X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
משרד הפרסום מקאן קשר בראל ממשיך לחדש - פרסומות ברוח הבחירות
▪  ▪  ▪

מערך שרות השליחים, בלוסנטר של רשת קו-אופ, מעלה ביום א' הקרוב (26.1.03) קמפיין אינטרנט באתר Ynet, ברוח יום הבחירות הקרב ובא. הקמפיין יימשך שבוע ימים, והופק על-ידי MRM Israel מקבוצת מקאן קשר בראל.
הבאנרים, יכילו משפטי מפתח מסיסמאות תעמולת הבחירות. לדוגמה - כקריצה לקמפיין של "העבודה", יופיע באנר עם הסיסמא:
"מאמינים בך שליח. כי רק אתה יכול להביא את הקניות. בלוסנטר - עושים את הקניות בשבילך".
באנרים נוספים: "באמת אין סיבה לצאת מהבית לקניות. בלוסנטר - עושים את הקניות בשבילך" ו - "חייבים שינוי בהרגלי הקניה. היכונו לביאת השליח. בלוסנטר - עושים את הקניות בשבילך".
הקמפיין המיוחד במינו, מזכיר את הקמפיין האחרון מבית מקאו קשר בראל - המפלצות של ESC. כזכור, בקמפיין המפלצות, נקט משרד הפרסום לראשונה ב"פרסומת עוברת", כלומר דמות המפלצת של ESC הופיעה גם בפרסומות של חברות אחרות שהופקו על-ידי מקאן קשר בראל. גם כאן, ניתן לזהות את מוטיב ההעברה, אך במקרה זה מדובר על דימיון בלבד, ושימוש ברעיון, ולא בפרסומת עצמה.
המושג 'העברה' - או באנגלית: Take Off - הלקוח מעולם האומנות והפרסום, מתייחס לשימוש ברעיון - או בקטע מרעיון - ואימוצו לתחום שונה. פרסומות Take Off מוצלחות, זוכות לאהדה על-פי סקרים בכל העולם, והשימוש בהן, תוך חיבור התכנים בין מוצרים, רעיונות או שירותים שונים האחד מהשני, הופכים את הפרסומת למענינת יותר. עם זאת, לאורך כל ההיסטוריה של תחחום ה-Take Off, הוא נחשב לנושא עם המלווה במחלוקות לגבי זכויות יוצרים של יוצרי הפרסום או מעשה האומנות המקורי.
יש לציין, כי אתר האינטרנט אשר נבחר להוביל את הקמפיין - Ynet מפרסם בימים אלה באנר של המתחרה של בלוסנטר, הלא היא: נט-סל מבית סופר סנטר.

תאריך:  23/01/2003   |   עודכן:  23/01/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
כ-1,700 עובדים יפוטרו
ענבל אביב
ב-21.7.01 גזר בית משפט השלום בחיפה על עראף קנס בסך 60,000 ש"ח. המשרד לאיכות הסביבה ערער על הסכום, וביה"מ הגדילו
מירב לוי
'גליליאו' הינה תוכנית האיחוד האירופי לאספקת שירותי מיקום וזמן לוויינים; עלות התוכנית - 3.5 מיליארד אירו
הדר פרבר
תכניתו צופה שמירה על הסדר ופיקוח על הרפורמה הפוליטית - לקראת מדינה דמוקרטית
שי פאוזנר
ראשי הל"ב, עוה"ד יורם סגי זקס ודובי ארבל: "זו דרישת תשלום לא חוקית ולא הגיונית המונעת מאלפי נזקקים, שנקלעו לחובות כבדים, להשתמש בהליך פשיטת הרגל, ומהנושים לקבל את כספם"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il