X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אוסטפלד: "רק ניצחון אחד, צריך עוד שניים". רבי: "היינו רכים מדי"
▪  ▪  ▪
הביאה את הניצחון. ג'יה פרקינס

משחק מספר אחד של סדרת גמר הפלייאוף לנשים היה די חד צדדי, ובסיומו ניצחה רמת השרון 65:82 את אליצור רמלה ושמרה על יתרון הביתיות. הבנות של אורנה אוסטפלד הובילו כמעט לכל אורך המשחק שרק בדקות ספורות באמצע הרבעים שני ורביעי, הצליחו הבנות של אלי רבי לצמק מעט את הפער.

הרבו לקלוע לרמת השרון: ג'יה פרקינס 25 נק', טיטי טרויאנה 13, לייני סלווין 12, קיטיזינה 10 ו-14 ריב'. לרמלה: קטיה לויצקי 15, אולנה אוגורודניקובה 15 כ"א, אינה גורביץ' 12, תמרה מור 11.

אורנה אוסטפלד: "היה מאוד קשה. רמלה קבוצה מאוד עקשנית וגאה שבאה להפתיע ולנצח, וניסתה לעשות זאת עם הרבה מאוד אגרסיבית. אני חושבת שהעומק שלנו השפיע מאוד, הספסל תרם הרבה. שיחקנו טוב אבל זה רק משחק אחד וצריך לנצח עוד שניים. יש הרבה לחץ, כל השחקניות מודעות למה שקרה כאן בשנים האחרונות אבל הן הוכחו את עצמן. אלקטרה רמת השרון הוכיחה שהיא יותר טובה היום".

המצטיינת במשחק, ג'יה פרקינס הוסיפה: "זה הגמר. משאירים הכל על המגרש. כולנו באנו לשחק היום חזק. זה ניצחון אחד ואנחנו שמחות אבל יש לנו עוד הרבה עבודה. המטרה שלנו הייתה לנצח, אז לא משנה לי שהן חזרו למשחק".

בצד המפסיד, אלי רבי כעס על שחקניותיו: "רמת השרון העבירה מסר ואנחנו היינו עסוקים בלקרוא אותו. היינו מאוד רכים היום, זה לא אופייני לנו. ככה לא מופיעים לפלייאוף. ניסינו לעשות שינויים ולהיכנס למשחק אבל לא הצלחנו. היינו תקועים בהגנה, העפנו כדורים כאילו אנחנו מרחיקים מהרחבה. עד הדקה ה-35 עוד האמנתי שננצח כי אם שיחקנו כל כך הפוך והיינו בפיגור 4 או 6 האמנתי שננצח. בסך הכל צריך לתת להן קרדיט. הן ניצחו בצדק ואנחנו נעשה שיעורי בית במטרה לחזור ל-1:1. אני ויואל זה כמו ש.ג, רק הוא גם ש' וגם ג'. אבל ברצינות, אנחנו מאוד אוהבים אחד את השני והוא היה חסר לנו בשני המשחקים האחרונים. אנחנו עובדים בהרמוניה והכל בסדר. עשינו מה שיכולנו, אבל כל המאמצים שלנו הלכו לריק".

מהלך המשחק
בהתאם למעמד, שתי הקבוצות היו לחוצות בפתיחה, ובמיוחד רמת השרון שאיבדה שלושה כדורים בפחות משלוש דקות. רמלה השתחחרה ראשונה וקלעה את 5 הנקודות הראשונות במשחק. מי שהוציאה את אוסטפלד מהפתיחה הרעה היא ג'יה פרקינס שקלעה נקודות חשובות בדרך ל-7:7 אחרי 4 דקות.

כשהשעון הראה 2 דקות לסיום הרבע תפרה לייני סלווין שלשה ונתנה לרמת השרון את היתרון הראשון שלה במשחק 15:16. עד סיום הרבע השלימו הבנות של אורנה אוסטפלד ריצת 0:9 בארבע דקות וביתרון 15:20.

