X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מאמן מכבי חיפה בראיון לרדיו ת"א. 13.00, חי באתר: הגרלת הפלייאוף
▪  ▪  ▪
מאבד נקודות. רפאלוב (צפו בשחקני חיפה מודדים חליפות)

מכבי חיפה אמנם עם הפנים להגרלת סיבוב הפלייאוף במוקדמות ליגת האלופות (יום שישי ב-13.00, שידור ישיר באתר), אבל עדיין יש דברים מהעבר שצריכים להיסגר. אחד מהם הוא פרשת החילוף של ליאור רפאלוב, ריטואל שחוזר על עצמו יותר מדי בתקופה האחרונה.

מול אקטובה הקשר הוחלף בדקה ה-30 והביע את תסכולו על ידי זריקת בקבוק מים. בראיון לתכנית הספורט ברדיו ת"א ורדיו דרום, המאמן אלישע לוי התייחס לנושא, שעה קלה לאחר שנודע כי לא יעמיד את הקשר לדין משמעתי אלא יסתפק בקנס אוטומטי של 500 דולרים.

"אני לא חושב שצריך לשחרר את רפאלוב", אמר לוי, "הוא שחקן מוכשר שיודע להבקיע שערים, אבל מצד שני זה נכון שהוא מוחלף הרב הפעמים. כל פעם שהוא יוצא הוא מתעצבן, וגם עכשיו אני מטפל בזה ביד נוקשה. הוא צריך לבדוק את עצמו ואמרתי לו את זה בארבע עיניים. זו החלטה של מאמן והוא צריך לדעת לקבל את דין הקבוצה. הוא נענש גם כספית, ואין ספק שהוא מאבד נקודות אצלנו".

"ליאור שחקן כדורגל והוא צריך ללמוד לקבל את זה. לא הייתה כוונה להשפיל אותו בחילוף מול אקטובה, פשוט פיגרנו 3:0 כבר אחרי 15 דקות. עברתי רגעים מאוד קשים וזה היה הרגע הכי קשה בקריירה שלי, יש התנהגות במצבים כאלה ואם הייתי רוצה להשפיל מישהו אז הייתי מחליף 3 שחקנים. לא התכוונתי להשפיל אותו ורציתי לראות איך אנחנו חוזרים למשחק. הוצאתי אותו והמשחק התאזן.

לוי התייחס גם לניר דוידוביץ', שהיה אשם בשער הראשון: "צריך לזכור שהוא הציל אחרי זה שני גולים. כולנו ביחד כל הזמן וזה הדבר הכי חשוב לקבוצה". על טישיירה: "למרות שהוא לא רץ מהר הוא בהחלט מבין את המשחק. הוא לא יכול לעשות הכול לבד. הוא התמודד בסדר ולא היו איתו בעיות מיוחדות".

ומה לגבי אייל גולסה, שעלה מהספסל והביא את השינוי? "אייל הוכיח שהוא יודע לפתוח וגם להיכנס. הוא צעיר אבל משחק משחקים בלי שום בעיה. הוא שחקן מאוד חשוב למרות שהוא צעיר. בקבוצה כמו שלנו צריך לדעת להיכנס ולצאת וזה נכון לגבי רפאלוב וארבייטמן וכולם. אנחנו לא ישבנו על חיזוק, אבל לפי דעתי נצטרך נקודתית ונעשה הכל להתחזק".

ומה לגבי העובדה שחיפה תהיה מדורגת? "זה שאנחנו מדורגים יכול לעזור", סיכם לוי, "אבל כל הקבוצות טובות. הכל יהיה קשה אבל הכול אפשרי".

תאריך:  06/08/2009   |   עודכן:  06/08/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
מאיה שני
יהודים מגרמניה תומכים בהוצאה לאור של מהדורה חדשה של ספרו התעמולתי של היטלר 'מיין קמפף', שילווה בהערות שוליים והקדמה ביקורתית    ב-2015 יפוגו זכויות היוצרים של ממשלת בואריה והחשש הוא כי הספר יזכה להפצה מוגברת של מוציאים לאור
מאיה שני
האיחוד האירופי, גרמניה, צרפת, בריטניה וכן ארצות הברית אמרו כי לא יאחלו מזל לנשיא הנבחר של אירן מחמוד אחמדינג'אד
מאיה שני
שנתיים עברו מאז היעלמותה של הילדה הבריטית מדלן מקאן    בלשים פרטיים פרסמו קלסתרון של אישה הדומה לזמרת הספייס גירלס לשעבר ויקטוריה בקהאם כמי שמעורבת בהיעלמות הילדה
איציק וולף
אלוף גדי שמני יעזוב את פיקוד המרכז ויחליף את סגן הרמטכ"ל החדש אלוף גנץ כנספח צה"ל בארה"ב    את מקומו יחליף אלוף אבי מזרחי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il