X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אחרי הסירוב משירזי עוזר המאמן קודם. בעתיד יובא לידו מאמן בעל תעודת פרו
▪  ▪  ▪
הבכורה בדרבי. צפו באלימלך מדבר

אחרי בוקר סוער ורווי בפגישות (ודחיות) עם מספר מאמנים, החליטו בהפועל פתח תקווה להפסיק לחפש בחוץ. מהמועדון הודיעו הערב (ראשון) כי שביט אלימלך, שכיהן כעוזר המאמן של דני ניראון עד כה, יעמוד על הקווים עד לסיומה של העונה. הבכורה של שוער העבר - בדרבי מול מכבי ביום שבת.

לאלימלך חשוב להדגיש אין תעודת פרו, אך בהפועל פ"ת קיבלו אישור זמני של חודש מההתאחדות לכדורגל ועל כן יש לקבוצה שקט, לפחות לעת עתה. בתקופה הזו יובא לקבוצה מאמן נוסף, אשר יחזיק בהסמכה הנדרשת. "נקראתי לדגל, אני גאה בזה ומיד נעניתי כדי לעזור", אמר אלימלך. "אעשה הכל בדרך הכי מקצועית כדי להחזיר את הקבוצה לדרך המלך".

"זה פעם ראשונה שנאי מקבל את המושכות ואני מאמין ביכולת שלי", הוסיף שוער העבר בראיון לתכנית הספורט ברדיו ת"א, "זה לא סוד שבינואר יהיו שינויים. אני בעד ומאמין שמי שעכשיו נמצא בקבוצה יקבל את היחס הכי טוב שאפשר. אני אעשה את כל מה שאני יכול, אבל אני לא משיח. נצטרך ללכד את השורות ולהתחיל מההתחלה".

אלימלך, שגדל במחלקת הנוער של מכבי ת"א, ומשם לעירוני ראשל"צ, ייזכר יותר מכל כשוער הפועל ת"א, עימה זכה באליפות, ארבעה גביעי מדינה ובגביע טוטו אחד. הוא אף הופיע 14 פעמים במדי נבחרת ישראל. בקיץ 2008 עבר להפועל פ"ת ועמד בין קורותיה בעקבות סכסוך עם הנהלת הפועל ת"א, ובקיץ הבא הודיע על פרישה וצורף לצוות המקצועי במלאבס.

לתכנית הספורט של רדיו ת"א, רדיו דרום וקול הים האדום בשיתוף ערוץ הספורט

מוקדם יותר, פחות מיממה לאחר התפטרותו של ניראון, דני לוי כבר חשב שמצא מחליף, את ניצן שירזי, שנפגש הבוקר עם ההנהלה שהודיעה שהוא סיכם עקרונית. אלא ששירזי התלבט וביקש זמן להחליט ומאוחר יותר, אחרי התייעצויות עם מקורביו, הודיע כי הוא מוותר על ההצעה שהגישה לו הקבוצה.

אחרי סירובו של שירזי, מסרה הפועל פ"ת: "המו"מ לא הסתדר". במהלך השעות שבין הפגישה ועד להחלטה, שירזי שוחח עם כל מיני גורמים, שאמרו לו שלא כדאי לקחת את התפקיד, בין היתר אנשים שהוא מרבה להתייעץ איתם. לשירזי הוצע שכר של 25 אלף שקל לחודש, רכב, הוצאות דלק ופלאפון.

גורמים בהנהלה אף העלו את שמו של גילי לנדאו, אבל המאמן סירב ואמר לאתר ערוץ הספורט: "לכבוד הוא לי שמועדון מכובד כמו הפועל פ"ת פונה אלי, אבל אני נמצא כעת במקום אחר בשל עיסוקי הרבים. אני מתקשה לפנות את הזמן למשימה הדורשת התמסרות טוטאלית".

בנוסף הועלו גם שמותיהם של שייע פייגנבוים ואייל לחמן, אך ראשי המועדון הטילו וטו על מינויים של השניים. לא מן הנמנע ששביט אלימלך ימישך לאמן את הפועל פ"ת, שתחפש מאמן צעיר עם תעודת פרו, שיישב לצידו על הקווים.

סיני התייחס גם ל-7:1 מול הפועל ת"א אתמול: "מה שהיה בשבת זה היה בושה של השחקנים, וחלקם לא יהיו פה בינואר, אבל עד ינואר צריך להביא מאמן עם ניסיון. ניתן לשירזי כמה שעות כדי להחליט, ואם לא יש מספיק מאמנים בשוק שרוצים ומוכנים לבוא לאמן את הפועל פ"ת".

הבוקר נפגשה הנהלת פ"ת עם פרדי דוד אולם השיחות בין הצדדים פוצצו בשלב מוקדם לאחר שהמאמן סירב לקבל את התנאים שהוצעו לו.

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/6/148016.jpg

 

תאריך:  22/11/2009   |   עודכן:  22/11/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
התערוכה ממחישה באמצעות ציורי צבע מרהיבים ואיורי שחור-לבן מדויקים את סיפורם האישי והקולקטיבי של מעפילים יהודיים מאירופה שגורשו על-ידי הבריטים בשנת 1940 למחנה מעצר באי מאוריציוס באוקיינוס ההודי    הגירוש נעשה במטרה להזהיר את היהודים, פליטי שואת אירופה, מלהמשיך להגיע אל מולדתם
עידן יוסף
ברק הציב לממשלה שלושה תנאים לתמיכתו בבחירה, ובהם: בחירת אחד מתוך מומלצי הוועדה הקודמת, הבחירה תבוצע לכל הקדנציה, סמכויות היועץ לא יפוצלו
גלית יצחק
בבית החולים הדסה מציעים טיפול תאי המשלב טכנולוגיות ומערך לוגיסטי חדשניים, המאפשרים שילוב טיפול המבוסס על תאי גזע עצמאיים לריפוי השברים
מערכת PCאון
דוח חדש של מק'אפי חושף: ישראל היא בין חמש המדינות בעלות הסיכון הגבוה ביותר בעולם, לפגיעה בתשתיות קריטיות, כתוצאה מהתקפות ממוחשבות    מה זה אומר? מי צריך לעשות מה, כדי להתכונן?
ספי קיני
סה"כ נרשמו במלונות כ-2 מיליון לינות - 7% עלייה ביחס לאוקטובר אשתקד    בלינות הישראלים חל גידול של 13% בהשוואה לאוקטובר 2008
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il