X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הקמפיין, בהיקף 600 אלף ש"ח, מציג את יתרונות יונדאי גטס - הלהיט החדש בקטגוריית רכבי הסופר מיני
▪  ▪  ▪

תחת הכותרת 'גדולה על הקטנות' עולה מחרתיים (יום ו', 14.2.03) חברת 'כלמוביל' יבואנית יונדאי לישראל בקמפיין Info advertising, באמצעות שיאון Info ובחתימת גד בירון לרכב הסופר מיני החדש - יונדאי GETZ.
הקמפיין החדש מציג את יתרונות הלהיט החדש בקטגוריית מכוניות הסופר מיני החדש המציע שילוב מרחב פנימי ענק, מנוע נמרץ עם ביצועים חזקים, בטיחות מעולה, איבזור מלא ומחיר אטרקטיבי (החל מ-93 אלף ש"ח). בתוך 3 חודשים מאז הושק הדגם החדש מכרה יונדאי למעלה מ-1,200 מכוניות מדגם ה-GETZ. הקמפיין, בהיקף 600 אלף ש"ח באמצעות שיאון Info ובחתימת גד בירון, נועד לחזק ולעודד מגמה זו. הקמפיין יעלה בעיתונות היומית ובמוספים ובמגזינים לתחום הרכב.
לדברי חיליק שיאון, מנכ"ל שיאון Info, "יונדאי החדירה בהצלחה רבה מותג חדש לשוק הרווי של מכוניות הסופר מיני ובחרה בכלי ה- Info advertising של שיאון Info לחזק את מיצוב ה-GETZ כמותג מוביל בקטגוריה. הצרכנים מעוניינים לקבל מידע רחב ומקיף ככל האפשר מהמפרסם אודות המותג ואילו הפלטפורמה הפרסומית של גד בירון הינה הדרך הטובה ביותר לשם כך".
שיאון Info הינה חלק מקבוצת שיאון והיא מתמחה ב-Info Advertising. בקבוצת שיאון שתי חטיבות נוספות העוסקות בהפקת מגזינים ובתחום האינטרנט. בין המפרסמים הבולטים העושים שימוש שוטף בכלי ה- Info advertising של גד בירון ניתן למצוא את בזק, Yes, אורנג', חוצה ישראל, בנק לאומי, פיג'ו, סיטרואן, עלית, כללית שירותי בריאות, אלקטרה, לוריאל, לנקום, H&O, נוה גד, רשת מלונות דן, מי עדן ועוד.

תאריך:  12/02/2003   |   עודכן:  12/02/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
מינהל התעופה האזרחית פרסם את הנתונים בתחילת השבוע - ב-2002 טסו כ-1.3 מיליון נוסעים בכ-25 אלף טיסות סדירות פנים ארציות
הדר פרבר
עו"ד של הארגון טוענת כי מדובר בהחלטה הפוגעת בזכות חופש התנועה, שהינה זכות יסוד בסיסית של כל אזרח במדינה
ענבל אביב
בשנת 2002, ירד היצוא למדינות ערב ב-6% והסתכם ב-106.4 מיליון דולר; בתוך כך ירידה של 44% ביצוא למצרים וגידול של 32% ביצוא לירדן; גידול של כ-10% ביבוא ממדינות ערב - הסתכם ב-69.4 מיליון דולר
הדר פרבר
אתמול, דחה בג"צ את הבקשה שהגישו היוצרים למתן צו ביניים לביטול החלטת הממשלה; השופט: תידרשנה פעולות רבות, מקיפות ונמשכות עד להקמתה של הרשות
הדר פרבר
באל-על לא פוחדים: בשל המצב הביטחוני חברות זרות יפסיקו טיסותיהן לארץ והסוכנים לא ימנעו ממכירת כרטיסי אל-על
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il