X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
תאופניס גקאס כבש בדקה ה-41, עומר גולן השווה בדקה ה-55
▪  ▪  ▪
עומר גולן כובש את השיוויון (ניר בוקסנבאום)

מדהים כמה מהר הדברים נופלים שוב לתבניות המוכרות. שוב משחק טוב סה"כ של נבחרת ישראל, שוב שער של יוון ממצב נייח ואחריו שוויון מוצדק ושוב תיקו ביתי. 40 אלף צופים באצטדיון ר"ג ראו 1:1 בין הקשטנים לרהאגלים במשחק שאפשר לקחת ממנו לא מעט דברים טובים, אבל כרטיס למונדיאל כנראה לא יהיה אחד מהם.

יוסי בניון פתח בהרכב והיה בינוני, אבל הספיק לבשל את השוויון של עומר גולן (55) לפני שנפגע בשריר התאומים והוחלף (77). האורחים הובילו החל מהדקה ה-41 משער של גקאס שהגיע משילוב של ניסיון הרחקה כושל ומלכודת נבדל כושלת עוד יותר. למרות כל האכזבה, היה פשוט תענוג לראות את בן סהר, שהוכיח שהוא יכול לשחק גם בכנף או אפילו כפליימייקר ובמהלך כל 90 הדקות היה טוב בשתי רמות יותר מ-21 השחקנים האחרים על המגרש.

כעת יש עוד ארבעה ימים להתעסק במצב השריר של בניון לפני המשחק בכרתים שהפך למשחק שחובה לנצח אותו כדי לעלות. ישראל במקום השלישי בבית עם 9 נקודות, שזה נקודה פחות מיוון ושוויץ.

מהלך המשחק

את האיתות הראשון סיפק בן סהר, שהוצב באגף שמאל. שחקנה של דה חראפשאפ חתך בין שני יוונים כבר בדקה השניה ושלח את הכדור ימינה לקלמי סבן. מגנה של נתניה הגביה טוב, אבל ההגנה היוונית הרחיקה.

בדקה ה-8 ראינו טעות קשה של אוואט. קראגוניס העלה כדור חופשי מ-35 מטרים ובשל יציאה זוועתית של שוער מאיורקה, דלאס זכה לנגיחה חופשית לגמרי מחמישה מטרים. טל בן חיים מנע שער ודדי בן דיין ניקה. שתי דקות לאחר מכן גקאס נשלח לרחבה מאחורי כל ההגנה, אבל הפעם אוואט יצא והצליח למנוע בעיטה.

הקצב הטוב נמשך. בדקה ה-11 עומר גולן ניסה להכניס את סהר ודלאס עצר את הכדור בידו וראה צהוב מרוזטי. את הבעיטה החופשית מ-22 מטרים לקח בניון, שירה כדור שנהדף לקרן. הקפטן לקח גם את הקרן ובן חיים נכנס לכדור טוב אבל נגח גבוה מ-7 מטרים.

בדקה ה-20 טעות בקישור היווני הביאה את הכדור לגולן, שהסתובב נפלא ושלח את סהר. במקום להיכנס לרחבה ולירות, ההולנדי שלנו מעד ופספס צ'אנס גדול. בדקה ה-28 דלאס ביצע טעות קשה ומסר לגולן. מספר 12 שלח את בניון בצד ימין, אבל ההגבהה של הקפטן היתה רעה והלכה החוצה. בדקה ה-32 סייטרידיס החליף מסירות עם בסינאס ומ-17 מטרים ניסה לירות, אבל הכדור הלך החוצה.

בדקה ה-34 התקפה של ישראל התחילה בבן סהר ודדי בן דיין והגיעה לקלמי סבן דרך גל אלברמן. המגן הגביה לפינה הרחוקה וסהר השתלט, אבל דלאס הגיע וניקה לפני הבעיטה. שלוש דקות לאחר מכן קראגוניס הכניס נפלא את גקאס ששלח כדור רוחב טוב. אוואט השמיט אבל השתלט בניסיון שני.

