X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
צופה גידול של כ-30% במכירות הקוטג' ונתח שוק של כ-16% ממכירות הקוטג' בישראל תוך שנה; בפיתוח המוצרים הושקעו 100 אלף דולר; בקד"מ הושקעו - 150 אלף דולר; טרה מפסיקה לייצר קוטג' 5%; לא תמכור המחלבה
▪  ▪  ▪
 שמות קשורים
  טרה
  קוטג'

טרה נוקטת במהלך אסטרטגי בקטגוריית הקוטג' ומציגה שלושה מוצרים חדשים: קוטג' 3% שומן בטעם של 5% שומן, 250 גר'; מאגדת רביעיית קוטג' 3% 150 גר' כל אחד; וקוטג' 9%.
מוצרי הקוטג' החדשים של טרה מחליפים את מוצרי הקוטג' היוצאים מהשוק: קוטג' 5% של טרה וקוטג' ביו מועשר בסידן 5%.
בתוך כך, הודיעה היום הנהלת החברה, במסיבת עיתונאים שכינסה (יום ב', 31.3.03), כי, נכון לשלב זה, לא תימכר המחלבה. זאת בשל אי כדאיות כלכלית.
סמנכ"ל השיווק של טרה, דני פלד, מסר היום (ב', 31.3.03) כי טרה השקיעה בפיתוח המוצרים החדשים שנמשך כשנה כ-100 אלף דולר. ההחדרה נתמכת בפעילות קד"מ בעלות של כ-150 אלף דולר באמצעות חברת קידום המכירות מיתוס.
פלד הוסיף, כי קטגוריית הקוטג' אינה חדשה לטרה. "טרה היתה החברה הראשונה שיצאה לשוק (ב-1985) עם קוטג' המכיל 5% שומן, וזאת בעידן שבו היה קיים בארץ רק קוטג' 9% שומן".
עוד מסר פלד, כי ההחלטה על קוטג' 3% נעשתה בהתאם למדיניות החברה ובמסגרת האסטרטגיה שלה לחדש לצרכן הישראלי ולענות לצרכיו המשתנים בצורה אופטימלית, בעיקר בתחום התזונה המתקדמת והמודעות לתזונה נכונה.
פלד צופה גידול של כ-30% בסך מכירות הקוטג' של טרה, ומצפה להגיע לנתח שוק כולל של כ-16% ממכירות הקוטג' בישראל תוך שנה.
פלד הוסיף ומסר, כי ממחקרים איכותיים שערכה טרה עולה, כי "הרוב המוחלט של הציבור יעדיפו קוטג' מופחת שומן וזאת בתנאי שלא יפגעו המרקם והטעם לעומת הקוטג' 'הרגיל'; חלק מהציבור נוהגים לפתוח אריזה, לצרוך את הכמות הרצויה להם ולהשליך את היתרה לפח מאחר וישנה לטענתם ירידה משמעותית בטעם הקוטג' כאשר חוזרים לאכול אותו בפתיחה שניה; מרבית הצרכנים העלו את הטענה כי הקוטג'ים עם אחוז השומן הנמוך (0%) חסרי טעם".
המוצרים החדשים
- קוטג' 3% שומן - 250 גרם: לנוכח המודעות ההולכת וגוברת בנושא התזונה הנכונה ויתרונותיה, החליטה טרה על ייצור קוטג' 3% שומן בטעם של 5% שומן - שילוב של טעם איכותי, שמנתי ועשיר עם מרקם נימוח בפה, רך ונעים.
אחוז השומן המופחת שומר על הטעם והמרקם האיכותי כפי שקיימים בקוטג' באחוז שומן גבוה יותר ובשונה מהקיים בישראל מזה שנים רבות. זאת, מתוך כוונה אמיתית לחדש ולא לצאת עם מוצר דומה לזה שהיא ייצרה בעבר או הקיים אצל המתחרים. בהתאם, אף שונתה הרצפטורה של המוצר והותאמה לטעמו העדכני של הצרכן. מחיר מומלץ לצרכן: 4.74 ש"ח.
