X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
קיוטופיה כבר הופכת לפלטפורמת היישומים עבור מחשבי כף יד ארגוניים משובצי לינוקס
▪  ▪  ▪

חברת טרולטק הודיעה היום (א', 16.2.03) על שילוב סביבת היישומים המשובצת קיוטופיה בפלטפורמת הייחוס לינוקס המשובצת של יב"מ. "זהו צעד ענק קדימה מבחינת שוק מערכות תקשורת ניידת ומבחינת שיבוץ לינוקס", אמר האברד נורד, מנכ"ל טרולטק. "יחד עם קיוטופיה, פותחת פלטפורמת הייחוס של יב"מ דלת לדור חדש של מכשירים משובצי לינוקס, שפותחו מהבסיס, לנוכח הניידות הגוברת של כוח העבודה".
קיוטופיה של טרולטק היא פלטפורמת לינוקס משובצת הכוללת סביבת פיתוח משובצת ומערך יישומים ניידים מקיף שנכתב על-ידי טרולטק (כלים לניהול מידע אישי, יישומי מולטימדיה, משחקים וטיפול במסמכים). היא זכתה לפופולריות רבה בקרב מפתחי צד שלישי, שיצרו והוציאו לשוק יותר מ-600 קיוטופיה של טרולטק היא פלטפורמת לינוקס משובצת הכוללת סביבת פיתוח משובצת ומערך יישומים ניידים מקיף שנכתב על-ידי טרולטק.
"לנוכח הניידות המוגברת של כוח העבודה, תאגידים מבקשים לפרוס יישומים לארגונים על גבי מכשירים הפועלים בפלטפורמות מרובות, בהם ג'אווה/לינוקס", אמר מייקל קראסיק, מנהל פיתוח תוכנות משובצות בחטיבת החדרת מחשוב של יב"מ. "יישומים ניידים בפלטפורמות ייחוס של יב"מ, כגון קיוטופיה, יכולים לאפשר לעובדים ניידים גישה למידע חיוני בזמן אמת, מכל מקום ובכל עת".
פלטפורמת הייחוס של יב"מ משלבת בתוכה רכיבי חומרה בסיסיים רבים המשמשים מוצרים מסוג זה, לכדי "ייחוס מתוכנן" יחיד, שבמרכזו המיקרו-מעבד פאוור-פי-סי 405-אל-פי בעל צריכת האנרגיה הנמוכה, המסייע להארכת חיי הסוללה. פלטפורמת הייחוס מכילה גם תוכנות של יב"מ ושותפותיה שמטרתן לתמוך ביישומי תאגידים וביישומי צרכנים פרטיים. מלבד פלטפורמת ראנטיים (Runtime) של ג'אווה מאושרת ג'יי-2-אם-אי של יב"מ, WebSphere Micro Environment, כוללת הפלטפורמה גם ניהול מכשירים ותוכנות מאגרי נתונים, תוכנת גלישה, כמו גם תמיכה למולטימדיה, קישוריות נתונים וזיהוי קול וכתב יד.
קיוטופיה כבר הופכת לפלטפורמת היישומים עבור מחשבי כף יד (PDA) ארגוניים משובצי לינוקס. חברת שארפ הכריזה שברשותה 4 מכשירים כאלה של קיוטופיה, כולל האס-אל-סי-700, שזכה לאחרונה בפרס "הטוב ביותר בתערוכה" בקטגוריית מחשבי כף יד, מחשבים נישאים וטלפונים ניידים" בתערוכת מוצרי צריכה בתחום האלקטרוניקה של לאס-וגאס ב-2003.
אודות טרולטק
טרולטק היא חברת תוכנה בעלת שני מוצרי דגל: קיו-טי וקיוטופיה. קיו-טי הוא מסגרת יישומים C++ לפלטפורמות רבות אשר מאפשר לאנשי פיתוח לכתוב יישומי מקור יחיד הפועלים היטב על גבי חלונות, לינוקס/יוניקס, מק או-אס אקס ולינוקס משובץ. קיו-טי שימש להקמת אלפי יישומים מסחריים מצליחים ברחבי העולם, כמו גם סביבת שולחן עבודה קיי-די-אי עם מקור פתוח. קיוטופיה, המבוססת על קיו-טי, היא סביבת היישום המקיפה הראשונה המותאמת ללינוקס משובץ. קיוטופיה נבחרה כפלטפורמת הייחוס משובצת לינוקס של יב"מ, למספר רב של מחשבי כף יד מתוצרת שארפ ולמכשירים רבים אחרים. מטה טרולטק נמצא באוסלו, נורווגיה, ולחברה משרדים בבריסבן, אוסטרליה, ובסנטה קלרה, קליפורניה. מידע נוסף על אודות טרולטק ניתן למצוא באתר החדש שלה www.trolltech.com.

תאריך:  16/02/2003   |   עודכן:  16/02/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שי פאוזנר
מנכ"ל אפריקה ישראל, פיני כהן, אמר כי בסוף השבוע יגיעו מלאים חדשים מספרד, של קולקציית אביב-קיץ 2003
Nfc
ענף הבניה מצוי במגמת התכווצות; כך על-פי דוח דירוג האדריכלים שערכה דן אנד ברדסטריט
שי פאוזנר
ההפסד בשנה שעברה כולה עלול להסתכם ב-400 מיליון שקל; עלות האשראי שהעניק לו בנק ישראל תמשיך להעיב את עתידו של הבנק
גלית יצחק
כך גילה היום מנכ"ל התאחדות התעשיינים; כ-240 מפעלי תעשיה מוגדרים כחיוניים ויפעלו בשעת חירום; ההתאחדות קראה לחבריה להקדים רכישות חומרי גלם מיבוא ולזרז את משלוחי היצוא לחו"ל
מירב לוי
מקורות המים הזמינים הולכים ומצטמצים; על-פי מחקר באו"ם - בשנת 2050 כשני שליש מאוכלוסיית העולם תחיה באזורים הסובלים ממחסור במקורות מים זמינים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il