X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בוורנר מבטיחים מחירים נמוכים מהמקובלים בשוק
▪  ▪  ▪

מהיום ניתן יהיה לרכוש וידאו ו-DVD במחירים נמוכים בעשרות אחוזים מהקיים עד היום בשוק. כך מבטיחים בוורנר הום וידאו, לרגל שיתוף הפעולה החדש עם רשת סטימצקי. במסגרת שיתוף הפעולה, יימכרו קלטות של וורנר בכ-150 חנויות סטימצקי ברחבי הארץ.
לדברי אנשי וורנר, הקניה של המוצר עצמו מהווה שינוי בהרגלי הצריכה של סרטי וידאו ו-DVD אשר בעיקר נשכרו עד כה. עולם ה-DVD יעבור את מהפכת שינוי הרגלי הצריכה כמו שעבר עולם הספרים - יחד עם הספריות, עדיין האנשים קונים ספרים. כך גם בעולם ה-DVD למרות ספריות הוידאו וה-DVD למיניהן, יחלו הישראלים, כמו בכל העולם, לרכוש סרטי DVD שישארו אצלם.
סרטי הוידאו וה-DVD של 'וורנר הום וידאו' יוצגו בסטימצקי בסטנד מקורי ומעוצב תחת שם המותג Hollywood Collection. לרגל חודש האוסקר הזמינו סטימצקי מ'וורנר הום וידאו' מהדורות מיוחדות של סרטים זוכי אוסקר במחיר שאמור להיות כחצי מהמחיר אשר היה עד כה - כגון 'אמדאוס', 'קן הקוקיה', 'שיר אשיר בגשם', 'הבלתי נסלח' ומארז מתנה מהודר של 3 להיטי קולנוע המבוססים על רבי המכר של הסופר ג'ון גרישם: 'תיק שקנאי', 'הלקוח', 'עת להרוג', במחיר 149.90 ₪ למארז ה-DVD ו-119.90 ש"ח למארז הוידאו. כמו-כן הזמינה סטימצקי את להיט ה- DVD 'מאטריקס'.
גם סרטי ילדים ניתן יהיה למצוא בסטימצקי במבצע של 1+1:
- 'סקובי-דו' (סרט הקולנוע באורך מלא, כולל תרגום לעברית) + 'סקובי-דו תעלומות מקוריות'. (סרט אנימציה באורך מלא, כולל תרגום לעברית).
- 'בנות הפאוורפאף - הסרט' - (סרט הקולנוע באורך מלא - מדובב לעברית) +'בנות הפאוורפאף הבלוף הגדול' (10 פרקי אנימציה מובחרים, כולל תרגום לעברית).
אליאורה שוורץ, אחראית על מוצרי פנאי והעשרה בסטימצקי, מסרה כי: "בשנים האחרונות לקוחותינו קונים בנוסף לספרים גם מוסיקה קלאסית, מוסיקה ישראלית, סרטי וידאו ובשנה האחרונה יותר ויותר סרטי DVD. אנו משוכנעים שכמו בארצות המערב גם בארץ יהפוך הקהל את חנויות הספרים שלנו למקור הקניה של סרטי ה-DVD".
חברת WARNER הינה הגורם המרכזי אשר הוביל את התפתחותו של פורמט ה-DVD והשקתו בארה"ב וברחבי העולם, באמצעות תמהיל מנצח ואיכותי של מיטב להיטי הקולנוע בשנת 2003 - כולל שוברי הקופות "הארי פוטר וחדר הסודות" ו"מאטריקס 2", יחד עם ספריה עשירה וחזקה של כותרים ותיקים יותר.
עם פעילות ב-78 מדינות ברחבי העולם - WARNER HOME VIDEO שולטת על מערך ההפצה מהגדולים ביותר בעולם בתעשיית הוידאו. בוורנר מספרים כי ספריית הסרטים של WARNER HOME VIDEO הינה הגדולה ביותר מזו של כל אולפן סרטים אחר, מציעה מגוון סרטים עצום, ותיקים וחדשים, באיכות מעולה.

תאריך:  09/03/2003   |   עודכן:  09/03/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב יצחק
כך מפרסם הניו-יורק טיימס; ראש הממשלה אריאל שרון הסכים לקבל את מפת הדרכים בכפוף לכ-120 הערות
ענבל אביב
השקיעה חצי מליון ש"ח ברכישת הזיכיון ובפיתוח המוצרים; בשלב הראשון, תצא PMI עם שני מוצרים המבוססים על תוכניות הדגל של הערוץ: סיפור מדבקות של הקונצונים וחוברת צביעה של דודידו
ניצן כהן
החברה סיימה את שנת 2002 עם הפסדים של 17.2 מיליון שקל; הפסדי הרבעון הרביעי של השנה 3 מיליון שקל בלבד- ירידה של 75% לעומת הפסדי הרבעון המקביל
הדר פרבר
זהו צעד נוסף בפתיחת תחום התקשורת לתחרות והסרת חסמי כניסה לפעילות מפעילי תקשורת נייחת
גלית יצחק
בנוסף, מציעה cal ללקוחותיה 3% הנחות על ריהוט לבית ולגן לחברי מועדון "Ace & Save" של Cal; מזמינה את לקוחותיה לכנס "מח מחשב מחשבה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il