X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
היומון הלונדוני קיים ראיון עם אם אסאמה; אסאמה ציינה כי הן מקבלות לארגון כל מוסלמית גאה שיש לה רצון לשרת את אומתה ודתה והיא נושאת עיניה לניצחון דתו של אללה; את ההנחיות הן מקבלות מהמפקד, המולא סיף אל-דין
▪  ▪  ▪
 קישורים
  לראיון המלא

היומון הלונדוני בשפה הערבית אל-שרק אל-אוסט, קיים ראיון עם אם אסאמה - המציגה את עצמה כמפקדת לוחמות הג'יהאד של ארגון אל-קאעדה. השאלות הועברו לאם אסאמה באמצעות האינטרנט.
בראיון, שעליו דיווח מדוביי מחמד ח'ליל, נשאלה האם אסאמה
מתי החלה לחשוב על הקמת ארגון נשים השייך לארגון אל-קאעדה. אסאמה ציינה, כי החשיבה הרצינית החלה בעקבות הצלחת הנערות הפלשתיניות להגשים את רעיון פעולות מסירות הנפש. ארגון אל-קאעידה חשב על-כך לפני כן, אבל ההתעניינות גברה בעקבות פעולות מסירות הנפש של הנשים בפלשתין ובצ'צ'ניה.
אם אסאמה הדגישה, כי הן מקבלות לארגון אל-קאעידה לא רק נשים בעלות אזרחות ערבית, אלא כל אישה מוסלמית. היא ציינה כי ישנן צ'צניות, אפגאניות וערביות, מכל המדינות הערביות וממדינות אחרות.
אם אסאמה מסרה, כי הנשים שהתגייסו באמצעות האינטרנט, מתאמנות כל אחת במקום בו נמצאת, משום שהן לא יכולות לקבץ את כולן במקום אחד, מפני שכל אחת נמצאת בארץ אחרת מארצות האיסלאם. אבאמה ציינה, כי האימונים מבוססים על חינוך רוחני וחינוך לג'יהאד.
אסאמה ציינה, כי הקריטריונים לקבלת מצטרפות חשדות הם: כל מוסלמית גאה שיש לה רצון לשרת את אומתה ודתה שהיא נושאת עיניה לניצחון דתו של אללה, כדי שהדגל עליו כתוב: "אין אל בלעדי אללה", ישוב להתנוסס בגאון על כל שעל ברחבי העולם.
לשאלה: מדוע מוכרז דווקא כעת על קיומו של ארגון נשים השייך לאל-קאיעדה? ענתה אסאמה, כי השלב בו מצויים המוסלמים בתנאים הנוכחיים סבוך ביותר. אם בעבר היתה רק כוונה לפתוח מחנות שכאלה המיועדים לנשים, הרי שכיום הם הפכו לעובדה קיימת, כדי שנכשיר את האישה המוסלמית לשלב הבא.
אם אסאמה ציינה, כי את ההנחיות הן מקבלות מהמפקד האחראי עליהן, המולא סיף אל-דין, והוא מקבל אותן מהאחים ב"קאעדת אל-ג'יהאד", מהטליבאן ומהשיח' אבו עבדאללה אסאמה בן לאדן.
האחיות לוחמות הג'יהאד מצויות בכל אחת מארצות העולם, והדבר מגביר את הקושי להקים מחנה אימונים בשטח, אמרה אסאמה. אבל אנו מצויות בשלבי הקמתו של מחנה כזה בזמן הקרוב.
אסאמה הדגישה, כי הן מוכנות לבצע פיגועים בדומה לאלו שביצעו פלשתיניות. לוחמות הג'יהאד של אל-קאעדה מוכנות לחלוטין לבצע פעולות כאלה שאחיותינו בפלשתין ובצ'צ'ניה הקדימו אותנו בביצוען, אמרה.
