X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
סכום התביעה: 300,000 ש"ח; טוען כי פרסמו מידע שקרי לפיו הוא בעל עבר בתנועת כך וכי ניסה להכשיל את מצנע בקבלת דולרים מזוייפים
▪  ▪  ▪

איש העסקים אביעד ויסולי, הגיש תביעה בגין הוצאת לשון הרע בבית משפט השלום בחיפה נגד עמרם מצנע, כתבי ערוץ 1 - איילה חסון וניצן חן, ושדרנית הרדיו פאר-לי שחר מרשת ב'. סכום התביעה 300,000 ש"ח.
ויסולי טוען, כי פרסום ציטוטים מפי מצנע לפיהם ויסולי הינו "פעיל ליכוד עם עבר בתנועת כך", "לשעבר מאנשי כהנא", אשר ניסה להכשיל את מצנע בקבלת דולרים מזוייפים. ויסולי (47) הוא איש עסקים פעיל ציבורית. בין השאר הוא משמש יו"ר עמותות "קו חם לצרכן", ו-"המטה למען ארץ ישראל - חיפה והצפון". בנוסף משמש ויסולי חבר מרכז ליכוד.
על-פי כתב התביעה, פאר-לי שחר ואיילה חסון טענו בשידור, כי מצנע אמר זאת במסיבת העיתונאים שכינס מספר דקות לפני חשיפת הקלטת, בה נראה מנהל קרן חיפה, דני נוימן, מקבל עבורו מויסולי שלושה שיקים על-סך כולל של 20,000 דולר.
בכתב התביעה נכתב: "הקלטת של קבלת הצ'קים נמסרה ביום ה', 12.9.02 בבוקר למנהלי חטיבת החדשות של ערוץ 1. כשעתיים לאחר מכן הודיעו מנהלי חטיבת החדשות של ערוץ 1 לתובע כי הם מעוניינים לשדר את הקלטת, וכי הם מתכוונים לשלוח את כתב ערוץ 1 בארה"ב, להפקיד כספים בחשבונו של מצנע בארה"ב, ואולם הם אינם מתכננים לשדר את הקלטת עד יום 17.9.02".
ויסולי טוען כי לא האמין למנהלי הערוץ הראשון, וחשד כי ידליפו את דבר קיום הקלטת למצנע, ולכן העביר את הקלטת ביום ה', 12.9.02 לכתב הערוץ השני כרמל לוצטי. באותו ערב פנה לוצטי לנוימן כדי לקבל תגובתו, אך זה ניתק בפניו את הטלפון, על-פי כתב התביעה.
למחרת נפגש מצנע עם לוצטי במשרדו, ולחץ עליו לא לשדר את הקלטת. לאחר שנתקל בסירוב, קבע מצנע מסיבת עיתונאים לשעה 16:45, כרבע שעה לפני שידור הקלטת.
ויסולי דרש ממצנע ומהכתבים לשדר תיקון והתנצלות. מצנע טען באמצעות עורך דינו כי לא אמר את הדברים, בעוד שהכתבים התעקשו שכן אמר אותם. בהמשך, על-פי כתב התביעה, הציע רפיק חלבי לשדר תיקון לדברים, אך התנה זאת בויתור על פיצויים.
מצנע וכל אחד מהעיתונאים נתבעו על סך 100,000 ש"ח לכל אחד מהמקרים. בנוסף מבקש ויסולי צו ביניים שיחייב שידור התיקון והתנצלויות בערוץ הראשון וברשת ב', עוד לפני הבחירות.

תאריך:  15/01/2003   |   עודכן:  15/01/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
התקציב יועבר בהתאם להחלטת הממשלה; על-פי החלטת הממשלה בשנת 2003 יקבלו יישובי קו התפר מעמד של אזור עדיפות ב'
ניצן כהן
קופת הגמל 'עצמה' השיגה בדצמבר תשואה ריאלית שלילית של 0.88% כשבשנת 2002 כולה השיגה תשואה ריאלית שלילית של 9.3%: ההיקף הכספי של קופות הגמל שבניהול לאומי הסתכם בשנת 2002 ב-25.1 מיליארד שקל
רנית נחום-הלוי
הדברים נאמרו בפגישה בין שר החוץ הירדני לראשי מרצ; השר אמר כי בקרוב יפגש עם נציגי הליכוד והעבודה והביע התנגדות לפיגועי התאבדות; הביקור זכה להתייחסות בתקשורת המקומית בירדן: "הזמנה חיובית", נכתב ביומונים
הדר פרבר
הדר פרבר
הפגישה עסקה בנושאים מקצועיים ובשיתוף הפעולה החקלאי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il