X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בבירה הושבתה התחבורה העירונית למספר שעות; הלימודים בוטלו גם ביישובי צפון רמת הגולן ובצפת; חברת נתיבי איילון בכוננות לסגירת כבישים
▪  ▪  ▪

מזג האוויר הסוער נמשך גם היום, ומלווה בסופות רעמים ושלגים בירושלים, וכן בצפון ועד הר הנגב. רגיעה צפויה לקראת הימים הבאים, ועליה בטמפרטורות לקראת סוף השבוע.
שגרת החיים בירושלים משובשת גם היום. במוסדות החינוך בבירה לא חודשו הלימודים, כך הושבתה למספר שעות גם התחבורה העירונית. בבתי המשפט לא מתיימים דיונים, למעט מקרים דחופים.
הבוקר נחסמו הדרכים מירושלים לחברון (דרך 60). כמו כן נחסמו כל הדרכים לגוש עציון. גם כביש עוקף רמאללה נחסם בדרך עופרה ובצפון - בצומת תפוח. קו 444 מירושלים לאילת מחדש פעילותו רק בשעה 10:00 בבוקר.
אתמול הגיע גובה השלג בירושלים ל-25 סמטימטרים. בתוך 24 שעות ירדו בבירה 57 מלימטרים של משקעים. כביש מספר 1 לבירה נחסם לתנועה במשך שעות ארוכות, כך גם הכביש מירושלים למודיעין (443). בשכונת רמות קרסה הלילה תקרה באולם ספורט בבית ספר אורט, לא היו נפגעים.
עמותת "עזר מציון" החלה להפעיל מאמש, בשיתוף עיריית ירושלים, מטה חירום מיוחד לסיוע לתושבים, במהלך סופת השלג הנוכחית. מטה החירום, הפועל בסניף "עזר מציון" בעיר, פועל החל משעות הלילה במתכונת חירום, ובמשך 24 שעות ביממה, ומעניק סיוע מלא לפונים הרבים בבקשות העזרה השונות. עד כה כבר הוסעו לבתי החולים עשרות פונים, ובהם יולדות, חולי דיאליזה וצוותים רפואיים.
מטה החירום של "עזר לציון" מאוייש במשך 24 שעות ביממה לטיפול בפניות הציבור. הזקוקים לעזרה מתבקשים לפנות לטלפון 02-5002111 או לסלולרי: 058-498448.
היום בוטלו הלימודים גם בבתי ספר בצפון, ברמת הגולן ובצפת. גם תלמידי ישובי דרום הגליל נשארו בבתיהם. שלג ירד אתמול גם באריאל. הלימודים במכללה האקדמית יהודה ושומרון בוטלו. בצפת ורמת הגולן נערם השלג לגובה של 6-70 סנטימטרים, ובכל האזור נסגרו הכבישים לתנועה.
באזור המרכז החלה מאמש חברת "נתיבי איילון" להיערך לקראת הצפות עקב מזג האוויר הסוער. מחברת נתיבי איילון נמסר, כי צוותי החברה נערכים לסגירת נתיבי איילון לתנועה. אתמול בערב היה גובה פני המים בנחל איילון נמוך רק ב-50 ס"מ מהכביש, והיתה קיימת סכנה להצפה.
חברת החשמל דיווחה על שיא חדש בצריכת החשמל לעונת החורף. בסה"כ צרך הציבור 8,570 מגה וואט. למרות העומס לא נרשמו הפרעות באספקת החשמל.

תאריך:  26/02/2003   |   עודכן:  26/02/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רנית נחום-הלוי
את הדברים אמר ראש אגף המודיעין לתוכנית "פופוליטיקה" של דן מרגלית; אמר עוד: החיזבאללה פועל פחות בגזרה הצפונית בגלל המתקפה הצפויה על עירק
רנית נחום-הלוי
ערי הדרום שישתתפו בתרגיל: אשדוד, קריית מלאכי והמועצות האזוריות גן-יבנה ובני-עייש; תרגיל נפילת טיל יערך בבי"ח בלינסון בפתח תקוה
גיל איל
החוק הבלגי מאפשר העמדה לדין של אישים ממדינות זרות אשר הוגשה נגדם תלונה; דיכטר מצוי בסיכון שינסו לעוצרו בגין פעולות נגד הפלשתינים
רנית נחום-הלוי
פירוטי השיחות שמתקבל מבזק אינם כוללים את כל השיחות שבוצעו באותה תקופה; המועצה תובעת מבזק לאפשר לצרכן לערוך בירור נדרש ללא גבית עלות ולפצות כל צרכן שנפגע כתוצאה מהשיטה
הדר פרבר
בפגישה עם מועצת הכלכלה הלאומית אמר הנשיא, כי הממשל האמריקני מחוייב לעקרונות על-פיהם כשלאנשים יש יותר כסף - הם מזבזים יותר - וכך יוצרים מקומות עבודה נוספים; העיתונאים בחרו לשאול על המלחמה בעירק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il