X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
רובינשטיין עומד להגיש נגדה כתב אישום; עורכי הדין של הפרקליטה-המדליפה ליאורה גלאט-ברקוביץ טוענים בשמה: המסמך הודלף "לאחר ייסורי נפש"; היא חששה שהחקירה תתמסמס ופעלה כדי לזרז את החקירה; סיריל קרן ימסור עדות בפברואר במסגרת חיקור דין
▪  ▪  ▪

היועץ המשפטי לממשלה, אליקים רובינשטיין, תוקף את טיעוני עורכי הדין של הפרקליטה-המדליפה - ליאורה גלאט-ברקוביץ. "שום מכבסה של מילים", אמר רובינשטיין באמצעות דובר משרד המשפטים, לא תשנה את הודאתה החד-משמעית, לפיה ההדלפה נעשתה ממניעים אידיאולוגיים-פוליטיים.
עו"ד יהושע רזניק וז'ק חן, יוצאי הפרקליטות, אמרו לעיתונאים כי עו"ד גלאט-ברקוביץ הדליפה את המסמך לאחר ייסורי נפש קשים, ובמטרה לקדם את החקירה. לטענתם, היא חששה שהחקירה תתמסמס, ולכן - מטעמים אידיאולוגיים-מוסריים טהורים, החליטה להדליף את המסמך. יום קודם נודע, כי המדליפה פעלה להפיל את שרון מראשות הממשלה.
במשרד המשפטים כועסים על פרקליטיה של גלאט-ברקוביץ. שני אלה - שפרשו לפני כשנתיים מהפרקליטות, הובילו יחד עם פרקליטת המדינה עדנה ארבל, והיועמ"ש רובינשטיין, את הרשעתו של אריה דרעי, ועמדו יחדיו, כתף אל-כתף, כדי להדוף ביקורת נגד התביעה.
מסיבה זו הופתע עתה רובינשטיין מדברים שהשמיע עו"ד רזניק, בהם גם אחרי ההדלפה והנזק החמור שנגרם לתביעה, מטילה המדליפה דופי בתביעה ובעומדים בראשה, כאילו היא הדליפה את המסמך, כיוון שחששה שחקירת ראש הממשלה אריאל שרון תמוסמס או תעוכב משיקולים זרים.
ובמילים פשוטות: המדליפה מייחסת לרובינשטיין ולחוקרים אפשרות טיוח החקירה. רובינשטיין מסר, כי עניין ההלוואה לשרון הובא לראשונה לידיעתו בישיבה ביום 29.9.02, ובו במקום הוא אישר פתיחת חקירה ופנייה לדרום אפריקה לשם חיקור דין.
גם המשטרה הגיבה בחריפות על הדברים הנ"ל. נטען, כי החוקרים עשו את כל הפעולות הדרושות, כדי לחקור פרשה זו לעומקה.
הפרקליטה המדליפה זומנה לשימוע שיתקיים כבר בשבוע הבא. נודע, כי רובינשטיין כבר החליט עקרונית: להגיש נגדה כתב אישום. לשכת עורכי הדין בודקת במקביל, אפשרות לפתוח נגדה בהליך משמעתי, שעלול להוביל לשלילת רישיונה לעריכת דין.
סיריל קרן ימסור עדות בפברואר
במקביל לאירועים כאן, נפתחה בדרום אפריקה חקירה פלילית נגד סיריל קרן. לבקשת התביעה בישראל, עומד קרן למסור עדות בדרום אפריקה, בפני חוקרים מישראל, במסגרת חיקור דין.
קרן הגיש תצהיר לתביעה בדרום אפריקה, ובו מסר כי הוא סידר הלוואה לגלעד שרון, בסכום של 1.5 מיליון דולר, מתוך קרן פיננסית של גורמים אחרים. הוא ציין, כי ההלוואה ניתנה בריבית מסחרית רגילה (3%), ושמח לעזור לגלעד שרון שביקש את ההלוואה.
בישראל עומדת המשטרה להאיץ את מהלכי החקירה. מיד לאחר הבחירות, יוזמנו גלעד ועמרי שרון לחקירה באזהרה. לאחר 'מצעד העדים', יוזמן גם שרון לחקירה באזהרה. ההערכות בליכוד הן, כי שרון לא יסיים את שנת 2003 בתפקיד ראש ממשלה בישראל.

תאריך:  23/01/2003   |   עודכן:  10/12/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב לוי
השופט ציין כי נמנע ממנו להידרש לעתירות לגופן בשל השעה המאוחרת שהוגשו
ניצן כהן
היקף העסקה עשוי להגיע למיליון דולר; מנהל החטיבה האירופית של מג'יק: מדובר בהזדמנות עבור החברה
גיל איל ומירב לוי
הצוות הרפואי שהגיע לאיזור מצא אותם מתים; צה"ל סורק את האיזור; בחודשיים האחרונים נהרגו 21 ישראלים בגזרת חברון
ליאור נרקיס שייצג את ישראל בתחרות האירוויזיון, יציג הערב ארבעה שירים חדשים, והצופים יבחרו מתוכם בשיר שייצג את ישראל באירוויזיון
גיל איל
הבהירה: ציפיות לרווחים של 10 עד 15 אחוזים ברבעון הקרוב אינן ריאליות; הפסידה 343.8 מיליון דולר (27 סנט למניה) ברבעון האחרון של 2002
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il