X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
יוטה ניצחה באינדיאנה. הסאנס לא יכלו בבית לדאלאס. W גם לספרס ולקאבס
▪  ▪  ▪
בוזר עולה לסל (GETTYIMAGES). איפה ייעצרו הג'אז?

בשנות ה-90' זו הייתה קבוצה שקל היה לאהוב. ג'ון סטוקטון, קארל מלון, ג'ף הורנסק למי שזוכר. תמיד אנדרדוג ותמיד כדורסל נהדר. אבל יוטה ג'אז לא שינתה יותר מדי בשנים שחלפו. עדיין אנדרדוג, מחוץ לאור הזרקורים, בלי כוכבים נוצצים, ועם מר ג'רי סלואן על הקווים בעונה ה-245 שלו. ועדיין כדורסל נהדר.

אינדיאנה – יוטה 112:100

דיברנו על הקבוצה ההיא בפתיח? של סטוקטון ומלון? הג'אז הנוכחיים, עם ניצחון 12 ברציפות, רחוקים רק שלושה ניצחונות מהרצף הארוך בהיסטוריה של המועדון, כזה שהושג פעמיים! בעונה אחת, ב-1996/97, עונה בה יוטה הפסידה רק בגמר לשיקגו.

"אל תנחסו אותנו", אמר בסיום קרלוס בוזר כשנשאל על המספר 15, "אנחנו לא מתייחסים לדברים האלה ורק מנסים לעשות את העבודה שלנו ערב אחר ערב". לג'אז מחכים חיים לא קלים עד המספר הזה - משחקי חוץ באטלנטה, מיאמי ואורלנדו. 

לרגעים קטנים במשחק הזה היה נראה שאינדיאנה תשאיר את יוטה חולמת ועל 11 ניצחונות, אבל ריצת 4:16 ברבע האחרון, במצב של 90:90, השאירה הכל לדיון. "זו הקבוצה החמה ביותר בליגה עכשיו, ולא הצלחנו לעצור אותם", סיכם בפשטות הפורוורד המארח טרוי מרפי.

שישה נגנים קלעו בדאבל-פיגרס, כשמהמט אוקור המצוין מוביל עם 24. לפול מילסאפ היו 22, לרוני ברואר 18. דרון וויליאמס סיים עם 5 נק' בלבד אבל גם עם 12 אס'. 23 של מרפי, שהוריד גם 13 ריב', ו-21 נק' מג'ארט ג'ק וטי.ג'יי פורד לא הועילו לפייסרס.

פיניקס – דאלאס 122:117

אם אנחנו כבר מתעסקים בזיכרונות גדולים מהעבר, אז כמה כאלה יש לכם מהמפגשים בין השתיים האלה? דירק נוביצקי קלע 23 נק' מה-34 שלו במחצית השנייה, הבטיח לדאלאס ניצחון חשוב ולפיניקס הפסד חמישי ברציפות, שמשאיר אותם במרחק של חמישה משחקים מאחורי המאבס במרוץ על המקום השמיני והאחרון במערב, ולסיום העונה רבותיי נותרו 18 משחקים בלבד.

רבע שלישי מצוין של האורחת העלה אותה ליתרון דו-ספרתי, ממנו המארחים רק ניסו לנגוס מדי פעם כמה חתיכות, ונענו ב"לא לא לא". ג'ייסון טרי עזר לנוביצקי עם 25 נק'. חוסה בראה הוסיף 16 וג'ייסון קיד סיים עם 12 נק' ו-8 אס'.

סטיב נאש אומנם ניצח את קרב הרכזים הוותיקים עם 23 נק' ו-13 אס', אבל לא קיבל הרבה עזרה מהספסל שלו, שקלע 23 נק' בלבד, כש-18 מהן של ליאנדרו ברבוסה. שאקיל אוניל שם 21 נק' ו-8 ריב'. הסאנס במאזן של 30:34, המאבס 25:39.

