X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
יו"ר בית"ר גיבה את המאמן ברדיו ת"א
▪  ▪  ▪
"פיטורים לא עלו על הפרק". קורנפיין

הניצחון על הפועל רעננה (1:3) נתן קצת אוויר לבית"ר מירושלים, אבל פתר את הבעיות. הקבוצה נראיתה כבויה העונה, האליפות כבר לא תגיע לבירה והחילופים של יצחק שום בשבת היו רק דוגמא לאכזבה שיש מלא מעט שחקנים בקבוצה.

ומה עם עתיד המאמן? קורנפיין התייחס לעניין שום בראיון לרדי ת"א: "המערכת היא לחוצה, מה שגם מדובר במאמן ותיק ומוערך מאוד. אצלנו בהנהלה, כולל גומא אגייאר, הנושא של שום לא עלה אפילו פעם אחת. אני לא יודע אם יש יו"ר שמנהל כל כך הרבה שיחות עם המאמן שלו. זה לא היה על הפרק לפטר את שום ואנחנו עובדים בשיתוף פעולה מלא. זה מאוד רחוק להגיד מה יהיה בשנה הבאה, שום יאמן עד סוף העונה את בית"ר. חד משמעית".

"שום הודיע לנו על המהפכה בהרכב. החלטנו שצריך לזעזע כמה אנשים, דיברנו על הנושא וידענו שצריך לבוא זעזוע. באסיפה שעשיתי בתחילת השבוע הלך הדברים היה ברור, ובשיחה עם שום החלטנו שישחקו השחקנים ששנותנים את המקסימום, אלה שיהיו מחויבים לחולצה שהם לובשים, ולאו דווקא המוכשרים ביותר. דווקא טל ויצחקי שנכנסו כמחליפים הראו מחויבות".

"בינואר נעשה כל שביכולתנו לשפר את מצב הקבוצה, במגבלות שיש לנו", העיף קורנפיין מבט לעבר חלון ההעברות, "נכון לעכשיו לא נוכל להביא שחקנים חדשים, אלא אם נשחרר שחקנים. אם הצוות יגיד שהוא רוצה שחקן, נשחרר מישהו. יש 4-5 שחקנים שקיבלנו לגביהם פנייה. לא רוצה לפרט שמות. ברוכיאן ויצחקי ישחקו בבית"ר עד סוף העונה. יש עוד שמות שעלו, כאשר המטרה הראשונה הוא להפוך לקבוצה יותר אטקרטיבית כדי שהקהל יבוא".

היו"ר נשאל על המצב ביציעים, וענה: "קשה לנו מאוד בנושא הקהל. אחרי הבעיה המקצועית, זוהי הבעיה המטרידה ביותר שאנחנו מנסים להתמודד איתה בשיטות שונות, כמו הורדת מחירים. בסופו של דבר קהל רוצה לראות קבוצה מנצחת ואטרקרטיבית והוא לא רואה את זה עד עכשיו. אגיאר יודע על כל מה שקורה בבית"ר והוא מעורב ומוטרד מהעניין שהקבוצה לא מצליחה להביא את הקהל".

"בקשר לנושים של ארקדי - אנחנו מגישים בקשה לבית המשפט להסיר את העיקולים ואחרי ההחלטה נראה מה עושים", הבהיר קורנפיין את נושא הבעלות על בית"ר, "אנחנו נותנים לבית המשפט לשבור את הראש, בגלל שזה מהלך לא קונבנציונאלי אנחנו לא יודעים איך בית המשפט יגיב לזה. המטרה היא שאגיאר יהיה בבית"ר גם בעונה הבאה ושיצליח להביא משקיעים. התכניות שלו לגבי בית"ר הן גדולות והוא לא יוכל לעשות אותן כעת.

"יש לו חלומות גדולים - שרמת המתקנים תהיה יותר טובה, דרך ניהולית מקצועית יותר. לצערי הדברים לא מתנהלים ככה היום. הוא יהיה מוכן להשקיע בזה ברגע שהקבוצה תהיה שלו. זו המטרה של כולנו - שנסיר את העיקולים כדי שהוא ייקח את הקבוצה ויינתב אותה לכיוון הרבה יותר שקט".

מתוך תכנית הספורט של רדיו ת"א, רדיו דרום וקול היום האדום, בשיתוף ערוץ הספורט

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/7/150067.jpg
תאריך:  07/12/2009   |   עודכן:  07/12/2009
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
הרב מלמד אומר כי גם באוניברסיטות בהן מבקרים קצינים קוראים לסרבנות    "יש מפקדים שחושבים שהרבנים חיילים שלהם"
עידו סולומון
עד כה הצטרפו כ-700 איש לוועד העובדים    ועדת העבודה והרווחה בכנסת תקיים דיון מיוחד בנושא
מחלקה ראשונה
לאורך כל אירן נעצרו עשרות סטודנטים לקראת יום הסטודנט    סטודנטים שורפים תמונות של אחמדינג'אד
עופר וולפסון
חיים צוף, הגורם הפעיל באימפריית החברות של המיליארדר קובי מימון, עושה בימים אלו מאמץ לדחות את ביצוע הוראת ביתה משפט שחייבו להעביר עשרות מיליוני שקלים למפרקי החברות אותן ניהל
עודד פשטצקי
אחרי שנים של הזנחה נזכר עודד פשטצקי לקחת את אימא שלו לארוחה במסעדה    ארוחת פאר ב-'ADAMA' יישרה את ההדורים וגרמה לאם לסלוח לדב שלה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il