אותו רכשה דירום.
"הבית בצמרת" יספק פתרון ייחודי לביקוש העולה בתל-אביב לדירות פונקציונליות ומפוארות, במיקום מרכזי בצפון השקט של תל-אביב. מגדל המגורים החדש יכלול 80 דירות 2 ו 3 חדרים בלבד, מעוצבות ופונקציונליות, עם קומת פינוק ונוחות שתכלול בית קפה/מסעדה, חדר כושר, חדר לטיפולים אלטרנטיבים, לובי אירוח מפואר ועמדת דורמן.
משה שפירא, המשמש כיועץ אסטרטגי לחברות נדל"ן והיה שותף לצוות שתכנן רעיונית את הפרויקט, מבהיר כי באזורים המבוקשים של צפון תל-אביב, סמוך למוקדי הבילוי, קיים מחסור בדירות קטנות-מפוארות בעיקר לזוגות בשלב שאחרי ילדים ולבודדים, וכדירות עיר לאנשי עסקים ובעלי מקצועות חופשיים המגיעים לתל-אביב מספר ימים בשבוע.
קמפיין השקת הפרויקט מתוכנן לעלות בשבוע הבא ויכלול חבילת שילוט אזורית, עיתונות תל-אביבית, עיתונות עסקים, שיווק חוויתי באירועים, דיוור ישיר ופעילות שיווקית נוספת ממוקדת לקהלי המטרה-זאת תחת הסיסמא: "הבית בצמרת - יוקרה בצפון תל-אביב".