X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
דוח המשטרה על האירועים בקריית שמונה הגיע גם לידי אתר ספורט 5
▪  ▪  ▪
דו"ח חריף של המשטרה. צפו באוהד הפועל ת"א משחזר את האירועים

משטרת קריית שמונה הגישה הבוקר את הדוח המסכם שלה לאירועי המשחק מול הפועל תל אביב בשבת. הדוח שהוגש להתאחדות הגיע גם לידי אתר ספורט 5.

בין היתר מאשימה המשטרה את אוהדי הפועל תל אביב באירועים וציינה כי בסיום המשחק, "מאבטח שביצע את משימתו הותקף על-ידי האוהדים. המאבטח פנה בבקשת עזרה לשני שוטרים, שעיכבו את החשוד בתקיפה. מיד לאחר מכן החלו לזרום למעבר המוביל ליציע עשרות אוהדים זועמים של הפועל אשר דחפו והכו את השוטרים כדי למנוע את עיכובו של האוהד".

על-פי המשטרה המהומה לא שככה גם שהגיע כוח תגבור. "גם כוח תגבור שהוזעק הותקף", ציינה המשטרה בדוח. "שוטר מג"ב קיבל בראש מכה מחפץ חד וקשיח ופונה על-ידי אמבולנס לחדר המיון שם נתפר ראשו. שוטרי יס"מ נוספים שנפלו על הקרקע נבעטו על-ידי אוהדי הפועל ת"א וספגו מכות ואגרופים בעודם שוכבים על הרצפה. השוטרים חשו בסכנה לחייהם ולכן השתמשו בגז פלפל שברשותם המשמש לעת מצוקה. בשלב מסוים הפכו חלק גדול מהאוהדים לרעולי פנים, המשיכו לדחוף ולתקוף ואף לקלל ולהתגרות בשוטרים. לפני הגעתם לכלי הרכב, הצית הקהל הרב פחי אשפה שהיו בדרכם".

בעקבות דרישתה של הנהלת האדומים לחקור את אירועי המשחק והפנייה למח"ש, אמר דובר מרחב הגליל במשטרת ישראל, רב פקד ערן שקד, לאתר ספורט 5: "משטרה יש רק אחת, והיא עסוקה יום ולילה בשמירה על הסדר הציבורי בכל מקום וגם במגרשי הכדורגל. חבל שקבוצת בריונים אלימים, שכל מטרתם הייתה מלכתחילה לסגור חשבון עם שומרי חוק, מנעה את ההנאה מהמפגש הספורטיבי. בכל מקרה, השוטרים פעלו בצורה טובה ובסופו של דבר הביאו להרגעת הרוחות. מבחינתנו, העברנו את כל חומר החקירה הנדרש להתאחדות לכדורגל, והאנשים שהיו מעורבים בעימותים הובאו לבית המשפט שאמר את דברו והאריך את מעצרם".

אחד מאוהדי הפועל ת"א שנעצר במוצאי שבת ומעצרו הוארך אתמול, הגיש הבוקר ערעור לבית המשפט המחוזי בנצרת. הערעור נדחה לאחר שהמשטרה הציגה בפני השופט נתונים ולפיהם אותו אוהד הפר צו הרחקה מהמגרשים למשך שנה שהיה תלוי נגדו לאחר שהתפרע במשחק של הפועל תל אביב מול מכבי חיפה בקריית אליעזר. בנוסף, הציגה המשטרה מסמכים כי אותו אוהד היה מעורב בקטטה של גם במשחק של הפועל תל אביב מול שירוקי בבוסניה.

מחר צפויה המשטרה להגיש שלושה כתבי אישום בסעיפים של תקיפת שוטרים והתנהגות פסולה במקום ציבורי נגד החשודים בעימותים האלימים. בעקבות קבלת הדוח החליטה ההתאחדות לכדורגל לדרוש מהמשטרה הסברים על השימוש שעשו השוטרים בגז הפלפל נגד האוהדים.

תובע ההתאחדות לכדורגל, שלום אבן עזרא, התייחס לאפשרות שדוח המשטרה יביא להעמדת הפועל ת"א לדין בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל ואמר לאתר ספורט 5: "יש מקרים בהם דוח משטרה מאפשר להעמיד קבוצה לדין, אבל במקרה של קריאות גזעניות רק דוח השופט קובע".

תאריך:  04/05/2009   |   עודכן:  05/05/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
חוק ההסדרים שיעלה להצבעה כולל סעיף של המראות ליליות בלתי פוסקות בנתב"ג    ראשי רשויות מקומיות הסובבות את נמל התעופה יוצאים למלחמה
רותי אברהם
בית משפט דחה פעם נוספת הצעה לחלופת מעצר עבור מרי פיזם, הנאשמת ברצח בתה רוז    מדובר ב"אתר" בהרי ירושלים שמיקומו נשאר חסוי    השופטת: מדובר ב"אותה גברת ובאותה אדרת"
מערכת אתר ספורט 5
רובי בלינקו מאמין באשקלון ואמר לרדיו ת"א: "גם אם ננצח לא עשינו כלום"
איציק וולף
שר החוץ הישראלי סיים פגישה לבבית עם עמיתו האיטלקי    "ישראל מייחסת חשיבות רבה לביקור האפיפיור"
עופר וולפסון
20 מהמפוטרים צפויים לבוא ממטה החברה    50 ייקלטו במקביל לרשת עדן טבע מרקט    יו"ר הועד במכתב לעובדים: "חד-משמעית, איש מהמטה לא יפוטר"   
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il