X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בזקכל תסב כ-61 אלף מ"ר של משרדים וכ-14 וחצי אלף מ"ר של מסחר, ל"מתחמים חכמים"
▪  ▪  ▪
 שמות קשורים
  בזקכל

"בזקכל תקשורת", חברת התקשורת העסקית הגדולה בישראל, תסיים להסב במהלך 2003 כ-61 אלף מ"ר של משרדים וכ-14 וחצי אלף מ"ר של מסחר, ל"מתחמים חכמים".
היקף ההכנסות הצפוי בפרויקטים עומד על כ-80 מיליון ש"ח. בין המתחמים: "בית טופז" ו"בית ברק", שבבעלות חברת שער הכרמל, הכוללים כ-32 אלף מ"ר של משרדים ומסחר, פרויקט "רסידו" באשדוד, שבבעלות חברת "רסידו סי", הכולל כ-31 אלף מ"ר של משרדים ומסחר ו"בית אמפא" בתל אביב שבבעלות חברת קבוצת אמפא נדל"ן, הכולל 8 קומות של משרדים בשטח של 12000 מ"ר.
לדברי עופר פרי, מנכ"ל בזקכל תקשורת, פתרון "מתחם חכם" מספק תשובה למגוון דרישות התקשורת והמחשוב במתחם, הן של היזמים והן של הדיירים. הדייר במתחם חותם עם בזקכל על הסכם ליסינג תפעולי מלא ומקבל מענה לכל צרכי התקשורת שלו, דוגמת שימוש באינטרנט מהיר, במרכזיות מתקדמות ובמערכות משולבות של טלפוניה - בכתובת אחת. לדברי פרי, הפתרון של בזקכל מביא לחסכון ניכר בתפעול השוטף של מערכות התקשורת השונות בבניין או המתחם, ומאפשר גמישות ונוחות תפעולית.
בהסכם הליסינג שמציעה בזקכל קיימת אפשרות להתחברות לציוד תקשורת ומיחשוב של סיסקו, הכולל מחשבים ושרתים ומרכזי מיתוג, המותאמים לצורכי הדייר. המתחמים מחוברים על-פי רוב בתשתית IP, למערכות טלפוניה של בזקכל והדיירים גם נהנים מחבילות מוזלות לאינטרנט ולחיוג בינלאומי, קווי תקשורת נתונים, ושיחות ללא תשלום בינם לבין עצמם.
"בפתרון האאוטסורסינג שמציעה בזקכל, הדייר ב'מתחם החכם' נהנה ממערכות תקשורת ומחשוב מתקדמות המותאמות לצרכיו והיכולות לגדול עימו", אומר קובי בן-יעקב, מנהל חברת "שער הכרמל". "היזם נהנה מיתרון שיווקי בהצגת הפרויקט כמבנה בעל רמה טכנולוגית גבוהה, בזמן שכל נושאי התפעול והתחזוקה מתבצעים באחריות מלאה של בזקכל".
בשנתיים האחרונות הסבה בזקכל למתחמים חכמים את "בית חרמון" בפארק "שער יקנעם", ביקנעם, מתחם אלרוד בנתניה, בית אמריקה ברמת גן ואת הקמפוס של משרדי הממשלה בבאר שבע ובירושלים.
בזקכל היא חברת התקשורת העסקית הגדולה בישראל. החברה שהוקמה ב-1996, מספקת כיום סל פתרונות ומוצרים מגוונים, כולל שירותי תכנון בכל הקשור למערכי תקשורת, החל מתקשורת קולית, פתרונות 'בניין חכם', מכירת ותחזוקת מרכזיות, מערכות Call Center וציוד קצה דרך תקשורת מחשבים והאינטגרציה בינהם. החברה מעניקה ללקוחותיה שירותי התקנה, הפעלה, אחזקה ומימון.

תאריך:  23/03/2003   |   עודכן:  23/03/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק
הארגון יכול לסכם עם מעסיק על פיטורים, אם הוא סבור שהמהלך נעשה לתועלת כלל העובדים; ביה"ד נמנע מלהתערב ביחסים הפנימיים בתוך הארגון היציג כדי לא להחלישו
ענבל אביב
המוצרים החדשים ימכרו באריזת רביעיות; המוצרים משווקים ברביעיית גביעים של 150 מ"ל כל אחד, ובמחיר של 2.95 ש"ח לצרכן, לגביע בודד
מירב לוי
היחידות נבחרו למצטיינות של השנה; טקס ייערך מחר בהיכל צה"ל
גלית יצחק
מערכת זו תהיה זמינה עבור 1,375 עובדים ב-300 סניפים ברחבי בלגיה; העובדים יוכלו לגשת ולעדכן את רשומות כוח האדם באינטרנט
גלית יצחק
הפרויקט הינו פתרון האבטחה לאבנט כחול, כלל פתרונות המשכיות עסקית ואבטחת מידע ברמה גבוהה ביותר; מנכ"ל Xpert: פרויקט אבטחה זה מספק את רמת האבטחה והשרידות הגבוהים והאמינים ביותר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il