אם אסאמה ציינה, שרעיון נשים מבצעות פיגועי התאבדות, לא עמד על הפרק עד שהפלשתיניות עשו זאת ובעקבותיהן הלכו הצ'צ'ניות. "אנו באות בקרוב, ואנו מתכוננות למהלומה הבאה עליה הכריזו מפקדינו. אני רוצה להדגיש שמדובר במהלומה שתגרום לאמריקה לשכוח את שמה ולא רק את ההתקפות של ה-11 בספטמבר", אמרה.
הג'יהאד לצורך הגנה הוא מצווה החלה על כל מוסלמי באופן אישי. אמרה אסאלה. אם אין מספיק גברים או שהם נמנעו מלמלא את חובתם, על העבד לצאת לג'יהאד ללא אישור מאדוניו, ועל האישה לצאת לאדמת הג'יהאד ללא אישור מבעלה עד שיצא האויב מאדמת המוסלמים. לפיכך, הג'יהאד צווה עלינו כנשים כפי שהוא צווה על הגברים עד שישוחרר השעל האחרון של אדמות המוסלמים.
אסאמה הדגישה, כי ישנם גם תפקידים אחרים שממלאות הנשים באפגאניסטן כגון: העברת מסרים והתראות בין המפקדים. הכנת מקומות מקלט להסתרת לוחמי הג'יהאד בעת ביצוע פעולות.
אסאמה אמרה, כי היא לא מתערבת בעניינים שאינם קשורים ללוחמות הג'יהאד, משום שיש לשמור על סודיות מוחלטת בנוגע לכל דבר. אם אסאמה ציינה, כי רבות מלוחמות הג'יהאד מצטיינות בצלפות ובשימוש בקלצ'ניקוב, ברימונים, באם-16, ובירי באקדח.
משימותינו כלוחמות ג'יהאד, בנוסף לפעולות מסירות הנפש, הן לתמוך מאחור בלוחמי הג'יהאד כדי שהם יתפנו להתכונן טוב יותר למערכה, כמו גם להצביע על מקום הימצאם של הצבועים ושל אלו המבוקשים על-ידי לוחמי הג'יהאד, זאת בנוסף לתפקידים העיקריים של הכנת אוכל וטיפול בפצועים.
אסאמה ציינה, כי בחירת לוחמות הג'יהאד לפעולות מסירות הנפש לא נעשית באופן אקראי. הבחירה מבוססת על כמה נקודות שאחת מהן היא שעדיף שללוחמת הג'יהאד יהיה אפוטרופוס שהוא בעצמו לוחם ג'יהאד.
"אנו בוערות באש יותר ויותר ומתמלאות נחישות יותר ויותר כאשר נעצר אחד מאחינו לוחמי הג'יהאד. אנו אומה שאינה מקבלת את ההשפלה בדתה. אנו לא נשקוט עד שננקום את דמם של אחינו רמזי בן אל-שיבה וח'אלד אל-שיח' מחמד. כולנו נמשיך להתפלל למענם עד שאללה ישחררם מהשבי ויביא על תלייניהם יום השמדה כמו יומם של עאד ות'מוד". אמרה אסאמה.

תאריך:  13/03/2003   |   עודכן:  13/03/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
הדולר ביצע את עלייתו הגדולה מול ה-ין מזה חמישה שבועות; בחברת Easy-Forex מעריכים, כי המשך הייסוף בשקל אינו סביר לעת עתה
ענבל אביב
מנכ"ל אל על: מדיניות ההתייעלות באל על, אשר כללה בעיקר צימצום בהוצאות משכורות ודלק, הובילה לחיסכון גדול ולירידה בהוצאות ההפעלה בשיעור של 3.6%, אשר תרם שיירות לשיפור בתוצאות הכספיות
הדר פרבר
טורקיה מבקשת עוד ביטחונות; משוכנעת כי ארה"ב תהסס לפלוש ללא שימוש במרחב האווירי הטורקי; ארה"ב נחושה בדעתה
הדר פרבר
במחאה על התנגדות צרפת למדיניות ארה"ב
גלית יצחק
המפעל מקבל הטבות במס ממדינת ישראל והוא מוגדר כאחד ממוקדי האבטלה בארץ; 10 תיירים מאירופה נתפסו באזור עין-גדי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il