X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
פורום ראשי הרשויות מתנגדים להחלטה; במהלך פגישת המפלגה קראו פעילי המפלגה למצנע: איפה היתה ההנהגה בבחירות
▪  ▪  ▪

בישיבה מיוחדת בבית מפלגת העבודה בשכונת התקווה בתל אביב, שכונסה לדיון בכישלון בבחירות, סערו הרוחות. בתום הפגישה, הצביעו חברי לשכת המפלגה, פה אחד, נגד כניסת המפלגה לממשלת אחדות.
בעבודה החליטו גם שלא להקים כלל צוות מו"מ עם הליכוד. במקביל החליטו חברי הלשכה להקים ועדת בדיקה שתבחן את סיבות התבוסה של המפלגה בבחירות.
עמרם מצנע, יו"ר המפלגה, אמר בפגישה, כי היתה בעיה קשה בבחירות, של היעדר מוטיבציה בשטח וחוסר אמון פנימי, שכלל גם את הנבחרים במפלגה. דבריו אלה של מצנע עוררו סערה בקרב קהל הפעילים. "חבל שלא הזכרת את זה בבחירות", הם קראו לעבר מצנע.
מצנע בתגובה: "מי שאשם זה, בין היתר, אנשי הסניפים והפעילים, שלא עשו דבר". קהל הפעילים ענה על כך: "ואיפה היתה ההנהגה". מצנע חזר בדבריו על התנגדותו לממשלת אחדות.
ח"כ שמעון פרס אמר בנאומו, כי "בשביל שלום צריך רוב ואם שלום זה שירה בציבור אז לא צריך רוב. הציבור ברובו הלך ימינה והאשמה שלנו היא שאיבדנו את הליברלים, את הערבים ואת המפד"ל. כעת צריך לבדוק אם ניתן ללכת למפלגות המרכז שינוי ועם אחד, לא בשביל קואליציה אלא לשם בנייה". פרס עוד אמר: "יש לדבר עם שינוי ועם עם אחד ולבדוק אם ניתן לבנות גוש ביחד איתם".
"עמרם, אני לא רוצה להתווכח איתך על אהבה. בבחירות מצביעים על העתיד". אמר פרס למצנע. הוא הוסיף וציין שמרצ שהיתה באופוזיציה בשנתיים האחרונות, איבדה 40% מכוחה בבחירות האחרונות. "הבעיה היא שהפכנו לנגררים של שרון. אני לא מציע לשרת את שרון אלא את המדינה".
ח"כ בנימין (פואד) בן-אליעזר תקף את החלטתו של מצנע שלא להיכנס לממשלת אחדות. פואד הציג את הנתונים שקיבלה מפלגת העבודה בירושלים, ורמז על התרסקות גם בחיפה ובערים נוספות. כמו כן תקף גם את מסע הבחירות עצמו.
חברי פורום ראשי הרשויות במפלגת העבודה, המזוהים עם בנימין בן-אליעזר, הודיעו על כוונתם לתמוך בהצטרפות לממשלת אחדות לאומית. יו"ר מרכז השלטון המקומי, עדי אלדר, אמר בראיון בתכנית "חמש בערב עם ירון וילנסקי" בגל"צ, כי מפלגת העבודה עדיין לא סיימה את תפקידה. "אין לסגור דלתות, ראשי הערים סבורים פשוט שלנו אין מדינה חלופית, קודם כל טובת המדינה עומדת מעל פני הכל. בואו נשב למו"מ עם הליכוד. יש שורת נושאים שאולי נוכל להגיע עליהם להסכמה וללכת איתם לממשלה. יש להתחשב בטובת המדינה ולא להסתכל על שיקולים מפלגתיים צרים", אמר אלדר והוסיף: "מצנע שבוי בהכרזות שלו מלפני הבחירות, בהן אמר שלא ילך לממשלה עם הליכוד".
ח"כ ויצמן שירי לא חסך בתיאורים: "היה כישלון טוטאלי. הראו לי גרפים לפיהם הודעה שלא נצטרף לממשלת אחדות תוסיף ארבעה מנדטים למפלגה. קרה בדיוק ההיפך". שירי פנה למצנע ואמר: "אין לי טענות אליך כי לא היה לך ניסיון". שירי קרא להקים צוות מו"מ שידון עם הליכוד, על-מנת "לגלות ששרון לא רוצה אחדות ולהגיע לציבור עם ידיים נקיות", כדבריו.
מרכז העבודה זומן לדיון והצבעה שתתקיים בשבוע הבא (יום ה', 13.2.03).

תאריך:  06/02/2003   |   עודכן:  06/02/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ענבל אביב
הטענה - לא מספקים לעצירים ולאסירים את הזכויות המוענקות להם על-פי דין כגון - שינה על מיטה וטיול יומי באוויר הפתוח
שי פאוזנר
אם תעמוד רדלן של משפחת זיסאפל בתחזיות, יגיע מחיר המכירה ל-100 מיליון דולר; מארוול מפעילה בישראל מרכז פיתוח - גלילאו לשעבר, אותה רכשה בשנת 2000
ענבל אביב
התחנה זכתה בחודש אוקטובר 2002, במכרז שפרסמה מועצת הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו, להפעלת תחנת רדיו בשפה הערבית באזור הצפון, מבין שתי הצעות שהוגשו לרשות
יואב יצחק
ההחלטה התקבלה לאחר התייעצות שקיימה פרקליטת המדינה עם פרקליטי המחוזות ובכירים; שבס, בתגובה: הפרקליטות ממשיכה ברדיפה כבר 6.5 שנים
מירב לוי
על-פי ההסדר, דואר השליחים יפיץ עבור עורכי הדין דואר עד משקל של 2 ק"ג; ההפצה כוללת איסוף המעטפה וביצוע 3 ניסיונות מסירה והחזרת האישור לשולח
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il