סן אנטוניו – שארלוט 86:100

הספרס עצרו את שיא המועדון של הבובקאטס על שישה ניצחונות רצופים. "היה לנו משחק מצוין ובמשך שלושה רבעים היינו חזק בתמונה", אמר המאמן המפסיד לארי בראון בסיום, "אבל הספרס זו קבוצה אלופה עם המון כוח אש, והם קיבלו את הנקודות שלהם מכל מיני גורמים".

ברבע האחרון הקבוצה של בראון הפסיקה לשחק ממצב של 71:71, והפסידה 29:15. טים דאנקן קלע 18 והוריד 11 קרשים, טוני פארקר (7 אס') ורוג'ר מייסון קלעו 21 נק' כ"א והספרס כבר עם מאזן של 20:43, חזק במקום השני במערב.

אמאקה אוקפור וראג'ה בל קלעו 16 כ"א למפסידה (מאזן 36:28), שעדיין נמצאת חזק מאוד בתמונת המאבק על המקום השמיני והאחרון במזרח, שם בין שיקגו השמינית לניו יורק שבמקום ה-14 מפרידים שני משחקים וחצי בלבד.

קליפרס – קליבלנד 87:83

הקאבס רשמו ניצחון מספר 50 העונה (מול 13 הפסדים, אותו מאזן כמו ללייקרס) וזה בזכות רבע אחרון משגע. המארחת נתנה מחצית ראשונה יוצאת מן הכלל, הובילה 34:48, ואף הגדילה את היתרון ברבע השלישי. רבע סוגר של 16:35, כשקליבלנד משחקת כדורסל של פלייאוף, עשה את המהפך.

ומי עשה את המהפך? ברור. 32 נק', 13 ריב' ו-11 אס' היו למלך ג'יימס. טריפל-דאבל שני ברציפות ו-22 בסה"כ בקריירה. במהלך הרבע האחרון, בו קלע 10 נק', הוא גם הצליח לרשום את החטיפה ה-800 בקריירה.

מו וויליאמס, עם שלשה נהדרת 6 שניות לסוף, כיבה את המשחק, וסיים עם 14 נק'. אילגאוסקאס הוסיף 16. זאק רנדולף ואל תורנטון הובילו את הקליפס עם 20 כ"א והקבוצה עדיין מחפשת את הניצחון ה-16 שלה העונה, כשרק לסקרמנטו יש מאזן גרוע יותר.

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/6/119126.jpg

שאר התוצאות:

סקרמנטו – אוקלהומה סיטי 99:98

ג'ף גרין וריאן ווסטברוק קלעו 22 כ"א על הראש של הפרנצ'ייז הגרוע בליגה. ספנסר האווס רשם 20 למפסידה.

מילווקי – ניו יורק 120:112

הניקס עדיין במאבק על הפלייאוף בגלל משחק ענק של לארי יוז, שסיים עם 39 נק', במחצית שנייה פנטסטית בה רשמו הניקס 17+ על הבאקס. צ'רלי וילאנואבה קלע 32 למארחים.

 

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/7/119127.jpg

תאריך:  11/03/2009   |   עודכן:  11/03/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
הרב עובדיה יוסף קובע בתשובה הלכתית לפורים כי שכונת הר חומה היא חלק מירושלים ולכן עליה לחגוג את שושן פורים, אך על מבשרת ציון ושכונת רמות לחגוג כשאר ערי ישראל
עידן יוסף
כומר מצרי קורא להחרים את רשת בתי הקפה הבינלאומית    הסיבה: על הסמליל של סטארבאקס מופיעה מלכתם של יהודי פרס
איריס פרחי
לדבריו, העונש שהוטל עליו חמור ביחס לעבירות שביצע ויש לו שלושה ילדים קטנים    בית משפט מחוזי קבע שהוא ביצע עבירות חמורות ודחה את הערעור
איריס פרחי
לדברי הלקוחה-התובעת, המעצבת סירבה להחזיר את המקדמה שלא בצדק    המעצבת השיבה שהשמלה נתפרה למידות התובעת ואין להשיב את כספה - בית המשפט הסכים
איריס פרחי
התובעת טענה שהריהוט לחדר הילדים סופק עם שברים ופגמים בלוחות העץ    הנתבעת השיבה שמדובר בפגמים מינוריים - בית המשפט לא הסכים עימה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il