X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
החלוץ צפוי לחתום, ניר נחום מועמד. מזרחי: "המערכת שם לא מתפקדת"
▪  ▪  ▪
עטר. צפו בתקציר המשחק הקודם בין אשדוד לבית"ר

אחרי חודש לא קל, שכלל שחרור של שלושה שחקנים, בית"ר ירושלים צפויה סוף סוף להתחזק. החלוץ הניגרי איגו אוטגרי לא הוחתם בכלל בעיה רפואית, ובמקומו תנחית האלופה את החלוץ הברזילאי קאדו. הבעיה הגדולה היא שגם השחקן, שחייב לחתום ולעבור בבקרה התקציבית עד יום שני, סוחב עימו פציעה.

שחקן נוסף שמועמד להגיע לבירה הוא ניר נחום, קשרה של מ.ס. אשדוד שעשוי להצטרף כחלק מעסקת העברתו של משה אוחיון.

בתוך עכל הבלאגן, בית"ר י-ם תפגוש את מ.ס. אשדוד (19.30, תקציר באתר) ותנסה ליצור לעצמה מומנטום. שמעון גרשון החולה בספק גדול, דוד אמסלם צפוי להחליפו במרכז ההגנה כשגם שמוליק קוזוקין הוזכר כאופציה, אם כי קלושה. גם טוטו תמוז שנפצע באימון בספק, עמית בן שושן ימתין לראות כיצד יעלו מאמצי החלמתו. אריאל הרוש ימשיך לקבל את הקרדיט בין הקורות על חשבונו של קאלה, מיכאל זנדברג ותומר בן יוסף הפצועים לא יתלבשו.

הרכב משוער: אריאל הרוש; כריסטיאן אלבארז, אריק בנאדו, דוד אמסלם (שמואל קוזוקין), אלירן דנין; דריו פרננדס, עידן טל, אבירם ברוכיאן, ברק יצחקי, עידן ורד; עמית בן שושן, טוטו תמוז.

מזרחי: המערכת בבית"ר לא מתפקדת העונה
אחרי שהתאוששה מבצורת של שני משחקים בליגה ונתנה קונצרט באמצע השבוע ב-0:4 על סכנין בחצי גמר גביע הטוטו, מ.ס. אשדוד, ומאמנה יוסי מזרחי, יגיעו לטדי.

"אם נסתובב בירושלים יכירו ברחוב אולי ארבעה שחקנים שלי", סיפר מזרחי, אקס האלופה, בראיון לרדיו י-ם. "לאט לאט אנחנו בונים פה קבוצה מנצחת. כל הליגה לפנינו, אנחנו עומדים בפרשת דרכים כשעוד רצף נצחונות ונוכל להסתכל למעלה. אנחנו לא שומרים על יציבות, וזה הסימפטום של קבוצות בינוניות. אם היה לנו כסף לזרים איכותיים היינו בצמרת. השקענו כדי להישאר בליגה בעונה שעברה, ולא נשאר לנו כסף השנה".

על בית"ר, על שלל הסערות והטראומות המקצועיות והניהוליות שהיא עוברת השנה, אמר מזרחי: "כל המערכת שם לא תפקדה טוב מתחילת העונה. החוכמה היא לתפקד ברגעים הקשים, כשלא הולך, ולדעת לשוב למסלול הנכון. אם יהיה לבית"ר בעונה הבאה תקציב של 25 או 30 מיליון ש"ח לא יקרה כלום. היא לקחה אליפויות עם פחות כסף. היו ימים קשים יותר. זו עדיין קבוצה מצויינת עם חומר שחקנים מצויין. קרו שם דברים השנה, אבל ב-90 אחוזים מהמשחקים הם היו ראויים ל-3 נקודות".

מ.ס אשדוד עדיין מחכה לבלם. לאחר שהגיעו אנשי ההנהלה לסיכום עם הבוליביאני ריברו התגלו קשיים מול הקבוצה שמחזיקה בכרטיסו ודורשת דמי שחרור גבוהים מאלו שמוכנים לשלם בעיר הנמל נכון לעכשיו. בבוליביה טוענים כי בכלל לא ידעו שריברו הגיע לארץ וכרגע העסקה נמצאת על סף פיצוץ.

הרכב משוער: דרגאן סטויקיץ', ליאור ראובן, מתן אוחיון, כריסטיאן גונזאלס, רחמים צ'קול, יוסי אופיר, משה אוחיון (קובי דג'אני), ברוך דגו, דוד רביבו, עידן שריקי ודימיטאר מקרייב.

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/3/114053.jpg

תאריך:  30/01/2009   |   עודכן:  30/01/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
החקירה נמשכה שעתיים וחצי    לא נקבע מועד לחקירתו ה-13
איציק וולף
בית המשפט העליון קיבל את הערר שהגישה המדינה והורה לעצור את מאיר אברג'יל עד לסיום העתירה בהסגרתו למשפט בארצות הברית    "אין להוציא מכלל אפשרות כי קיימת מסוכנות משחרורו, ואפשר אף חשש לשיבוש הליכי משפט"
אבי מלר
'המועדונים הגדולים' תקדיש את סופ"ש לבווארים, אבי מלר מאוהב (רק) במאמן
איציק וולף
ארגון יש דין יפרסם מודעות בעיתונות הפלשתינית הקוראת לתבוע את מדינת ישראל ולקבל פיצויים על אדמות שעליהן נבנו יישובים ביהודה ובשומרון    זאת בעקבות פרסום דוח סודי של משרד הביטחון
איציק וולף
תושבת מזרח ירושלים בת 30 חתכה בסכין את גרונו של בנה החולה בסרטן    "ביקשתי לגאול אותו מייסוריו"    אושפזה במחלקה סגורה להסתכלות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il