יצרנית המשקאות הקלים, טמפו, סיימה את הרבעון הרביעי של השנה עם הפסדים של 5.2 מיליון שקל. בשנת 2002 הפסידה החברה 16 מיליון שקל לעומת הפסדים של 4.6 מיליון שקל בלבד בשנת 2001.
המיתון במשק פוגע גם בצריכת המשקאות הקלים כשהתחרות ההולכת וגוברת בשוק זה שוחקת גם את שיעורי הרווחיות של החברה. באופן מסורתי, הרבעון הרביעי של השנה המאופיין בחודשי החורף גורם לירידה ברווחיות אולם עלייה של 400% בהפסדים היא כבר סיפור אחר.
טמפו רשמה בשנת 2002 הכנסות נטו בהיקף כספי של 423.3 מיליון שקל, ירידה של כ-9% לעומת ההכנסות בשנת 2001 שהסתכמו ב-463.6 מיליון שקל.
בשנה החולפת, בעקבות התחרות בשוק הקימעונאות-שפוגע הן ברווח הגולמי והן ברווח התפעולי, ירד הרווח הגולמי ל-170.4 מיליון שקל המהווים 40.26% מסך המכירות. בשנת 2001 הסתכם הרווח הגולמי של החברה ב-198.8 מיליון שקל המהווים כ-43% מסך המכירות של החברה.
בשנת 2002 עברה החברה להפסדים תפעוליים של 18.7 מיליון שקל לעומת רווח תפעולי של 16.5 מיליון שקל בשנת 2001. הוצאות המימון של החברה ירדו בשיעורים חדים לרמה של 1.9 מיליון שקל לעומת הוצאות מימון של 9.4 מיליון שקל בשנת 2001.
טמפו עברה בשנים האחרונות טלטלה עזה בעקבות מלחמות שליטה. מלחמות השליטה הביאו חלק מבני המשפחה לפתוח חברות מתחרות בענפי פעילות רווחיים ביותר כמו המים המינרלים. טמפו מחזיקה בזיכיון לשיווק המשקאות הקלים של פפסי בישראל.