X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
באפריל – פירסום הקבוצות שעלו לשלב הבא במיכרז
▪  ▪  ▪

שר התחבורה, אביגדור ליברמן נפגש היום בלשכתו עם ראשי נת"ע (- נתיבי תחבורה עירוניים) המתכננת ומפקחת על פרוייקט הרכבת הקלה בתל אביב.
יו"ר מועצת המנהלים של נת"ע, יוסי קוצ'ק ומנכ"ל החברה, ישי דותן הציגו בפני ליברמן את הפרוייקט ואת קווי הרכבת הנוספים המתוכננים בעתיד במטרופולין תל אביב.
באחרונה ערך ליברמן אבחנה בין פרוייקט הרכבת הקלה בירושלים, אותו ציין לטובה, לבין ביקורת שהשמיע כלפי הקונספציה של הרכבת הקלה בתל-אביב. ליברמן מסר כי הוא מלווה את הפרויקט לסירוגין משנת 1996, וציין כי אינו בטוח שרכבת קלה תתאים לתל-אביב. לדבריו מטיל הפרויקט עומס לא ריאלי על עורקי התנועה הקיימים בעיר.
עם סיום הפגישה הודיע משר התחבורה כי ועדת המכרזים הבינמשרדית, בראשות סגן החשב הכללי באוצר, דוד גרשונוביץ צפוייה לפרסם בחודש הבא את הקבוצות שעלו לשלב הסופי במכרז הבינלאומי להקמה ותפעול של הקו הראשון (הקו האדום) של הרכבת הקלה במטרופולין תל אביב.
ארבע קבוצות בינלאומיות מתמודדות במכרז למיון המוקדם (P.Q) של הפרוייקט. הקבוצה הראשונה כוללת את סימנס מגרמניה, אייקון הקנדית, HTM מהולנד, אפריקה ישראל ואגד. הקבוצה השניה כוללת את בומברדיה הקנדית, בויג ו-RATP מצרפת, נכסים ובניין וחברת דן.
הקבוצה השלישית כוללת את אלסטום וקונקס מצרפת, אשטרום, שיכון ובינוי ופולאר השקעות. והקבוצה הרביעית כוללת את CAF הספרדית, דייהו אינטרנשיונל מקוריאה, BBG מגרמניה, שפיר הנדסה, אוסיף, גרנית הכרמל ובייטמן הנדסה.
הקו האדום של הרכבת הקלה בתל אביב שאורכו כ-22 קילומטר יתחיל בתחנה המרכזית בפתח תקווה ויעבור בסמוך לבית החולים בלינסון, לאורך רחוב ז'בוטינסקי בבני ברק וברמת גן, דרך תחנת הרכבת בארלוזורוב, דרך פתח תקווה, ליד מרכז עזריאלי, הקריה, עד מנשיה ומשם דרך שדרות ירושלים ביפו ועד לדרום בת ים. עלות הפרוייקט נאמדת בכ-5 מיליארד שקל.

תאריך:  25/03/2003   |   עודכן:  25/03/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גיל איל
טוען: סדאם מנע מאנשיו את הצרכים הבסיסיים לקיום חיים נורמליים; לא חלק עימם את אוצרות ממלכתם
גלית יצחק
זאת לאחר דיון נרחב שערכה מועצת הרשות השניה; הדיון התנהל על רקע ידיעות שהועברו למנכ"ל הרשות על ההשלכות שיש לתוכנית ועל התנהגותם של בני הנוער
הדר פרבר
ביוזמת ידיד כדור הארץ יצויין מחר יום המים בכנסת
גיל איל
ביהמ"ש החליט לחייבה במתן התחייבות עצמית כתנאי להוצאת סעד זמני שימנע את המשך השלכת הפסולת במזבלת "רתמים"
גלית יצחק
כך קובע מחקר חדש שנערך באוניברסיטת חיפה; המחקר הראה כי 40% מהקלדניות סובלות מכאבים ונפיחויות בגפיים העליונות; רוב הסובלים חייבים לעבור ניתוח
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il