X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
החליט על המהלך עקב הקיצוץ בסמכויותיו. זלצר: "קיבלתי את בקשתו"
▪  ▪  ▪
בחוץ, לפחות עד שישתכנע אחרת. צפו בניצחון על ק"ש מהסיבוב הקודם

אלי מחפוד הודיע הבוקר (שישי) לזאב זלצר על החלטתו להתפטר מתפקידו בהפועל פ"ת. כזכור, בימים האחרונים החליט בעלי המועדון, רונן אלעד, לקצץ בסמכויותיו של מחפוד, ששימש כמאמן הקבוצה, ולהפוך את זלצר, ששימש כמנהל מקצועי, לסמכות העליונה.

כבר אמש אמר מחפוד: "אני לא יודע אם אסע בכלל לקרית שמונה. עם כל הכבוד, אני מאמן כבר 14 שנה ולא אהיה עוזר מאמן. לא אתן שיפגעו בי, אשב עם זלצר ונראה אם יתאים לי, ואם לא יתאים לי אלך לאמן בקבוצות אחרות".

היום אמר המאמן לשעבר של פ"ת, שהודיע על כוונותיו באימון הבוקר: "אינני יכול להמשיך במצב הנוכחי, לא אגיע כבר למשחק הקרוב בקרית שמונה". זלצר אמר בתגובה: "הכדורגל הוא ענף נזיל, קיבלתי את בקשתו של אלי".

אפי צפריר עושה מאז ההודעה נסיונות לשכנע את מחפוד לחזור בו. "אלי יישאר במערכת", הבטח המנכ"ל. "אני מקווה שימשיך להיות בקבוצה הבוגרת. אם ירגיש טוב, אני מקווה שישנה את דעתו ויגיע למשחק".

בין סערה לסערה, כמעט ששכחנו שיש למלאבסים משחק תחתית קריטי בשבת. ארמון בן נעים הוצא מהסגל מכיוון שאיחר לאימון. בקבוצה כועסים מאוד על השחקן מאחר שזו לא הפעם הראשונה שהוא לא עומד בזמנים. "בימים בהם זלצר מדבר על עמידה בזמנים, אי אפשר ששחקנים יעשו מה שבא להם", אמרו במועדון.

"אם נפסיד נהפוך למועמדת רצינית לרדת ליגה", הבהירו מספר שחקנים ביחס לבלאגן שחוגג מסביב, על אף שזלצר שיעמוד על הקווים ביקש מהם מפורשות להשאיר הכל בצד ואמר: "ק"ש קבוצה טובה, שחייבת כמונו את הנקודות. זה משחק על 6 נקודות ואתם חייבים להבין כמה חשוב המשחק הזה למועדון ולאוהדים".

חאיר סספדאס, ששוחרר מקריית שמונה, אמר בחצי חיוך לחבריו: "אני רוצה לנקום בהם, שיבינו טוב מאוד שפ"ת מועדון טוב יותר". אגב אוהדים, רק 30 מהם מתכוונים לנסוע עם הקבוצה לצפון. אורי אוזן צפוי לחזר להרכב על חשבונו של שגיב כהן, גם הקפטן שביט אלימלך יחזור במקומו של שניר דורי. אייל שן חוזר מפציעה.

הרכב משוער: שביט אלימלך, אורי אוזן, איציק כהן, גל כהן, אבי ריקן, קוני ג'אקריג'ה, אייל שן, חאיר סספדס, ג'וניור ויסה, פטי נימבה, שמעון אבוחצירה.

בונדר: זה משחק על יותר מ-3 נקודות

קשרה הפרואני של עירוני ק"ש, אנחל סבסקו, אמר לאתר ספורט 5: "זה משחק מאוד חשוב. אנחנו לא במצב טוב ואסור לנו להפסיד אפילו נקודה אחת. אם נפסיד נקודות נסתבך עוד יותר". דני בונדר הוסיף: "זה משחק חשוב מאין כמוהו. זהו משחק על יותר מ-3 נקודות. צריכים לעלות למגרש ולאכול את הדשא כדי לנצח. אסור לרדת מהמגרש לפני שניתן מלחמה על כל כדור ונהפוך פה כל פיסת דשא".

בונדר צפוי לשלם את מחיר ההפסדים האחרונים וסיכויו לפתוח פחתו עוד יותר לנוכח העובדה כי המאמן אלי כהן יחזור למערך של 2:4:4 לאחר שלושה שבועות בהם שיחק עם שלושה בלמים. בהנהלת הקבוצה הוחלט לאפשר כניסה ללא תשלום לנשים ילדים וחיילים עם תעודת חוגר.

הרכב משוער: דני עמוס, רן קוז'וך, יניב לביא, סלאח חסארמה, אלברטו גוטיירס, אנחל סבסקו, תומר סוויסה, גיא צרפתי, פול קסאני, טודור קולב, יובל אבידור.

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/8/120338.jpg

תאריך:  20/03/2009   |   עודכן:  20/03/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שוש מיימון
קשרן לספר יוקי שרוני הישראלי מבברלי הילס עובר, איך לא, דרך חוט השערה
עידן יוסף
שמו של עורך ידיעות אחרונות מוזכר כמועמד מוביל לתפוס את כסאו של מנכ"ל רשת    בורסת השמות למועמדים לתפקיד ארוכה
איציק וולף
הנשיא העניק לנתניהו שבועיים נוספים    בפגישה אמר נתניהו כי היה יכול להציג ממשלה ביום א' אך בחר לנסות ולהשיג ממשלת אחדות
איציק וולף
מקור מצרי אמר לעיתון הערבי אל חיאת כי עדיין תיתכן עסקת חילופי אסירים בין ישראל לחמאס    "ישראל פוצצה את המשא-ומתן על-מנת להפעיל לחץ על חמאס"
נטשה מוזגוביה
נשיא ארצות הברית התארח בתוכנית הבידור של ג'י לנו ודיבר רוב הזמן על הכלכלה    זו הפעם הראשונה שבה מופיע נשיא מכהן בתוכנית הבידור
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il