בפתיחת הרבע השני נמשכה הריצה של רמת השרון שספרה 0:17 ויתרון 15:26 שתי דקות בתוך הרבע. הבצורת נשבר משתי נקודות של תמרה מור ומיד לאחר מכן חטפהב רמלה כדור והשלימה מיני ריצה של 0:6 וצימקה את ההפרש ל-28:21. עד סיום המחצית הראשונה הצליחה רמלה לצמק עוד קצת את הפער וסיימה אותו בפיגור 5 נק' בלבד (הייתה כבר במינוס 15) 30:35 רמת השרון.

קלעיות בולטות לרמה"ש: ג'יה פרקינס 14 נק', לייני סלווין 6 נק'. לרמלה: אוגורודניקובה 7 נק', גורביץ' 6 נק'.

גם המחצית השניה נפתחה עם הרבה לחץ בשני הצדדים, מה שהוביל התקפות לא מסודרות ויותר מדי איבודי כדור. היחידה שהפגינה את הכדורסל הרגיל והטוב שלה היא ג'יה פרקינס שבאמצע הרבע השלישי כבר הייתה עם 18 נק', רמת השרון ביתרון 39:46.

בהמשך, השתחררה רמת השרון ולא רק בגלל פרקינס. גם טיטי טרויאנה עם 8 (0 נק' במחצית הראשונה) ולייני סלווין הובילה ריצה נוספת. שמהעבר השני אלי רבי עדיין מחפש את הכוכבת שלו, שרי סאם שתרמה רק 6 נק'. הרבע השלישי הסתיים ב-49:61.

את הרבע הרביעי פתחה רמלה מצוין עם חמש נקודות רצופות כשהיא נעזרת בהחטאות חופשיות לגמרי של שחקניות רמת השרון מטווח השלוש (בסך הכל קלעו שלשה אחת מ-13 ניסיונות). היתרון ירד לשבע, 54:61.

שש דקות לסיום רמת השרון עדיין ללא סל ברבע. מהצד השני לויצקי קלעה שלשה חשובה וצימקה את הפער ל-4. מה שהחזיק את המארחות במשחק היה ריבאונד ההתקפה בו הם שלטו ללא עוררין. רמת השרון הצליחה להשתחרר מהפתיחה הנוראית של הרבע ובשלוש דקות קלעה 12 נק', והחזירה את הפער לדו ספרת. 59:74 שתיים וחצי דקות לסיום.

דקות הסיום הפכו לגארבג' טיים ובסיום המשחק חגגה רמת השרון ניצחון ראשון בסדרה 65:82.

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/6/122536.jpg

תאריך:  07/04/2009   |   עודכן:  07/04/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
גנדן תיירות ותעופה נמצאת בבעלות חלקית של נוחי דנקנר והיא שולטת בקבוצת ישראייר    באמצעות המהלך מתכוונת אי.די.בי להרחיב את אחיזתה בענף התיירות
מחלקה ראשונה
כך אומר מנכ"ל הארגון לגננות ולנוף    מציע לרשות המים לפעול בהסברה לחיסכון במים ולא בכפייה
יואב בורוביץ'
וולקוט, פברגאס ואדבאיור שבו בדיוק בזמן כדי להציל לארסן ונגר את העונה
איציק וולף
משלוח הנשק יכלול אלפי רובים ומאות מקלעים    השיריוניות יגיעו בזמן הקרוב    הפלשתינים ביקשו שני מסוקים שישמשו לדבריהם לשינוע בכירי הרשות
עופר וולפסון
ההשקעות צמחו ב-5.5% בלבד ב-2008, לאחר עלייה של 12.8% בשנתיים שקדמו לה    ההשקעות בתשתיות ירדו ב-4.8%    ירידה של 3.3% בהשקעות הממשלה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il