X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ח"כ בייגה שוחט ביקש לדחות את ישיבת הוועדה, שכן אישור התקציב על סעיפיו השונים דורש את אישור הממשלה. שר האוצר לא נכח בדיון אולם נגיד בנק ישראל הגיע אל חברי הוועדה וניסה לשכנע אותם בעקרונות החשובים של התקציב
▪  ▪  ▪

ועדת הכספים של הכנסת שנתכנסה היום (יום א') היתה אמורה להמשיך את דיוניה בנושא תקציב החירום והצגתו מול חברי הוועדה. אולם, שר האוצר לא נכח בישיבה, ואת זמנו הקדיש לפגישה עם מזכ"ל ההסתדרות, עמיר פרץ.
בתחילת הישיבה, העירו ח"כ אברהם השוחט וחברי כנסת נוספית מסיעת העבודה, כי הם אינם מוצאים טעם בישיבה על פרטי התקציב, שכן פרטי התוכנית הכלכלית טרם אושרו על-ידי הממשלה. סביר להניח, על-פי דעתו, שהממשלה תסיר כמעט מחצית מהסעיפים שכתובים היום. יו"ר הוועדה, ח"כ אברהם הירשנזון, ביקש לשוחח עם נציגי הסיעות השונות מטעם האופוזיציה עם תום הוועדה.
יחד עם זאת, נגיד בנק ישראל, ד"ר דוד קליין, הציג בפני הוועדה דוח ביצוע התקציב לרבעון הראשון לשנת 2003, ואת התוכנית הכלכלית, לשנת 2003.
קליין טען, כי התוכנית משליכה גם על חמשת השנים הבאות. המטרה הראשונה של בנק ישראל היא לעצור את התכווצות המשק הישראלי. ישראל צעדה לאחור לתקופה שלפני 7 שנים (1995) מבחינת הצמיחה הכלכלית במשק. מס' המשפחות העניות הגיע למעלה ממיליון נפשות. הוא רואה חשיבות בהקצאת משאבים להקמת תשתיות והפחתת ההוצאות של הממשלה.
קליין רואה את הקושי לגייס מקורות מימון, ותולה את הצמיחה בחלקה על סמך הערביות שתינתנה על-ידי ממשלת ארה"ב. הבעיה שאליה הגיע המשק הישראלי, נובעת בחלקה מהסכסוך הישראלי-פלשתיני והמשבר שאפיין את שוק ההון העולמי.
קליין פנה בדבריו אל ציבור העובדים ששובת בימים אלו, וביקש לייצור הידברות באמצעות הסכמה. לדבריו, הוא אינו רואה את הצורך בשיתוק המשק כאמצעי להשגת מטרותיהם. בכך הוא בעצם מנסה לסייע לשר האוצר, ח"כ בנימין נתניהו, בפתרון לקראת אישור התקציב לשנת 2003.

תאריך:  06/04/2003   |   עודכן:  06/04/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב לוי
גרעון המפלגה נאמד בכ-10 מיליון ש"ח
ענבל אביב
יותר מ-80% מהמפעלים כיום, לעומת כ-60% אשתקד; שווי השי הממוצע - כ-400 ש"ח; קורא לעובדים לנצל תווי הקניה לרכישת מוצרים "כחול לבן", מה שעשוי למנוע פיטוריהם של כ-400 עובדי תעשייה
יואב יצחק
הדיון הנוסף יוגבל לבירור עיקריה ותחומי פרישתה של עבירת המירמה והפרת אמונים, במגמה לקבוע מיבחן ברור ומדויק ככל הניתן ליסודותיה של העבירה
גלית יצחק
סלקום פונה לציבור ההורים המחפשים פתרונות תקשורת אטרקטיביים עבור ילדיהם; לקוחות הרוכשים את המכשיר מקבלים החזר כספי של עד 237 ש"ח
הדר פרבר
החברה סיפקה 200 מגופי הצפה שתפקידם להפעיל בפרוץ דליקה, מערכות מתקדמות לכיבוי אש, במים ובקצף
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il