X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
כך ציין שר התשתיות הלאומיות
▪  ▪  ▪

"השינוי המבני בחברת מקורות הוא כורח המציאות הקשה של מדינת ישראל". כך ציין שר התשתיות הלאומיות, יוסי פריצקי, בביקור במקורות. במסגרת ביקורו של השר במקורות, נפגש פריצקי עם הנהלת החברה ושמע סקירה מפורטת על משק המים.
אורי שגיא, יו"ר מועצת המנהלים של חברת מקורות, סקר בפני השר את מצב משק המים האזורי והארצי, והצעות מקורות לפתרון בעיות משק המים. שגיא ציין, כי קידום התפלת מי ים, התפלת מים מליחים והקמת מוביל קולחים ארצי, הם פרויקטים חשובים לפתרון בעיות משק המים.
מנכ"ל מקורות, עמוס אפשטיין, הציג את מבנה חברת מקורות, פעילותה העיקרית של החברה והשינוי המבני אותו עומדת החברה לבצע. כזכור, באוגוסט 2002 נחתם הסכם הסדרת שינוי מבנה חברת מקורות, במעמד ראש הממשלה, אריאל שרון. השינוי המבני קובע את תחומי הפעולה של חברת מקורות ומפצל את החברה ל-3 חברות: מקורות אספקת מים, מקורות ייזום ומקורות המוביל הארצי, הפועלות תחת מקורות אחזקות. במסגרת השינוי המבני יאוחדו יחידת הביצוע השונות לאגף ביצוע אחד.
לפגישה הוזמן גם יו"ר מזכירות העובדים של חברת מקורות, מאיר אלעזרה, שהציג בפני השר את הקושי להתמודד עם השינויים המבניים הצפויים להתרחש בחברה, וציין כי חברת מקורות, על פעילותה הנרחבת, מושתתת על מצבת כח אדם של 1600 עובדים בלבד.
השר פריצקי הסביר, כי השינוי המבני מתחייב בגין החלטת הממשלה, וחייב להיעשות, חרף הקשיים והאילוצים, והוא מקווה לשיתוף פעולה מלא של העובדים והסכמתם. שר התשתיות הציע לייעל את חברת מקורות ולהוסיף משאבים כספיים להכנסותיה והקמת, מה שהוא מכנה, "מסדרון תשתיות". השר פריצקי אומר, כי יבדוק את האפשרות להוסיף על עבודות התשתית שעושה חברת מקורות גם תשתיות של כבלים, הולכת גז, צינורות דלק ותקשורת.
בהמשך סקר בפני השר המשנה למנכ"ל מקורות, עובדיה אלה, את עיקרי הסכם העלויות לפיו פועלת החברה ואת צעדי ההתייעלות שמתכננת החברה לבצע במסגרת ההסכם. הסמנכ"ל להנדסה, ציון כהן, הציג את הפרויקטים המרכזיים אותם מתכננת מקורות לפתח בשנים הקרובות.
בין הפרויקטים - הקמת מתקן ההתפלה באשדוד, חיבור מתקני ההתפלה המתוכננים למערכת המים הארצית, הקמת מתקן הסינון הארצי באתר אשכול, תגבור אספקת המים לירושלים ועוד.

תאריך:  12/03/2003   |   עודכן:  12/03/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ניצן כהן
מתחילת השנה משך הציבור מקופות הגמל וקרנות הנאמנות 1.3 מיליארד שקל לאחר הפקדות של 1.7 מיליארד שקל בחודש דצמבר- הפקדות שזכו להטבות מס
עמוס באר
תעניק ליסינג תפעולי ל-200 מכוניות בעיסקה המוערכת בכ-20 מיליון שקלים
גלית יצחק
זאת בשל הסחף בנחלים שהעכיר את המים
ניצן כהן
ברבעון הרביעי של השנה ירדו רווחי החברה ב-60% מה שלא הפריע לקבוצת אי.די.בי למשוך דיבידנדים של 100 מיליון שקל; אביגדור קפלן: התוצאות של החברה טובות על רקע המיתון במשק
הדר פרבר
14 תערוכות בשלושת החודשים הקרובים - בהשוואה ל-6 בתקופה המקבילה אשתקד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il