זכיינית ערוץ 2 - קשת הרימה את המסך והחלה לשדר השבוע את הפרסומת האינטראקטיבית הראשונה בישראל. מדובר בתשדיר השייך לקמפיין Esc- מותג הצעירים של פלאפון.
על גבי הפרסומת "הרגילה", המשודרת לכלל הצופים בערוץ 2, עולה אפליקציה אינטראקטיבית שאותה רואים רק הצופים המחוברים לשרות הדיגיטלי של הכבלים והלווין. אפליקציה זו מאפשרת פעילות משחקית ומזמינה את הצופים "לחסל" באמצעות השלט את המפלצות, המוכרות מהתשדירים של Esc, וכך לצבור נקודות ולזכות בפרסים.
ייחודה של האפליקציה שפותחה על-ידי GooMe בכך שהיא מתנהלת במקביל לשידור והיא מאפשרת למפרסם ולערוץ לשמור על הצופה ולא לעזוב את שידורי ערוץ 2 ולעבור לאפליקציה אינטראקטיבית נפרדת, ובכלל לדאוג לכך שהצופה יזפזפ - בתוך הערוץ ולא החוצה ממנו.
הפרסומת תשודר בפריים-טיים במהלך השבועיים הקרובים באופן בלעדי בקשת, בימים שני וחמישי ובשאר ימות השבוע תשודר במתכונת הרגילה ללא הפן האינטראקטיבי.
הוראות משחק Esc - איך משחקים בפרסומת האינטראקטיבית הראשונה?
הוראות הפעלה:
- עם עליית הסרטון, תופיע הודעה המזמינה את הצופים להפעיל את האפליקציה באמצעות לחיצה על הכפתור הירוק בשלט.
- אורכו של המשחק כ-25 שניות ותכליתו: "חיסול" כמות גדולה ככל שניתן של מפלצות Esc וצבירת נקודות. במשחק קיימות 3 סוגי מפלצות אשר מזכות בניקוד שונה. המפלצת הירוקה היא השווה ביותר! ערכה = 3 מפלצות רגילות!!
- בתום המשחק מופיע על המסך מספר הנקודות שצבר המשחק וכן קוד אישי אותו יש למסור במוקד הטלפוני שתעמיד Esc לטובת המבצע ושמספרו: 88-88-88 -068.
איך זוכים בפרסים? - בתום המשחק, על הצופה המשחק להתקשר למוקד הטלפוני (המופיע לעיל) ולמסור את מספר טלפונו ואת הקוד האישי המופיע על המסך.
- בכל משחק יקבל הצופה קוד אישי חדש.
- מספר הטלפון שיימסר במוקד יהווה "תעודת זהות" לשחקן. קרי, הניקוד שיצטבר יזוהה לפי מספר הטלפון.
- חשוב לציין כי צופה שישחק במספר רב יותר של פרסומות, יוכל לצבור כמות נקודות גדולה יותר וכך יגדיל את סיכויו לזכות.
- הפרסים: חולצות Esc במתנה ומכשירים סלולריים מדגם SK Slider.