X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ההכרזה בוצעה במסגרת כנס משתמשי SAP שנערך השבוע בת"א
▪  ▪  ▪

ג'ון ברייס הדרכה, מקבוצת מטריקס, הכריזה על SiTDM - גישה חדשה ליישום שלב ההדרכה והטמעה של פרויקטים בטכנולוגיות של SAP. ההכרזה של שיטת ה-SiTDM בוצעה במסגרת כנס משתמשי סאפ הישראלי, שנערך השבוע במלון דן פנורמה.
מתודולוגית (SAP Integration Training Development Method), ה-SiTDM, הנה מתודולוגיה חדשנית המבצעת את תהליך ההדרכה וההטמעה כתהליך אינטגרטיבי המבוסס על 5 עקרונות: תפיסת הכנסת המערכת כתהליך שינוי ארגוני (שינוי התנהגותי ושנוי בתרבות הארגונית), שילוב טכניקות ושיטות מכירה ושיווק של המערכת לתוך הארגון על בסיס תפיסת ההדרכה המוכרת, ניהול הפרויקט ומחזור חיים מובנה של פרויקט ההדרכה וההטמעה כולל תפוקות ומנגנוני בקרה ואיכות, שימוש במתודולוגיות הדרכה מתקדמות כדוגמת תל"מ (תכנון לפי מצבי אמת) ששם דגש על לימוד המערכת מזווית הראייה של תהליכי העבודה ושילוב של טכנולוגיות וכלי עזר בתהליכי ההדרכה והטמעה.
רפי שפירא, סמנכ"ל הנדסת תוכנה ואפליקציות בחברת ג'ון ברייס הדרכה מקבוצת מטריקס, מציין כי השיטה החדשה המוצעת על-ידי ג'ון ברייס הדרכה מבוססת על הניסיון שצברה ג'ון ברייס הדרכה בהכשרה והטמעה של מערכות מידע של מעל ל- 20,000 משתמשי קצה בתחום המחשוב.
"אנחנו נלהבים עם ההכרזה על השיטה החדשה מכיוון שהיא כוללת במסגרת אחת סט של כלים, שיטות עבודה ומתודולוגיות שמאפשרות להגדיל את מידת השימוש של מערכות המחשב על-ידי עובדי הארגון ולקוחות הארגון, הגדלת אפקטיביות העבודה עם מערכות המחשב בארגון והגדלת שביעות הרצון של עובדי הארגון והלקוחות בתחום השימוש של מערכות המחשב. אין ספק שהשיטה שמרכיבים שונים שלה כבר נוסו במספר פרויקטים בארץ משיגה את המטרה של הגדלת החזר ההשקעה ממערכות המחשוב של הארגון לשיפור השורה התחתונה של הארגון".
אלון ריטר, מנהל פיתוח עסקי של פרויקטי הטמעה של מערכות אי-ביזנס בג'ון ברייס הדרכה מקבוצת מטריקס, מציין כי ההכרזה על השיטה החדשה מבטיחה יכולות וערך מוסף ברור למגוון השירותים שמציעה חברת ג'ון ברייס הדרכה בתחום ההדרכה וההטמעה של מערכות סאפ.
"חברת ג'ון ברייס הדרכה הנה החברה המובילה במספר הפרויקטים בתחום ההדרכה וההטמעה של SAP בישראל ומאז ומתמיד היינו חלוצים בתחום הדרכות והטמעות ERP/SAP בארץ. העובדה שאנו גוף בלתי תלוי בגורם המיישם אלא גוף ההדרכה/הטמעה המתמחה בתחום מאפשרות לנו להיות גם הגורם מבקר על הגוף המיישם. ביישום השיטה החדשה הבאנו לידי ביטוי את כל היתרונות והיכולות שלנו בתחום כפי שבא לידי ביטוי בפרויקטים שבצענו בעבר", מדגיש ריטר.
במסגרת שיטת תל"מ מבוצעת בניית תרחישים מבוססים על מצבי אמת של הארגון והתפקיד. בניית מערך הלמידה מבוצע תוך שילוב אינטגרטיבי של עולמות התוכן השונים הנדרשים ליישום התפקיד בצורה הדרגתית מהקל למורכב תוך בניה ושדרוג של היכולות של בעל התפקיד בצורה הדרגתית.

תאריך:  30/01/2003   |   עודכן:  30/01/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ניצן כהן
בעקבות הדוחות של החברה ההמלצה 'ניוטרל' בסיכון גבוה
מירב לוי ושי פאוזנר
תחקיר של המגזין האמריקני חושף את יחידת ה-SOG של ה-CIA ואת מלחמת היוקרה של ראשי האירגון נגד ראשי הצבא האמריקני
גלית יצחק
השניים תיכננו לבצע פיגוע ירי בעפולה לפני כתשעה חודשים; קיימו מגע עם סוכן זר
יואב יצחק
שרון מבקש להקים ממשלה שתאפשר יישום מדיניותו; מבקש לסכל הצטרפות סיעות ו/או שרים, בהם בנימין נתניהו, העלולים להערים קשיים; עימות בין בורג לפרס, שטוען: המוסדות לא החליטו שלא להצטרף לאחדות; אנחנו לא מפלגה בולשוויקית
שי פאוזנר
סילבן שלום ייצא (ו') לפתיחת הכנס השנתי של הבונדס בפלורידה; יפגש עם משקיעים וגופים מוסדיים המתעניינים בהשקעות בישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il