X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
פיל ג'קסון על ה-0:1. ואן גנדי: "לא אהבתי כלום במשחק שלנו"
▪  ▪  ▪
ג'קסון (gettyimages). יכול להרשות לעצמו לחייך

אחרי הנצחון המרשים בפתיחת סדרת הגמר, 75:100 על אורלנדו, הירשה לעצמו פיל ג'קסון לחייך. הלייקרס מובילים 0:1 בסדרת הגמר ורחוקים 3 נצחונות מאליפות. כבר בפתיחת דבריו במסע"ת שאחרי המשחק דאג ג'קסון לציין את משחקו הנפלא של קובי בראיינט, אך דאג גם לומר לשחקניו כי משחק 2 יהיה סיפור אחר לגמרי.

"אמרתי לשחקנים שלא משנה אם ניצחנו ב-6 נק' או ב-60, זה רק נצחון אחד וביום ראשון בלילה יש משחק נוסף", סיכם פיל ג'קסון, "ברור שלא ציפיתי לנצחון כזה. הדברים פשוט לא עבדו לאורלנדו. הם לא נכנסו לקצב, לא הצליחו לקלוע באיזור הצבע. ניסינו לעצור את המשחק שלהם ואת החדירות כי יש להם הרבה שחקנים שמסוגלים לכך, ועשינו זאת. ההגנה שלנו הייתה מצוינת".

"היו כמה מהלכים ששינו את המשחק, כמו ברבע השני בו הפכנו פיגור של 5 נק' ליתרון 10. הם החטיאו זריקות חופשיות ואנחנו לקחנו יותר ריבאונדים ויצרנו יותר הזדמנויות נוספות בהתקפה", הוסיף ג'קסון, "אבל הדרייב של קובי היה הדבר יוצא הדופן".

על עצירתו של דווייט האוורד אמר המאמן: "הוא שחקן של 60% מהשדה ומנענו ממנו בעיקר את ההטבעות שהן חלק חשוב במשחק ההתקפה שלו. אנדרו ביינום עשה עליו עבודה טובה".

"ברור שאחרי הרבע הראשון הם היו דומיננטיים לחלוטין משני צידי המגרש", הודה סטן ואן גנדי, מאמן אורלנדו, "אנו צריכים למצוא משהו להיתלות בו ולעשות עבודה טובה יותר בהגנה על הצבע. ספגנו 56 נק' בצבע ושם אנו צריכים להתחיל. הם שיחקו נהדר בהגנה. אנו נצטרך למצוא דרכים להכניס את הכדור פנימה לדווייט האוורד ולשחק משם ולהניע טוב יותר את הכדור. האחריות למצוא פתרונות מוטלת עלי".

"לא היה שום דבר שאהבתי במשחק שלנו", הוסיף, "אמרתי לשחקנים שאני לא מפיל את האחריות עליהם. אנו צריכים לעשות עבודה טובה יותר, אני צריך לעשות עבודה טובה יותר".

"ג'אמיר נלסון היה טוב מאוד ברבע השני אבל אחר כך סבל מירידה ביכולתו. אני לא תולה הפסד ב-25 נק' על ג'אמיר. כשהוא נכנס הוא שיחק מצוין. ראפר אלסטון שיחק טוב ברבע הראשון אבל החטיא הרבה זריקות. אני לא רואה קשר בין חזרת נלסון להחטאות של אלסטון".

ואן גנדי אף ניסה להתנחם: "אני בטוח שנשחק טוב יותר במשחק 2. חשבתי שמשחק 1 יהיה חשוב מאוד ואני חושב שמשחק 2 יהיה חשוב מאוד. ומשחק 3 יהיה חשוב מאוד וגם משחק 4 ו-5 וכך הלאה".

"עשינו עבודה טובה על האוורד אבל הוא יהיה מוכן למשחק 2", אמר בסיום בראיינט, "עבדנו קשה מאוד בפרימיטר להוציא אותם מהקצב שלהם ועשינו עבודה טובה מולו בצבע. שיחקנו בצורה פיזית ועם המון אנרגיה. זה כל מה שאתה יכול לבקש מול קבוצה כאורלנדו. עשינו עבודה טובה יותר מבחינת המודעות, כולם היו מחוייבים לעבודה קשה. הדבר הטוב ביותר שעלינו לעשות לקראת משחק 2 הוא לשכוח מהמשחק הזה. צריך להתכונן אליו ולהתקדם. הדבר היחיד אותו אני רוצה הוא אליפות. אני ממוקד בהשגתה".

"ניסיתי לתת את המיטב. ציפיתי שננצח אבל לא חשבתי שבהפרש כזה", אמר פאו גאסול, "עשינו התאמות כדי להיות טובים יותר ולהתכונן למשחק. נעשה את אותו הדבר לקראת משחק 2. נמשיך לעבוד קשה, לעבוד יחד, ונהיה בסדר. לשמור קבוצה כאורלנדו על פחות מ-30% מהשדה זה הישג יוצא דופן להגנה".

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/6/129886.jpg

"זו הייתה הופעה אדירה של קובי. בהתקפה אין דבר שהוא לא יכול לעשות", החמיא למאר אודום למספר 24, "קובי הוא איש של פוקוס. רואים את המשחק שלו על פניו. כשהולך לו הוא משחק כאחד השחקנים הגדולים אי פעם".

"כקבוצה היה לנו יום גרוע. סבלנו מיום קליעות חלש, אבל גם אם הן לא נכנסות אנחנו חייבים להאמץ יותר", סיכם דווייט האוורד שהציג את אחד ממשחקיו החלשים בקריירה, "הפסקנו להילחם וזה לא הכדורסל של המג'יק. אבל זה רק משחק 1. במשחק 2 ננסה להניע טוב יותר את הכדור. הפסדים כאלו קורים. לא קלענו, לא לקחנו ריבאונדים ולא זינקנו לכדורים".

"צריך להתפלל שקובי יחטיא. נצטרך ללחוץ עליו יותר ולקוות שהוא יחטיא", פירגן הסנטר לכוכב היריבה, "אנחנו לא יכולים לשלוט בו ובזריקות המדהימות שהוא קולע. אנו כן יכולים לעבוד חזק יותר בהגנה ולמנוע ממנו זריקות נוחות".

תאריך:  05/06/2009   |   עודכן:  05/06/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אייל גרוסברד
הפורוורד ערך 2 אימונים עם הקינגס: לא נראה שאמשוך את שמי
מאיה שני
שר העבודה הבריטי ג'יימס פורנל קרא לראש ממשלת בריטניה להתפטר מתפקידו ולתת למפלגת האופוזיציה סיכוי לכהן בהנהגה
מאיה שני
נמצאו השרידים הראשונים של טיסת אייר פראנס 447    ההשערה: המטוס התרסק באוויר וייתכן כי מהירות טיסתו הייתה נמוכה מדי    נערכים לעובדה שאפשר שלעולם לא יימצאו הקופסאות השחורות
איציק וולף
נשיא ארצות הברית הבהיר שנאומו באוניברסיטה של קהיר לא פנה אל הקיצוניים    "אל-קאעידה לא היו הקהל שלי בנאום"
יואב יצחק
האיומים בוצעו על-ידי בחורות שהתקשרו לאבי ניר מטלפון ציבורי    בטרם נעצר ניסה טופז להטעות את החוקרים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il