X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בשוק השרתים האמריקני חל גידול של 13.8% ב-2002; באיזור המזרח התיכון נרשמה שנה קשה לשוק השרתים- אולם בולטת עלייה בביקושים בדצמבר
▪  ▪  ▪
 שמות קשורים
  שרתים
  מחשבים
  דטהקווסט
  גרטנר

משלוחי שרתים בעולם, הסתכמו ב-4.6 מיליון יחידות ב-2002, גידול של 4.2% לעומת 2001. כך עולה מנתוני מחקר מוקדמים של דטהקווסט, חטיבה של חברת המחקר והייעוץ הבינלאומית גרטנר.
שאנין נאפטצ'י, אנליסטית בכירה בגרטנר מסרה, כי "שוק השרתים העולמי מתמיד בדפוסי הצמיחה שהחלו ברבעון הראשון של 2002, דהיינו יציבות ללא סימני צמיחה דרמטית, עקב המיתון הכלכלי המתמשך במספר אזורים בעולם".
על-פי דטהקווסט - HP עדיין מובילה את הדירוג העולמי עם 30% ממשלוחי השרתים. דל נותרה במקום השני עם 18.5% מהשוק, ואחריה IBM עם נתח שוק של 14.3%. דל וסאן מיקרוסיסטמס היו הספקיות היחידות שנהנו מגידול במשלוחי השרתים בעולם ב-2002.
בשוק השרתים האמריקני חל גידול של 13.8% ב-2002, עם משלוחים בהיקף 1.9 מיליון יחידות, לעומת 1.7 מיליון יחידות ב-2001. HP מדורגת במקום הראשון בשוק השרתים האמריקני, עם 26% מהשוק, אך דל מצמצמת את הפער עם 25% ממשלוחי השרתים בארה"ב.
"מרבית הצמיחה של HP מגיעה משרתי IA שמהווים כ-95% מסך משלוחי HP. החברה השלימה את העברת הלקוחות מ-NetServer לקו מוצרי ProLiant ונראה כי אחוז מסוים מלקוחות NetServer השתחרר מהמעצור במעבר ל-ProLiant, ובכך התאפשר ל-HP לשמר את בסיס הלקוחות", אמר ג'פרי היואיט, אנליסט בכיר בגרטנר דטהקווסט. "רוב המכירות של דל מתרחשות מתחת לפלח ה-25 אלף דולר. הגידול במכירות בשוק זה הוא תוצאת המצב הכלכלי הירוד".
שוק השרתים בארה"ב נהנה מצמיחה חיובית במהלך ארבעה רבעונים ב-2002, אך היעדר צמיחה מקבילה בהכנסות, מצביע על-כך שמרבית הגידול הנו בקצה הנמוך של המחירים מבחינת טווח המחירים והשוק עצמו עדיין סובל משפל.
שוק השרתים באירופה ו-EMEA (דרום אירופה, המזרח התיכון וצפון אפריקה) עבר שנה קשה ב-2002, ופונה עתה לכיוון חיובי, עם עליה בדרישה בשבועות האחרונים של דצמבר. בכל אופן, מעריכים האנליסטים, ההכנסות צפויות לרדת שוב כתוצאה מתחרות במחירים והשפעות של ערבוב מוצרים.
הצמיחה שנרשמה במשלוחי שרתים ניכרת גם באזור אסיה-פסיפיק, אך קיימת עדיין אי-וודאות נוכח העובדה שממשלות באזורים השונים מגדילות את התמקדותן באבטחה הלאומית. שוק השרתים באמריקה הלטינית ממשיך לסבול מהמיתון הכלכלי באזור.

תאריך:  03/02/2003   |   עודכן:  03/02/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ענבל אביב
זאת בעקבות סופת אבק - כך מוסר המשרד לאיכות הסביבה; ממליץ לחולי לב וריאות להימנ משהייה בחוץ
שי פאוזנר
בין המשתתפים בקורסים גם בני ישיבות מירושלים שלא עבדו מעולם; במסגרת זו הוכשרו גם ערבים, עולים חדשים, בדואים, בנות חרדיות ובני קיבוצים
ענבל אביב
התוצאה - בשנה האחרונה לא ניתן ליצא כלל מלח מישראל למצרים; קיים חוסר הדדיות בסחר בין ישראל למצרים בתחומי המלח והזכוכית; דורש ממשרד החוץ וממשרד התמ"ס לפעול להדדיות בסחר בין ישראל ומצרים בתחומים אלו
שי פאוזנר
ג'יני מתמחה במערכות המיחשוב במגזר הקיבוצי הקימה השנה גם את מערכת אבטחת המידע של מפלגת מרץ
שי פאוזנר
המכרז הינו על מינימום של הריבית מריבית ומעלה, כאשר ריבית המינימום היא בשיעור של 6.7% לשנה (ריבית מתואמת 6.91%)
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il