- מאגדת של ארבעה גביעי קוטג' 3% 150 גר' כל אחד, על-פי הקונספט: 'כי קוטג' גומרים בפעם אחת': גביעים אלה נועדו לצרכנים שאינם מסיימים גביע שלם בצריכה אחת ונוהגים לזרוק את היתרה בגלל ירידה משמעותית באיכות הטעם של הקוטג' בפתיחה השניה, צרכנים הרואים בקוטג' ארוחה קלה העומדת בפני עצמה, צרכנים שנוהגים לקחת את הקוטג' לאכילה מחוץ לבית או שאינם צורכים אותו בהזדמנות שימוש קלאסית של ארוחה מסודרת סביב שולחן. מחיר מומלץ: 13.60 ש"ח לרביעייה.
- טרה חוזרת לייצר ולשווק קוטג' 9% שומן. לאלו שאוהבים להתפנק על מרקם שמנתי.
קוטג' 9% תופס פלח שוק של 14% משוק הקוטג' בישראל ומבחינה כספית מגיע להיקף של 50-60 מיליון ש"ח במחירי צרכן.
בפלח הקוטג' 9% שואפת טרה לתפוס כ-10% מנתח השוק בתוך כשנה. מחיר מומלץ: 4.80 ש"ח.
אריזת המוצרים החדשים תהיה מחודשת ומותאמת לעיצוב המוביל את מוצרי ה-corporate של החברה. המוצרים עוצבו על-ידי סטודיו ורדימון.
קידום מכירות
החדרת הקוטג' החדש של טרה מלווה בפעילות קד"מ הכוללת חלוקת מוצרים ברחבי הארץ בכמות של מאות אלפי יחידות. עלות הפעילות מוערכת, כאמור, ב-150 אלף דולר והיא תימשך מספר שבועות החל מסוף מרץ 2003.
__________
מחלבות טרה - טרה נוסדה ב-1942 כקואפרטיב של יצרני החלב של נחלת יצחק. כיום, נמצאת החברה בבעלות פרטית של 35 משפחות. החברה מעסיקה כ-600 עובדים. מחזור המכירות של טרה ב-2002 נאמד בלמעלה מ-100 מיליון דולר.

תאריך:  31/03/2003   |   עודכן:  31/03/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק
הפרויקט הינו קורס לפיתוח חשיבה יצירתית תוך התנסות בתהליכי שיווק ופרסום; הקורס מיועד לתלמידי החטיבה (כיתות ז'-ט')
רנית נחום-הלוי
השימוע למשפטם נפתח היום; שבויי המלחמה ובני משפחותיהם הגישו תביעה נגד ממשלת עירק, ארגוני המודיעין והנשיא סדאם בסך של 910 מיליון דולר; ההנחה היא שהם יזכו במשפט, לא ברור אם הממשל ישחרר להם את נכסי עירק המוקפאים בבנקים בארה"ב
גלית יצחק
פורסם מכרז במסגרתו תורחב התשתית הדיגיטלית ברדיו ובטלוויזיה; הפרויקט כולל הקמת ארכיון דיגיטלי מרכזי, שישרת את העיתונאים ב-10 רשתות רדיו וב-3 ערוצי הטלוויזיה של הרשות
ענבל אביב
הסיסמה: "קסטרו או שאין לך את זה"; משיקה אתר אינטרנט בפלאש בו הגולשים יכולים לשנות את מראה האתר ולקבל פרטים על הקולקציה ועל הדוגמנים המובילים
ענבל אביב
צניחה של 62.8% ברווחי 2002 ל-357 מיליון שקל; ההפרשות לחובות מסופקים ברבעון הרביעי הסתכמו ב-1.989 מיליארד ש"ח; התשואה על ההון עמדה ב-2002 על 2.7%
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il