X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
כך ציין יו"ר המכון הישראלי; הגידול יסתכם סה"כ בכ-400 מיליון דולר; בשנה האחרונה חל גידול של 15% במספר חברות האבטחה וגידול של 25% במספר יצואני הענף; קורא לממשלה להגדיל הסיוע לענף האבטחה
▪  ▪  ▪

בשנת 2003 צפוי גידול של 33% ביצוא האזרחי של חברות האבטחה והבטיחות הישראליות, זאת לעומת התקופה המקבילה אשתקד. יצוא הענף יסתכם בכ-400 מיליוני דולרים (לא כולל אבטחת מידע ומחשבים). כך מסר (יום א', 9.3.03) שרגא ברוש, יו"ר המכון הישראלי ליצוא ולשיתוף פעולה בין-לאומי לקראת כנס השקת הענף במכון היצוא.
הכנס יערך ב-12 במרס במלון דויד אינטרקונטיננטל בתל אביב בהשתתפותן של כ-100 חברות.
יצוין, כי גם בשנת 2002 חל גידול של כ-20% ביצוא הענף והסתכם בכ-300 מיליוני דולרים. להערכת ברוש, בשנת 2004 צפוי גידול נוסף של כ-20% ביצוא הענף.
ברוש ציין, כי תחום האבטחה והבטיחות הפך 'ללהיט עולמי'. זהו הענף שבו צפוי שיעור הצמיחה הגדול ביותר בשוק העולמי, בעיקר בשל ביטחון העורף, או ביטחון הפנים.
יו"ר מכון היצוא סבור, כי בשל המוניטין והידע, נוצר עתה חלון הזדמנויות בלתי חוזר להכנסת חברות אבטחה ובטיחות ישראליות לשוק האמריקני והאירופאי.
ברוש קרא לממשלה להגדיל את הסיוע לענף זה במסגרת קרן השיווק לחו"ל, דבר שיוכל להביא להכפלת יצוא הענף תוך 3 שנים ולהעמידו על כ-800 מיליוני דולרים לשנה.
עוד אמר ברוש, כי בשנה האחרונה בלבד נוספו 65 חברות אבטחה ובטיחות בישראל, כלומר גידול של כ-15%. כיום ישנן כ-500 חברות ישראליות הפעילות בתחום.
בתוך כך, גדל בשנה האחרונה מספר יצואני הענף ב-25%. כיום מגיע מספר היצואנים בתחום האבטחה והבטיחות לכ-250 חברות.
כ-50 חברות סטארט-אפ פועלות בתחום האבטחה והבטיחות. זאת לעומת 30 חברות לפני שנה. מדובר בגידול של כ-66% תוך שנה.
ברוש ציין, כי חברות אבטחה ישראליות, יחד עם קונסורציומים בינלאומיים, ישולבו באבטחת אולימפיאדת אתונה 2004. הנתח הישראלי מוערך בכ-40-50 מיליוני דולרים. כאשר הצפי של הנתח הישראלי באולימפיאדת ביג'ין - 2008 מוערך בכ-30 מיליוני דולרים נוספים.
רונן זהבי, מנהל חטיבת מוצרי תעשיה במכון היצוא, ציין כי מכון היצוא מתכנן השנה עריכת 2 מפגשי שיתופי פעולה בין חברות אבטחה ישראליות לבין עמיתיהם בארה"ב. מכון היצוא מתכנן גם מפגש בסין, בגרמניה ובצרפת. בפעילות זו ישתתפו כ-100 חברות אבטחה ישראליות.
זהבי ציין, כי מכון היצוא מתכנן השנה לשתף חברות אבטחה ישראליות בתערוכות בתחום האבטחה והבטיחות בצרפת, צ'ילה וארה"ב וכן להקים ביתן מידע בתחום זה בתערוכה הבינלאומית לביטחון שתיערך בארץ.
בטקס השקת הענף במכון היצוא ישתתפו: חיליק אסיה, מנכ"ל מכון היצוא; דוד לפלר, מנכ"ל משרד המדע; אפרים שוהן, מנהל הרשות לשיתוף פעולה תעשייתי; יוסי בן חנן, ראש סיב"ט; שבתאי שביט, ראש המוסד לשעבר ויותר אתנה בע"מ; יעקב אבן עזרא, יו"ר מועצת המנהלים של חברת מגל.

תאריך:  09/03/2003   |   עודכן:  09/03/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ענבל אביב
במסגרת הקמפיין המשותף ישחקו חברים לתיכון במשחק הווי חברתי; במקביל, השקיעה עלית מיליון ש"ח בקמפיין לכבוד פורים - חג המהווה שיא במכירות החברה
מירב לוי
אבו-מאזן הדגיש בדיון שנערך אתמול ברמאללה כי לא יסכים לתפקיד טקסי
Nfc
כך לדבריהם של בכירים במערכת הבריאות; פרופ' מרדכי שני מעריך כי מינוי נתניהו לשר האוצר יקדם את תיאגוד בתי החולים; יו"ר הר"י: לא נסכים לוותר על עקרון הבוררות
ענבל אביב
מטרת ההגרלה - לעודד לקוחות להשתמש בשירותים המקוונים; גם מבוטחים חדשים שירשמו לאתר במהלך תקופת ההגרלה (מרס-מאי) יוכלו להשתתף בה
הדר פרבר
כך באזהרת רשות ניירות ערך; על-פי הוראות חוק הייעוץ נדרשות חברות ניהול תיקים וייעוץ השקעות לעמוד בסכומי הון עצמי וביטוח מינימליים; חברות שאינן עומדות בתנאים אלה, אינן זכאיות לקבל או להחזיק ברשיון ניהול תיקים ו/או ייעוץ השקעות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il