X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הקניון יוקם בהשקעה של 25 מיליון ש"ח; יאפשר רכישת מוצרים ושירותים בלחיצה על שלט הטלוויזיה; צפי הכנסות: 80 מליון שקל בשנה תוך 5 שנים; יעלה לאוויר בספטמבר 2003
▪  ▪  ▪

חברת TV MALL הודיעה (יום ד', 5.3.03) על הקמת הקניון האינטראקטיבי הראשון בישראל - בטלוויזיה. הקניון, אשר מוקם בהשקעה של 25 מיליון שקלים, יעלה לאוויר בספטמבר 2003 ויאפשר רכישת מגוון מוצרים ושירותים בלחיצה על שלט הטלוויזיה.
TV MALL מכיל עשרות חנויות של חברות שונות בכל קטגוריות הצריכה, החל ממזון מהיר ופרחים, כרטיסים לתאטרון, וכלה בריהוט, מוצרי חשמל ואלקטרוניקה ונופשים של הרגע האחרון. הקניון האינטראקטיבי יהיה פתוח 7 ימים בשבוע במשך 24 שעות.
החברה הודיעה, כי בתוך חמש שנים היא צופה הכנסות של יותר מ-80 מיליון שקלים בשנה. בימים אלה מנהלת החברה משא-ומתן עם גופים מובילים בתחומים שונים, להשכרת שטחים בקניון.
לקוחות אשר יזמינו באופו קבוע מהקניון, יקבלו תגמולים כגון מבצעים והנחות. התשלום מתבצע באמצעות כרטיס אשראי והלקוח מקבל מידע מדויק על המשלוח וזמן האספקה הביתה.
מן החברה נמסר, כי עלות המשלוח, תופיע לצד מחיר המוצר. גלית בן-שמחון, מנכ"לית החברה מסרה, כי "שאיפתנו היא כי המחיר הסופי, הכולל בתוכו את מחיר המוצר ביחד עם מחיר המשלוח, יהיה יותר נמוך ממחיר המוצר בחנויות". עוד נמסר מן החברה, כי אבטחת המכירה באמצעות כרטיסי אשראי נעשית לפי התקנים המחמירים ביותר.
חברת TV MALL הוקמה על-יד גלית בן-שמחון (לשעבר סמנכ"ל בכיר לשיווק ופיתוח העסקי של YES), שמחזיקה בבעלות החברה לצד קבוצת שחר, טלית תקשורת, JCS, וחברת האחזקות הצרפתית Paradise European.
החברה קיבלה רישיון שידור מהמועצה לשידורי כבלים ולשידורי לווין ב-2 לינואר 2003. חברת YES תהיה הראשונה לספק את הפלטפורמה לשידורי הקניון. בהמשך צפוי הקניון לפעול גם במסגרת שידורי חברת הכבלים לאחר מיזוגם.
בן-שמחון מסרה, כי TV MALL אינו ערוץ קניות סטנדרטי, אלא קניון אינטראקטיבי הפועל לפי מודל עסקי ייחודי. הקניון מציע מגוון מוצרים ושירותים של חברות ומותגים מובילים במשק הישראלי והעולמי תחת קורת גג אחת בסביבת קניות ידידותית, יעילה ונוחה למשתמש.
"הצרכן יוכל להזמין פיצה וחבילות נופש בלחיצת אחת על שלט הטלוויזיה, לצד השתתפות במכירות פומביות של מוצרי חשמל ואלקטרוניקה במחירים זולים, ובתוך כך גם לקרוא המלצות על ספרים, מוסיקה, תיאטרון ולרכוש כרטיסים למופעים בהתאם", ציינה בן-שמחון.
בן-שמחון הודתה למועצה לשידורי כבלים ולווין בראשות דורית ענבר, על-כך שפעלה ללא לאות על-מנת לקדם את נושא השירותים הדיגיטליים, חרף הקשיים הרבים, ואמרה כי היא בטוחה שפעילות זו תביא תועלת רבה לציבור.
תחזית מכירות בטלוויזיה - 28 מיליארד
דולר באירופה ו-15 מיליארד בארה"ב עד 2007
עידן הקניות מהבית צובר תאוצה בכל העולם: על-פי התחזיות, בשנת 2007 צפויות ההכנסות ממכירות באמצעות הטלוויזיה (T-Commerce) להיות 15 מיליארד דולר בארה"ב ו-28 מיליארד באירופה. היקף הכנסות ממכירות באמצעות הטלוויזיה בישראל, צפוי להיות בין 130 ל-240 מיליון דולר ב-2007.
בישראל חלה בשנה האחרונה עלייה של 17% בקניות באמצעות הטלפון, ומחזור הקניות באינטרנט בארץ הכפיל עצמו ב-2001 והסתכם ב-400 מיליון שקלים. בשנת 2002 הסתכם מחזור הקניות באינטרנט בכ-500 מיליון שקלים .
על-פי מחקר שנערך על-ידי Foresight, שיעור החדירה של שירותים דיגיטליים בשנת 2007 יעמוד על כ-84% בקרב מנויי שירותי טלוויזיה רב ערוצית בישראל (מנויי YES או כבלים), המהווים כ-1.5 מיליון בתי אב. כ-37% מצרכני הטלוויזיה הרב ערוצית מביעים כבר היום עניין גבוה ברכישת שירותים ומוצרים באמצעות הטלוויזיה, 19% מביעים עניין בינוני.

תאריך:  05/03/2003   |   עודכן:  05/03/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב לוי
מספר המבקרים הצפוי - 120 אלף איש; 17 חברות מסחריות ישראליות ישתתפו בביתן הישראלי
ניצן כהן
החברה מעריכה ששכבת הסלע בקידוח מגד 4 רווי נפט; המניה ממשיכה לעלות בשיעורים חדים עם מחזורים גבוהים
ניצן כהן
הבנק סיים את השנה עם רווחים של 8.2 מיליון ליש"ט; בחודש שעבר רכש בל"ל 20% נוספים מלאומי בריטניה וכיום מחזיק בקרוב למלוא הון מניותיו
Nfc
המעבדים מציעים ביצועי-על בצד חיסכון משמעותי בצריכת אנרגיה
מירב לוי
ציין: אשמח לשרת את מולדתי ואת בני עמי בכל מקום ובכל תפקיד; לאל-מאסרי וערפאת קשרים ארוכים עוד משנת 1963; שימש מתווך בין ערפאת לנתניהו באמצע שנות ה-90'
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il