לאחר שמועות והליך מיון ארוך, בחברה פלאפון במשרד הפרסום - מקאן קשר-בראל, לניהול תקציב הפרסום שלה, שהיקפו השנתיל יעמוד על כ-80 מיליון ש"ח ב-2003.
פלאפון שהשיקה בשבוע שעבר את מותג הצעירים שלה Esc, דרשה מהמשרד להפעיל לשם קבלת התקציב, שני צוותים נפרדים: אחד שיטפל במותג פלאפון ושני עבור המותג Esc. הצוותים יפעלו מול מנהלי מותגים נפרדים שמונו לשם כך בחברה. במכרז על התקציב התמודדו משרדי הפרסום - קשר-בראל ואדלר חומסקי & ורשבסקי. תקציב החברה טופל עד לאחרונה ובמשך 13 שנה הן בקשר-בראל והן בטמיר-כהן.
המשנה למנכ"ל פלאפון, גיל שרון, מסר כי "שני המשרדים אליהם פנינו הם משרדים מצוינים וכל אחד מהם זכה לנקודות רבות. אין ספק שכל אחד מהם יכול וראוי לנהל את תקציב פלאפון בהצלחה".
"החלטנו, לאחר שיקול דעת רחב, לבחור בקשר-בראל הודות לעבודה המצוינת, שנעשתה יחד בחודשים האחרונים לבניית מותג Esc שהושק בימים אלו. העבודה האסטרטגית והקריאטיבית שבוצעה על-ידי קשר בראל בשיתוף חטיבת השיווק של פלאפון זכתה לתשבחות רבות הן בחברה והן מחוצה לה".