X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
דינמו איבדה יתרון במחצית הראשונה והובסה 81:60. הגביע הולך לפטרוביץ'
▪  ▪  ▪
בלאט ושמיר (gettyimages). משחק על כל הקופה

דייויד בלאט היה קרוב לזכות בגביע נוסף בקריירה, אך זה חמק לו מהידיים בתוך 20 דקות. דינמו מוסקבה, קבוצתם של בלאט ודן שמיר, הובסה בגמר הגביע הרוסי על ידי אוניקס קאזאן, הפתעת הפיינל פור במדינה, 81:60.

הקבוצה של אצו פטרוביץ', שהפתיעה את צסק"א מוסקבה בחצי הגמר, המשיכה עד התואר. משחק מצוין של קראסימיר לונצ'אר, שקלע 20 נק', וטרל לידיי עם 17, לקח את קאזאן עד הגביע הנכסף, בשנה השניה ברציפות בה צסק"א זוכה בתואר.

"אוניקס הייתה מצויינת במחצית השניה ולנו לא היה מספיק כוח", סיכם דייויד בלאט, "היינו עייפים מאוד אחרי המשחק ביום שישי בחצי הגמר. לא שיחקנו ברמה גבוהה, למעט דקות טובות במחצית הראשונה. הרבע השלישי היה המכריע, כשאוניקס רצו מפיגור 2 נק' ליתרון 7".

"חסרונו של טראוויס הנסן פגע בנו, ולמרות שהוא שחקן מצוין, לא נתרץ את ההפסד בכך. אסור לנו לתת לדברים כאלו להשפיע על המשחק שלנו. קשה לשחק פעמיים ביומיים, פשוט לא היה לנו כושר פיזי לעשות את זה".

אצו פטרוביץ', המאמן המנצח, אמר: "אני מאושר, אין לי מילים. זה הישג אדיר. זה התואר הראשון שלי ברוסיה. הצגנו הגנה נפלאה ובמחצית השניה שיחקנו מושלם אני מקווה שגם במשחקים שלנו באירופה נשחק כמו היום. מסתבר שאנחנו מסוגלים להרבה מאוד".

דינמו פתחה את המשחק בסערה, עם שתי שלשות של לאברינוביץ' ובייקוב ויתרון 3:10. קאזאן לא הרימה ידיים, ובעזרת צמד הצעירים סוקולוב וסמוילנקו הישוותה ל-14:14 ועלתה ליתרון ראשון, 19:17, אולם את הרבע הפותח סיימה דינמו דווקא ביתרון 19:20.

בושטיאן נאכבר איפס את הידית וקבר שלשה גדולה שהחזירה לדינמו צבע ללחיים. הסלובני המשיך להלום, ועם סל ונקודה מהקו קבע 27:35. קראסימיר לונצ'אר ניצל רפיון מצד הגנת דינמו והישווה ל-37:37, אולם את המילה האחרונה במחצית אמר סרגיי מוניה שקבע 39:37 לדינמו בהפסקה.

הרבע השלישי היה של קאזאן, שרצה 14:2 בעזרת סלים רצופים של טרל לידיי ולונצ'אר. בלאט ושמיר הזעיקו פסק זמן, אולם קאזאן ברחה ליתרון של 10 נק', כשדינמו נתקעת על 6 נק' ב-9 הדקות הראשונות ברבע. שלשה גדולה של נאכבר, מי אם לא הוא, צימקה ל-55:49 בסיום 30 הדקות.

הרבע הרביעי הגדיל את יתרון קאזאן, שכבר הייתה בפלוס 15. המשחק התחמם ונרשמו שני עימותים בין שחקני הקבוצות, אולם השופטים הרגיעו במהרה את הרוחות. נאכבר המשיך להיות היחיד בדינמו שתיפקד, אך לידיי ומרק ג'קסון בשתי מתפרצות העלו ל-73:56. סמוילנקו קינח בדאנק אדיר, ושחקני קאזאן התפנו לריקודים במרכז המגרש וגזירת רשתות. מגיע להם.

את קלעי דינמו הובילו בייקוב עם 15 נק', לאברינוביץ' 12, נאכבר 11 ומוניה 10.

תאריך:  21/02/2009   |   עודכן:  21/02/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
יו"ר ועדת קשרי החוץ בסנאט הסביר כי ממשל אובמה מאמין בחידוש הקשרים הדיפלומטיים בין ארה"ב לסוריה    הפגישה עסקה ביחסי סוריה-אירן ובהתערבות הפנימית בלבנון
מערכת אתר ספורט 5
האלופה נכנעה 2:1 לקלן, המוליכה 2:1 לוולפסבורג. הופנהיים ראשונה
יואב יצחק
נתניהו החל לדון עם יועציו על חלוקת תיקים אפשרית לראשי המפלגות שיצטרפו לממשלתו    ההערכה: קדימה תצטרף כולה או שתתפלג
דורון חלוץ
זה הרגע של מארינה מקסימיליאן בלומין    היא כובשת את המסך והבמה, ולא תיתן לשירות בצה"ל לעמוד בדרכה: "יש לי הרבה מה לעשות פה בעולם ואני לא רוצה שהבריונים האלה יעמדו בדרכי"
ירון פריד
רביבו אמר לאופירה אסייג לשאול הכל, כולל הכל, וענה כלום, כולל נאדה    "סלבס" המצוירת סיפקה את הרעב הרכילותי שרביבו הותיר אחריו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il