X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
העיתונים באנגליה לא מרחמים. אלה בספרד כבר גמרו את הסופרלטיבים
▪  ▪  ▪
מסי וצ'אבי. יש מקצוע לאחרי הפרישה (GETTYIMAGES)

גמר ליגת האלופות, בו ניצחה אמש (רביעי) ברצלונה 0:2 את מנצ'סטר יונייטד לא סיפק את תצוגת הכדורגל הענקית שרבים קיוו לה. עם זאת, בדומיננטיות של הקטלונים, שהשלימו זכייה בטרבל היסטורי, ובחולשה של השדים האדומים, היה כנראה מספיק כדי לגרום לעיתוני אנגליה לקרוע לגזרים את מנצ'סטר יונייטד וכדי לסחוט מעיתוני ספרד – כולל אלה ממדריד – שירי הלל לקטלונים.

כרגיל, הסאן האנגלי היה הבוטה והחד ביותר. "מנצ'סטר יונייטד נשחטה על ידי האנגלים", נכתב במאמר המערכת לאחר המשחק, תחת הכותרת "מסי-קר" (דומה למלה האנגלית Massacre, שחיטה).

הצהובון הענקי, שאחד מעיסוקיו המרכזיים הוא חרחור מריבות, זועק באחת הכותרות כי כריסטיאנו רונאלדו זועם על מאמנו אלכס פרגוסון, לאחר שצוטט כאומר כי, "הטקטיקה שלנו לא הייתה נכונה היום". כותרת אחרת מתמקדת באכזבתו של פרגי עצמו מהשחקנים שלנו, ובעיקר מההגנה. "העונה הכוח שלנו היה בהגנה והשערים שספגנו היום היו 'זולים'", אמר פרגוסון, "זו הייתה הופעה מאוד מאכזבת ואני חושב שכמה שחקנים שלנו ירגישו את זה בעצמם. עם הסגל שיש לנו היינו צריכים להיראות טוב יותר".

סיד לואו, כתב הכדורגל הספרדי של הגארדיאן המכובד, ומי שמתגורר כבר שנים במדריד, חרג ממנהגו גם הוא והיה חריף מתמיד בביקורת שהעביר על אלופת הפרמיירליג: "התצוגה של ברצלונה מראה שמקומה בצמרת עם הטובים ביותר אי פעם. הם פשוט הרסו את מנצ'סטר. השבחים שמנצ'סטר זכו להם לפני המשחק פשוט התאדו".

המארקה המדרידיסטי מרח תמונה ענקית של רגע הנפת הגביע על ידי הקפטן הקטלוני, קרלס פויול. "האימפריה ברצלונה סוגרת עונה היסטורית בה הם כבשו כל דבר", נכתב בכותרת הראשית, "והם עשו זאת אחר ששלטו בגמר ליגת האלופות מול מנצ'סטר יונייטד". אגב, כל שש הידיעות הראשונות באתר העיתון מוקדשות לזכייה. ה'אס' היה פומפוזי מעט פחות, והסתפק בכותרת "טריפל".

את הכותרת הפיוטית ביותר סיפק ה'אל מונדו דפורטיבו' הקטלוני כשתחת הכיתוב המובן מאליו 'אלופי אירופה' כתב: "ברצלונה צעדה אל התהילה ברומא עם תואר שלישי שמסכם עונה ספקטקולארית". אנחנו לא נתווכח.

תאריך:  28/05/2009   |   עודכן:  28/05/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אינדקס מדיה
החג מגיע גם לאזור הגליל המערבי ואיתו כל-כך הרבה אירועים ופעילויות    הנה פירוט על חלק ממה שמחכה שם
איריס בר-טל
תשעה בכירי מפעל הפיס הצטרפו לנסיעה של זוכי הגרלה    עלות הנסיעה מוערכת בעשרות אלפי שקלים    נבדקים אופן אישור הנסיעה בדירקטוריון והאם מדובר בחריגות שכר
איילה פנייבסקי
ערוצי הטלוויזיה מרעננים את השורות, וזה הזמן להציץ לחמש סדרות חדשות שיעלו בשבועות הקרובים. מ"הכל דבש 2" ועד "הבלוק", עם כל מה שבאמצע
עופר וולפסון
לאחר שהפסידה כ-1.44 מיליארד ש"ח ברבעון האחרון מראה החברה התאוששות ברווח    עדיין נמוך בכ-19% לעומת הרבעון המקביל    הדיבידנד בעין של דלק נדל"ן יפחית החוב הפיננסי
סטיבי הררי
השחקנית הישראלית, אחיינתה של ריטה, לוהקה לסרט ההוליוודי החדש של דאג לימן    וגם: אל פאצ'ינו ישחק את "ד"ר מוות", מייקל מור עושה סרט על המיתון ועוד עידכונים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il