בדקה ה-40 בן סהר עצר נשימה של עם שלם. החלוץ קיבל כדור מברדה ויצא לטיול בצד שמאל. אחרי שהשאיר מאחוריו שלושה יוונים המומים הגיעה הבעיטה מ-17 מטרים והכדור החמיץ רק במקצת את הקורה. עברה בדיוק דקה ויוון ביתרון. כדור חופשי מ-35 מטרים עלה לרחבה ואחרי ניסיון הרחקה לא מוצלח, דלאס נגח בכיוון הכללי של השער. שני יוונים היו בנבדל אבל גקאס הגיח מאחור, נמנע מהדגל ודחק פנימה מחמישה מטרים - 0:1 ליוון.

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/0/121320.jpg

בדקה ה-49 בן סהר קיצץ את פאפאדופולוס וראה צהוב. בדקה ה-51 גקאס עבר את כהן בלי הרבה בעיות וניסה להכניס את חריסטאס, אבל אוואט הגיע ראשון ולקח. בדקה ה-55 הגיע השוויון ועוד איזה שוויון. בן סהר שוב הראה ליוונים שהם לא פונקציה מבחינתו ועבר שניים מהם בקלילות לפני ששלח כדור לבניון עם עין עקומה. הקפטן לא התמזמז וסידר רוחב מצוין. עומר גולן הגיע ושם את הרגל כמו שצריך - 1:1 ברמת גן.

בדקה ה-66 חריסטאס וגקאס שוב התגברו על קינן ובן חיים, אבל הבעיטה של האחרון מ-14 מטרים הלכה החוצה. בדקה ה-75 המהפך היה חייב להגיע. בן סהר, שעבר לתפקיד הפליימייקר, שלח את יצחקי בצורה מצויינת. המחליף התגבר על דלאס אבל מול חלקיאס בעט לא טוב ואיפשר לשוער להדוף לקרן. בדקה ה-77 בניון נפגע ואותת שהוא לא יכול להמשיך, בירם כיאל נכנס במקומו.

את בעיטת הקרן שהשיג יצחקי הנבחרת לא ניצלה, אולם בהילוכים החוזרים ראינו שעומר גולן נתפס ברחבה, ולא בפעם הראשונה. רוזטי לא ראה או לא התייחס. בדקה ה-78 סבן נשלח בצד ימין וסיפק כדור רוחב מצוין. סהר פגש אותו תוך כדי תנועה אבל בעט החוצה. בדקה ה-82 קרן יוונית הסתיימה בנגיחה טובה משמונה מטרים, קלמי סבן הרחיק מהקו.

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/2/121322.jpg

רוזטי הוסיף 4 דקות ובדקה ה-92 יוון היתה קרובה קרובה אחרי קרן מצד ימין, אבל חריסטאס, שכבש בגמר היורו ב-2004, הצליח להחטיא משני מטרים. מזל גדול.

ישראל: דודו אוואט, קלמי סבן, טל בן חיים, דקל קינן, דדי בן דיין, גל אלברמן, תמיר כהן (גילי ורמוט 85), יוסי בניון (בירם כיאל 77), בן סהר, אליניב ברדה (ברק יצחקי 60), עומר גולן.

יוון: קונסטנטינוס חלקיאס, גיורקאס סייטארידיס, טריאנוס דלאס, סוטיריוס קירגיאקוס, ואסיליס טורוסידיס, אנג'לוס בסינאס (גיורגיוס סמאראס 63), גיורגיוס קראגוניס, אלכסנדרוס ציוליס (חריסטוס פאפאצוגלו 88), אברם פאפאדופולוס, אנג'לוס חריסטאס, תאופניס גקאס.

שופט: רוברטו רוזטי

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/4/121324.jpg

תאריך:  28/03/2009   |   עודכן:  28/03/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
התרופה וולבוטרין מיועדת לטיפול בדיכאון ללא תופעות לוואי של הפרעות בתפקוד המיני, השמנה ותשישות
יפעת גדות
קיבלה אישור לנחות לאחר שמזג אוויר סוער אילץ את נאס"א לוותר על ההזדמנות הראשונה של חזרתה של דיסקברי לארץ
מחלקה ראשונה
על יד בית רומנו, בחברון, פוזרה הפגנה של פלשתינים ושל פעילים מחו"ל
מחלקה ראשונה
התלוננה כי תקף אותה בכמה הזדמנויות וגם איים עליה באמצעות סכין
עידן יוסף
בלשכת ראש הממשלה מתעקשים כי לא חודש המו"מ לשחרור אסירים    אתר המזוהה עם הג'יהאד האיסלאמי מדווח: שליט עשוי להשתחרר תוך זמן קצר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il