X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הקמפיין יצא תחת הכותרות: "תקליק, יא אוטיסט!", "עזוב, סתם אוטיסט..." ו-"תגיד, אתה אוטיסט?" נבחר כטיזר אשר יגרום להענות רבה ולמימוש המטרה: תרומות לאלו"ט
▪  ▪  ▪
 קישורים
  לאתר אלו"ט

 שמות קשורים
  אלו"ט

לאור הצלחת הקמפיין, ולרגל יום ההתרמה הארצי ב-5 במרץ לאלו"ט (האגודה הלאומית לילדים אוטיסטים) יוצאת MRM Israel בקמפיין התנדבותי ייחודי לגיוס תרומות באינטרנט לאלו"ט.
הקמפיין שזכה בעבר להצלחה אדירה ובמסגרתו גוייסו עשרות אלפי שקלים, מדגיש את המילה אוטיסט כצורת התייחסות שלילית (כקללה, בד"כ), אל מול המציאות.
הקמפיין יצא תחת הכותרות: "תקליק, יא אוטיסט!", "עזוב, סתם אוטיסט..." ו-"תגיד, אתה אוטיסט?".
הגולשים מקליקים על הבאנר ונכנסים לעמוד שבו עומדות בפניהם שתי אפשרויות: הראשונה, לחייג למוקד התרומות של אלו"ט ולתרום. השנייה, הם יכולים למלא את פרטיהם ונציג אלו"ט יחזור אליהם על מנת לקבל את תרומתם.
אמיר חודורוב, מנכ"ל MRM Israel: "בחרנו אמנם בקריאייטיב קיצוני ובועט לכאורה, אבל עם ההקלקה, הכל מתבהר. הרעיון היה לא לאפשר לגולש להתעלם ועשינו את זה באמצעות טיזר אינטרנטי קלאסי. אנחנו מצפים להיענות רבה ולאפקטיביות גבוהה ומעל הכל למימוש המטרה: תרומות לאלו"ט".
אמצעי המדיה של הקמפיין נתרמו על-ידי האתרים: ynet, גלובס, Aonline, TheMarker, וואלה, נענע, תפוז, קופידון, ו-MSN. תמונת האילוסטרציה של הקמפיין נתרמה על-ידי ASAP. הקמפיין ירוץ במשך השבועיים הקרובים.
קרדיטים
מנהל תחום אינטרנט: אלון מוליאן
תקציבאית: גלית כהן
קופירייטרית: גלית פרידמן-דרעי
ארט: שגיא צ'יזיק, איתי בקר
מתכנת: אביגדור בראון.

תאריך:  03/03/2003   |   עודכן:  03/03/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גיל איל
מנהל המחלקת המשפטית בתנועה לאיכות השלטון פנה אל רובינשטיין וארבל במכתב: החילו על עצמכם תקופת צינון של שנה
הדר פרבר
היום התקיים טקס החלפת השרים במשרד התיירות; מנכ"ל משרד התיירות היוצא: יש ליזום בליץ תיקשורתי לקידום התיירות
הדר פרבר
500 מנהלי כספים מארגונים קראו לנתניהו להפוך את המשבר הכלכלי להזדמנות להצעיד את הכלכלה הישראלית לצמיחה; קראו לשר להקים את המועצה הלאומית לחוסן כלכלי
הדר פרבר
כך על-פי סקר שילוב; 18% מהם דיווחו על הפחתה בצריכת דגים בחודש האחרון
גיל איל
הישראלי - דוד מנשה, מנהל חברת קמטק התל-אביבית; העונש המקסימלי - 5 שנות מאסר; שוחרר בערבות של 750,000 דולר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il