X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
נהגי מיצובישי מרווים צמאונם בשפניה
▪  ▪  ▪

ראלי דאקר 2003 הגיע ליעדו הסופי שבמיפרץ שארם א-שייח'.
בשבת עברו המתחרים את המסלול הארוך ביותר, ואחד הקשים במסלולים השנה: מאבו-ריש שבמצרים העילית, ועד למיפרצי שארם א- שייח' שבדרום מדבר סיני.
היום ה-16 למירוץ כלל 463 ק"מ של קטעי קישור, 365 ק"מ של קטעים מיוחדים, וסה"כ: 828 ק"מ של חווייה מוטורית צרופה.
הקטע הארוך ביותר בדאקר 2003, היה גם מגוון מאוד מבחינת תוואי השטח. בזריחה יצאו המתחרים לקטע קישור מגדותיו הריקות של הנילוס, הצפינו לאורך חופיו המערביים של מיפרץ סואץ, ולאחר שחצו את התעלה שבו והדרימו לאורך הגדה הדרומית.
רק אז, לאחר ששוב ניצבו על קרקע הררית, סלעית וקשה, הוזנק המרוץ לקטע התחרותי המסכם שאורכו 365 ק"מ - כמידת ימי השנה.
הנהגים הוכיחו בגרות ושמרו בקפדנות על כל כללי הזהירות. תעיד על כך העובדה כי דווקא ביאסון, המדורג שלישי בסיכום הכללי ההוא שהגיע ראשון לשארם א-שייח', כאשר פונטנה המדורג כללית שני מגיע 5 דקות אחריו, ומצואוקה המדורג ראשון בסיכום הכללי, מגיע שישי.
כפי שניכר מהטבלה המצורפת, מיצובישי ניצחה גם השנה נצחון מוחץ. ארי ואטאנן התעורר מאוחר, אך הבטיח כי בשנה הבאה ינצל טוב יותר את כושרו המוכח של הטנדר ניסאן שלו.
פולקסווגן סבלו ממחלות ילדות רבות של הטארק החדש, אך בכל זאת הביאו אותם כישורי הנהיגה של יוטה קליינדשמידט ועמיתה, לדרוג מרשים.
יום ראשון – 19.1.2003 מוקדש לעריכת הקטע הסופי והאחרון, שהינו יותר הפגנתי, מתחרותי, ומיועד בעיקר לעין המצלמות. צמד האוו המעופפות שבתמונה, מסמלות את שניראה במרבית הדרך על מסכי הטלויזיה, אף שאינה משקפת את הדרוג הסופי.
הקטע ה-17 האחרון נערך על-גבי חולותיה המוזהבים של שארם, 22 ק"מ של קטעי קישור מינהלתיים ועוד 34 ק"מ של קטעים מדודים, וסה"כ 56 ק"מ של שיכרון וכן משמפניה.
דרוג מסכם דאקר 2003
(לאחר קטע 16 - המוסיף כרבע שעה)
1. מצואוקה – מיצובישי פז'רו אוולושן – 48.44
2. פונטנה – מיצובישי פז'רו – מונטרו - 50:38
3. ביאסיון – מיצובישי פז'רו – מונטרו - 50:39
4. פטרהנסל – מיצובישי פז'רו אוולושן – 51:04
5. סוזה – מיצובישי L 200 – 51:17
6. דה – וילר – ניסאן טנדר – 51:23
7. האנרד – פולקסווגן טארק – 52:32
8. ואטאנן – טנדר ניסאן – 53:18
9. קליינשמידט - פולקסווגן טארק – 57:07
10. לאלפאנד – ב.מ.וו X5 דיזל – 57:47
11. מיצובישי פז'רו – מונטרו
12. טנדר ניסאן
14. מיצובישי פז'רו – מונטרו
15. שברולט
16. מרצדס ML 430
17. מיצובישי
18. טויוטה HDJ 100
19. מרצדס ML 430
20. ניסאן טרנו
21. מיצובישי פז'רו מונטרו
22. טויוטה HDJ 100
23. מרצדס ML 430

תאריך:  18/01/2003   |   עודכן:  18/01/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב לוי ועמוס באר
בית המשפט קבע כי לא יהנה מחסינות בשל היותו חבר הפרלמנט הפלשתיני; בתחומי בית המשפט לא הותרה עריכת ראיונות עם ברגותי
ניצן כהן
ביחידת המחקר של הבנק מותירים את ההמלצה על 'החזק' בסיכון בינוני
ניצן כהן
בבית ההשקעות נוקבים במחיר יעד של 46 דולר לטווח של שנה: מחיר היעד גבוה ב-31.4% ממחיר המניה בוול סטריט
ניצן כהן
בבנק ממשיכים להמליץ על האפיק השקלי בשילוב עם הגנה מט"חית
עמוס באר
המחיר: כ-1.5 מיליון שקלים; באולמות התצוגה של כלמוביל בתל אביב ובחיפה תוצג ה-ROADSTER AMG 55 SL, שהינה מכונית הספורט היוקרתית ביותר של מרצדס בנץ
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il