ענקית האלקטרוניקה והתקשורת, סימנס מצאה דרך חדשה לצמיחה של שוק הטלפונים הסלולריים שלה- הפיכת הטלפון הסלולרי לאבזר אופנתי. סימנס משיקה בימים אלה קו חדש של אמצעי תקשורת אישיים, בעלי צורות שונות, ועיצוב המאפשר לענוד אותם כאבזר לבוש, תחת שם המותג Xelibri. קו מוצרי ה-Xelibri של סימנס יוצע למכירה בחנויות כלבו ואופנה, והחברה מוסרת, כי לפחות שתי סדרות של דגמים חדשים יושקו בכל שנה.
בשלב הראשון, החל מחודש אפריל 2003, תחל הפצתם של אבזרי התקשורת החדשים בעיקר בבריטניה, בסין (כולל הונג קונג), צרפת, גרמניה, איטליה סינגפור וספרד. שווקים אחרים בעולם יקבלו אותם בספטמבר 2003.
ג'ורג' אפלינג, נשיא Xelibri סר, כי "המכשירים החדשים אינם טלפונים אלא "אבזרי אופנה המסוגלים גם לבצע שיחות טלפון". לדבריו, "כבר כיום הצורה שבה נראה הטלפון היא שיקול חשוב בהחלטה על קניה, מה שמוכיח כי הטלפון הנייד הוא בעל ערך אופנתי ממש כמו שעונים, ארנקים ונעלים". החברה מקווה שבעתיד ישאפו הצרכנים להחזיק ברשותם מספר טלפונים בצורות שונות וישתמשו בכל יום במכשיר שיהלום את סוג ההופעה, מצב הרוח והאירוע על-פי השיקולים המנחים אותם לבחור את שאר חלקי הלבוש".
רודי למפרכט, העומד בראש חטיבת הטלפונים הסלולריים של סימנס, אמר כי הוא צופה שהערך המותגי של מוצרי סימנס יעלה הודות למדיניות החדשה. Xelibri תשיק סדרות של מכשירים סלולריים שיותאמו לעונות השנה - קולקצית אביב-וקיץ וקולקצית סתיו-חורף. הם ייוצרו בכמויות מוגבלות ויהיה להם משך חיים קצר יחסית לטלפונים סלולריים רגילים - רק כ-12 חודשים.