X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
התנועה לאיכות השלטון הגישה עתירה בנושא; טוענת, כי המכרז מתנהל כ"משחק מכור מראש"; לדבריה: יוני בן-מנחם הינו מועמד "נוח" ויקירו של ראש הממשלה
▪  ▪  ▪

השופט אשר גרוניס הוציא (יום א', 2.2.03) צו ביניים האוסר את כינוס ועדת המכרזים בכל הנוגע למינוי מנהל חטיבת החדשות בטלוויזיה. הצו ניתן בעקבות עתירת התנועה למען איכות השלטון לבג"צ (יום א', 2.2.03), נגד מה שהגדירה: "ליקויים במכרז למנהל חטיבת החדשות".
במרכז עתירתה, שהוגשה באמצעות עורכי הדין אליעד שרגא, ברק כלב וצרויה מידד-לוזון, מבקשת התנועה מבג"צ להורות למנכ"ל רשות השידור, להימנע מקיום מכרז למנהל חטיבת החדשות בטלוויזיה, ולדחותו עד אשר ימונה מנהל קבוע לטלוויזיה. כמו כן, דורשת התנועה, שלא לערוך מכרז עד אשר יוחלפו חברי ועדת המכרזים, אשר דעתם נעולה לכאורה מראש, כפי שמעידות הנסיבות הנוגעות למכרז למנהל הטלוויזיה.
בעתירתה נכתב שמן הנתונים שבידי אנשיה עולה, כי ההליכים הנוגעים לשני המכרזים הינם פגומים באופן יסודי, ויש בהם להעיד על מה שניתן להגדיר לכאורה כ"משחק מכור". התנועה מציינת, כי לידה הגיע מכתבו של ד"ר אילן אסיה, חבר הוועד המנהל, ואשר לטענתה ניתן ללמוד ממנו באופן ברור על פגמים קשים שנפלו במכרז למנהל הטלוויזיה.
בין היתר נכתב בעתירה, כי מנכ"ל רשות השידור, כשלצידו יו"ר הרשות, עושים ככל יכולתם למינויו של העיתונאי יוני בן-מנחם, הנחשב למועמד נוח לכאורה לראש הממשלה. כן היו צריכים בנסיבות אלו להיות נכונים לדון אף במועמדותם של מועמדים בעלי ניסיון ונתונים טובים יותר.
לפיכך, לאחר שלא צלח ניסיונם למנותו לתפקיד מנהל הטלוויזיה, מנסים מנכ"ל הרשות ויו"ר הרשות, למנות לתפקיד ניהולי מרכזי זה של מנהל חטיבת החדשות, מועמד אשר יכולתו הניהולית זכתה לביקורת קשה מצד מכון פילת, אליו פנתה רשות השידור לקבלת חוות דעת.
התנועה מציינת עוד, כי על פניו, ברור שבמצב בו אמור להתמנות בתקופה הקרובה מנהל קבוע לטלוויזיה, לא ראוי לשלול ממנהל הטלוויזה שיתמנה את היכולת להשתתף בהליכי מינויו של מנהל בכיר אשר עימו יעבוד ויעמוד בקשר שוטף.
לרשות ממלא-מקום לא עומדים הכלים המחזקים את עצמאות שיקול הדעת שיש למינוי קבוע למשרה, דבר המחזק אף הוא את הצורך שבהמתנה לאיושה הקבוע של משרת מנהל הטלוויזיה. לאור כל זאת, סבורה התנועה, יש להימנע לפי שעה מעריכת המכרז עד אשר ימונה מנהל קבוע לטלוויזיה.
התנועה דורשת עוד להביא להחלפת חברי ועדת המכרזים, ובראשם יו"ר הוועד המנהל, נתן מאיר, חבר הוועד המנהל, ראובן שלום, ומנכ"ל רשות השידור, יוסף בראל.

תאריך:  02/02/2003   |   עודכן:  02/02/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב לוי
ATM הינה פלטפורמה לשירות WOW, קישור לחברות ה-ISP, ומאפשרת אספקת רוחב פס ללקוחות עסקיים; בתאריכים 12-2 בפברואר ייתכנו הפסקת בשירות WOW
Nfc
עמדה בכל הקריטריונים שנקבעו על-ידי צ'ק פוינט
מירב לוי
המערכת המשולבת תיתן מענה ל-1500 תושבי האי ותפתור בעיות כגון: אספקת המים לצריכה ביתית, גינון וסניטציה
שי פאוזנר
מדובר בפעילות שביצע ארנסט אימפלד, עובד מקומי בכיר של לאומי שוויץ; אימפלד פוטר מהבנק, מיד עם גילוי החשדות נגדו בראשית שנת 2001; הוגשה נגדו תלונה פלילית
הדר פרבר
בפגישה בין פורז למנכ"ל משרד רה"מ הציגה שינוי את דרישותיה הכלכליות והחברתיות; דורשת להפחית את נטל המס על שכבות הביניים ולאסור כניסת עובדים זרים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il