X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אחרי ה-1:1 בעכו, רעננה מחכה לבני יהודה בשבת. עזוז או ראלי יפתחו?
▪  ▪  ▪
שם דגש על החלק האחורי. לוזון

בשבוע שעבר סחטה בני יהודה 1:1 מהפועל עכו, ובשבת יש לה עסק עם עולה חדשה נוספת - הפועל רעננה. הפעם, עם זאת, המשחק ייערך באיצטדיון המיתולוגי של הכתומים בשכונת התקווה, דבר שאמור להקל עליהם מול רעננה, שתגיע מלאת מוטיבציה, שבוע לאחר ניצחון הבכורה שלה בליגת העל (1:2 על הפועל פ"ת).

לאחר שאמש באימון הטקטי גיא לוזון הרבה להעיר לשחקני ההגנה שלו ואף העביר אישית את תדרוך החלק האחורי, היום באסיפת הוידאו בה הקרין לחניכיו קטעים ממשחקם מול עכו, אמר להם המאמן: "אנו מתמסרים יותר מדי לשווא מאחור ומתנהלים בצורה לא אחראית ברחבה וזה מה שגורם לקבוצות לכבוש מולנו. אנחנו חייבים לחזור לאיך ששיחקנו פעם".

אולי בהתאם לדבריו, התלבטותו היחידה של לוזון היא בעמדת המגן הימני בין עוז ראלי לבין איציק עזוז. לירן כהן יפתח בצד שמאל של הקישור ולירוי צעירי יתחיל בקישור האחורי לצידו של מהראן ראדי. משה ביטון יירד לספסל, כאשר אלירן עטר יתופקד כחלוץ יחיד ופדרו גלבאן מתחתיו.

הרכב משוער: דלה איינוגבה, עוזר ראלי (איציק עזוז), דין מורי, איבן גארידו, כפיר אדרי; מהראן ראדי, לירוי צעירי, עמרי אפק, לירן כהן; פדרו גלבאן, אלירן עטר.

"השגנו את הניצחון הראשון, עכשיו אנחנו מקווים לעשות את השני ולחזור עם תוצאה טובה נוספת". כך אמר איתי טואף, בלם רעננה, שכבש את השער הראשון בניצחון ההיסטורי במחזור שעבר. "אני מוכן לחתום על 0:1 קטן מול בני יהודה בשבת".

רעננה שבימים האחרונים בודקת את העברת הביתיות לאצטדיון הקופסא בנתניה בגלל שמימדיו יתאימו לה מבחינה טקטית יותר מהמגרש בכפ"ס, תנסה להביא את היתרונות האלו גם למגרש הקטן בשכונת התקווה. "שיחקתי בתקווה בנוער של בני יהודה ועוד כמה משחקים בבוגרים עם רמה"ש ותמיד הייתה בו אווירה טובה. אני בטוח שיבואו הרבה אוהדים שלהם רק כדי להיות שוב באיצטדיון".

רועי לוי, שחזר השבוע להתאמן אחרי פציעה בכתף, תורגל בהרכב כקשר אחורי שלישי לצידם של תמיר פור וגיל קופר. קבוצתו של אלי כהן ששיחקה בשבת האחרונה במערך של 1-5-4, תשוב ל-2-4-4 בשיטת היהלום, מה שיוציא מה-11 את החלוץ דודו ביטון. רז כהן וכריסטיאנו דוס סאנטוס יפתחו בחוד, בניסיון להביא ניצחון נוסף שיעלה את הקבוצה אל מעל לקו האדום.

הרכב משוער: שאול סמדג'ה; עמרי עטיה, אבי סופר, איתי טואף, חיים פונטרומולי; תמיר פור, רועי לוי, גיל קופר, סטיבן כהן; רז כהן, כריסטיאנו דוס סאנטוס.

תאריך:  06/11/2009   |   עודכן:  06/11/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
מזהיר מהרס מערכתי דווקא כשניכרים סימנים לשבירת ארגוני הפשע בישראל    "פרקליט המדינה לא כפוף מקצועית לשר"
איציק וולף
יו"ר הכנסת מתנגד ליוזמת שר המשפטים    "יש להימנע מכל וכל לדחות מסקנות של ועדה ציבורית או לפעול בניגוד להן, אלא אם הנסיבות השתנו מקצה לקיש להימנע מכל וכל לדחות מסקנות של ועדה ציבורית או לפעול בניגוד להן, אלא אם הנסיבות השתנו מקצה לקצה"    "היוזמה מנסרת באופן רועש מדי בחלל הציבורי שלנו"
איציק וולף
שר החוץ מביע סיפוק מהעובדה ש-18 מדינות תמכו בישראל בעצרת האו"ם שאימצה את מסקנות דוח גולדסטון    "העבודה הדיפלומטית שעשתה ישראל - הניבה תוצאות"
אלעזר לוין
"כמה חברות ישראליות כבר החלו בפעילות לקראת משחקי 2012, ויש מקום לעוד חברות רבות"    מומחי נדל"ן בריטים שהגיעו לביקור בארץ מעריכים: השפל בבריטניה הסתיים, המחירים בעלייה והפעילות גוברות
איציק וולף
בהסתברות גבוהה לא יהיה גל שני למשבר    "המצב בישראל טוב ביחס לעולם"    הבהיר שכהונתו תסתיים בתוך חצי שנה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il