רשת השיווק ג'מבו יוצאת בקמפיין פרסום טלוויזיוני ראשון ב-16 במרץ, תחת הסיסמה: "יום יום, זול זול". הקמפיין מדגיש את אסטרטגיית המחיר של הרשת - מחירים קבועים וזולים לאורך כל השנה (every day low price). תקציב הקמפיין עומד על כ-3 מיליון שקלים.
הקמפיין כולל ארבעה סרטונים שונים, בהם מוצג זוג (השחקנים: שמעון מימרן ושחף סגל) העורך קניות בג'מבו. הוא מתלהב מחווית הקניות, והיא מתלהבת מהמחירים הזולים במיוחד. בסרטונים נעשה שימוש בהומור וברוח צעירה.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום גלזר-בר, ימשך כשלושה שבועות ויגובה במודעות בעיתונות הארצית והמקומית ובתשדירי רדיו.
רשת ג'מבוהוקמה בשנת 1999, ומונה 11 סניפים בפריסה ארצית, אליהם יתווספו עוד 7 סניפים עד סוף שנת 2003.
ממחקרים שנערכו עולה, כי יתרונה היחסי של ג'מבו נובע משלוש סיבות: מחירים זולים, חווית קנייה ומגוון עצום של מוצרים.
קרדיטים: מנהלת קריאטיב, זואי משה; תקציבאית, כרמית אילוז; חברת הפקה, גפן הפקות; מפיקת משרד, ענת הררי.