X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
נהרגו בפעולת צה"ל במחנה הפליטים נוסייראת; בהרוגים ילד ופעוטה; 21 מבוקשים נעצרו ברחבי הגדה; צה"ל עצר במחנה הפליטים בלאטה שליד שכם את חוסאם חאדר - חבר הפרלמנט הפלשתיני; בג'נין נעצרו 4 מבוקשים
▪  ▪  ▪

פלשתינים מדווחים, כי 13 פלשתינים נהרגו ולפחות 15 נפצעו לפנות בוקר בשטחים (יום ב', 17.3.03) בשטחים, מהם 11 פלשתינים נהרגו בפעולת צה"ל במחנה הפליטים נוסייראת ברצועת עזה.
עם ההרוגים נמנים פעוטה בת שנתיים, חנאן אנסאר וליד בן 13, עומר דרוויש. עשרות נגמשים, דחפורים וחיילי חי"ר פועלים כעת ברצועה.
על-פי הדיווח, כוחות צה"ל הרסו מספר בתים במחנה זה. צה"ל הרס בית בן ארבע קומות שבו התגררה משפחת סייפאן. אחד מבני המשפחה היה מבוקש.
במהלך הפעילות עצר השב"כ את חיסאם חדר, פעיל פת"ח צבאי ממחנה הפליטים בלאטה. חדר חשוד כי הוא מעורב בהכוונת ומימון פעילות טרור של התנזים באיזור השומרון.
חדר הוא חבר המועצה המחוקקת הפלשתינית והינו יו"ר הוועדה להגנה על זכויות הפליטים. הוא נחשב למיליטנטי ומתומכי המאבק המזויין. בין השאר היה מעורב בתכנון מספר פיגועים במתווים שונים שהיו אמורים לצאת אל הפועל בקרוב. חדר נעצר בשנות ה-80' מספר פעמים ונכלא בגין מעורבותו בפעילות טרור. ב-1988 הוא גורש, אך הורשה לשוב לשטחים ב-1994 במסגרת ההסכמים.
כוח של גבעתי מלווה בשיריון ובהנדסה קרבית פעל בשלוש לפנות בוקר במחנה הפליטים נוסיראת. במהלך הפעולה התפתחו חילופי אש בין צה"ל לפלשתינים. צה"ל הקיף את ביתם של האחים מוחמד וסמי סעפין, מבוקשים של ארגון הג'יהאד. כאשר השניים הבחינו בחיילים, עלו לגג ביתם והחלו לפתוח באש לעבר הכוחות. צה"ל שהשיב באש, והרג את מוחמד סעפין. האח השני נעצר על-ידי הכוחות ובנוסף נעצרו עוד מספר אנשים שהיו בתוך הבית.
כוחות צה"ל עצרו ארבעה אחים בבית משפחת קדיח. הארבעה חשודים בסחר אמצעי לחימה.
במהלך הלילה עצרו כוחות צה"ל 21 מבוקשים ברחבי הגדה. צה"ל עצר בכפר עידנה, מערבית לחברון 11 מבוקשים. בכפר דורא נעצר מבוקש החשוד כפעיל חמאס. שני מבוקשים נוספים נעצרו בכפר שחידה ושלושה פעילי ג'יהאד נוספים נעצרו בכפר דוחא.
כוחות צה"ל עצרו במחנה הפליטים בלאטה שליד שכם, את חוסאם חאדר, חבר הפרלמנט הפלשתיני. חאדר נחשב לאחד מראשי התנזים של הפתח בצפון הגדה. הוא נחשב לאחד המבקרים החריפים ביותר של ערפאת ושל הרשות הפלשתינית - חאדר תקף מספר פעמים את השחיתות ברשות הפלשתינית, וטען כי ערפאת צריך לפנות את מקומו. חאדר קיבל לביתו עיתונאים רבים ולא התנהג כמבוקש.
בג'נין נעצרו הלילה ארבעה מבוקשים. שלושה מהם פעילי הג'יהאד האיסלמי. בכליו של אחד העצורים התגלה נשק.
הפלשתינים מדווחים, כי כוח גדול של צה"ל, הכולל עשרות כלי רכב מבצע כעת סריקות בעיירה בית להייא שבצפון הרצועה. לטענתם, צה"ל מחזיק במאות גברים עד תום הסריקות. לטענתם, הכוח מתרכז בעיקר בבית הספר המקומי.

תאריך:  17/03/2003   |   עודכן:  17/03/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
24 פצועים פונו לבי"ח יוספטל; פצוע בינוני הועבר לבי"ח סורוקה במסוק
יואב יצחק
הפרקליטה - עו"ד שני מלכין, פעלה ממשרדים ברח' יבנה בתל אביב; השכירה משרדים ל-19 עורכי דין (בשכירות משנה) וגבתה מהם כסף שנה מראש; המשטרה פתחה בחקירה
יואב יצחק
בני המשפחה ישנו בחדר האטום בכפר קאסם מחשש שהמלחמה תפרוץ בלילה; האב ושניים מהילדים ניצלו
יואב יצחק והדר פרבר
משרד החוץ האמריקני מזהיר: חשש למלחמה כימית וביולוגית גם באזורים אלה; אוסטרליה ובריטניה קוראות לאזרחים לעזוב את ישראל; מועצת הביטחון מתכנסת הערב לדיון חירום; נאום בוש - הלילה; יודיע על מלחמה, אלא אם יודיע סדאם על הסכמתו לצאת מעירק
עמוס באר
הויוארו מוצעת בגרסאות 'קומבי' להולכת נוסעים משולבת, או בגרסת מטען טהורה; האם תתמרץ את סוכנות קרסו להוזיל מחירים?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il