X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
התפתחות חשובה בניהול ביצועי רשת עבור המפעילים
▪  ▪  ▪
 קישורים
  לאתר סכמה

סכמה, ספקית עולמית של פתרונות תכנון ואופטימיזציה לרשתות סלולריות, הודיעה היום (ב', 17.3.03) על השקת מוצר בעל יכולות מוכחות לאופטימיזציה של רשתות CDMA/CDMA2000.
ה-CDMA/CDMA2000 Cell OptiPlanner מהווה פתרון מקיף לתכנון ואופטימיזציה אשר מפיק קונפיגורציה אופטימלית לפרמטרים הפיזיים של אתרי הרשת. התוכנית האופטימלית המופקת על-ידי המוצר, מתבססת על יעדי איכות, קיבולת וכיסוי ואילוצי תקציב המוגדרים על-ידי המשתמש.
ה-CDMA/CDMA2000 Cell OptiPlanner מאפשר למפעילי הרשתות הסלולריות לשפר בצורה משמעותית את ביצועי הרשת ואת איכותה עבור ערוצים סלולריים כמו גם ערוצי PCS. יתרונות המוצר בשיפור איכות הרשת כוללים הרחבת כיסוי הרשת, הגברת קצב תעבורת שירותי נתונים, שיפור תנאי העברת מנויים בין אתרי הרשת (הפחתת אחוזי ה-Soft-handoff) והורדת שיעור הניתוקים ברשת.
זאת ועוד, יכולות המידול המתקדמות של המוצר מאפשרות למפעילים להעלות את מספר המשתמשים מקבלי השירות ללא פגיעה בביצועי הרשת ותוך מניעת הצורך בהתקנת אתרים נוספים. בנוסף, המוצר תואם את כל סוגי ציוד התשתית.
"שיפור איכות השירות, במיוחד כאשר שירותי נתונים הופכים יותר ויותר פופולריים, מהווה את אחד היתרונות הבולטים של מוצר ה-CDMA Cell OptiPlanner", דבריו של אנדי סילברסטין, מנהל תפעול ראשי ונשיא שלוחת סכמה בארה"ב. "הערך המוסף הייחודי של המוצר מתבטא בגישה מערכתית רחבה לאופטימיזציה של רשת ה-CDMA כולה. כפי שהוכח בעבר, גישה זו מאפשרת לשפר את איכות השירות, להרחיב את איזור הכיסוי ולהפחית את העלות הכוללת של ניהול הרשת". אמר סילברסטין.
"עם עליית מספר המנויים הסלולריים ברשתות CDMA בצפון ארה"ב ובאסיה ועם הופעתם של שירותי נתונים חדשים בעלי פס רחב יותר, הופכים שיפור איכות השירות מחד ושיפור התשואה מאידך למטרות חשובות שלעתים מתחרות זו בזו." מציין פיל מארשל, דירקטור מחלקת אלחוט, Yankee Group. "עם זאת, פתרונות דוגמת ה- Cell OptiPlanner של סכמה מאפשרים למפעילי הרשתות להעריך טוב יותר את העלות לעומת התועלת בסחר החליפין שבין תשואה ובין איכות השירות. יכולת זו מהווה התפתחות חשובה בניהול ביצועי רשת עבור המפעילים." סיכם מארשל.
סכמה בע"מ
סכמה (www.schema.com) היא ספקית עולמית לפתרונות אופטימיזציה ותכנון עבור מפעילי רשתות סלולריות. החברה פיתחה טכנולוגיית אופטימיזציה מתקדמת המאפשרת למפעילים להגיע לתכנון אופטימלי של משאבי הספקטרום ותצורת הרשת. השילוב שבין התמחות בתחום הסלולר והתחייבות לפיתוח פתרונות עבור הלקוחות, מאפשר ללקוחות להגיע לחיסכון ניכר בהוצאות. חברת סכמה זוהתה לא מכבר על-ידי Delloite & Touche ו-Red Herring כאחת מהחברות בעלות שיעורי הצמיחה והחדשנות הגבוהים ביותר.
פתרונותיה של סכמה מיושמים על-ידי מפעילי סלולר מובילים בכל העולם, כולל Cellcom Green Bay, U.S. Cellular, Verizon Wireless, Cingular Wireless, BellSouth International, סלקום ישראל ופלאפון.
למידע נוסף, בקרו באתר הבית של החברה: www.schema.com (ראו קישור).

תאריך:  17/03/2003   |   עודכן:  18/03/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
ב-Nature Biotechnology פורסם כי מדובר במקרים בהם שני גנים משועתקים מאותו אזור בגנום - אך מגדלים שונים בו; מדעני קומפיוג'ן זיהו 3,200 גנים, המצביעים על כך שהתופעה הרבה יותר נפוצה מכפי שהוערך עד כה
רנית נחום-הלוי
בואינג צופה הפסדים - במגזר העסקי, אך תוצאות חיוביות - בתחום ההגנה; בבריטיש איירווייס הוחלט להמשיך להפעיל טיסות לישראל - עד שארה"ב תכריז מלחמה על עירק; אל-על נרתעת מכמות הנוסעים - הודיעה על ביטול 29 טיסות
ענבל אביב
הכנות לקראת גיוס מוגבל של אנשי מילואים בפיקוד העורף, מערך הנ"מ, וחיל המודיעין; מופז החליט: עקב המצב יש למסור הודעה לציבור כבר עתה; למרות הסבירות הנמוכה לפגיעה - יש להתכונן
הדר פרבר
מדובר במערכת לשירותי הווקי-טוקי; השקיעה 15 מיליון ש"ח בהתקנת המערכת
הדר פרבר
יעמידו רשת מצלמות במקומות קשים לגישה לעיבוי סיקור החדשות במקרי חירום
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il