X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
נטורל פורמולה משיקה לוגו חדש באמצעות קמפיין פרסום אשר יתמקד בסדרת השמפו וסדרת קרמי הלחות לשיער של החברה; קמפיין הפרסום יעלה בערוץ 2
▪  ▪  ▪

חברת נטורל פורמולה משיקה לוגו חדש, אשר עוצב על-ידי משרד הפרסום של החברה - גליקמן נטלר סמסונוב. (יום ב', 7.4.03).
אלחנן שקד, מנכ"ל משותף נטורל פורמולה-נקה-קרליין מוסיף: "החלטתנו בדבר שינוי הלוגו נבעה מהרצון לרענן ולבטא את רוח ההתחדשות המאפיינת את נטורל פורמולה. חברת נטורל פורמולה הינה החברה המתקדמת ביותר בתחום מוצרי עיצוב השיער בישראל, נתון אשר מתבטא היטב בהובלתנו את שוק מוצרי עיצוב השיער בארץ. מדי יום אנו משיקים מוצרים חדשים המבטאים את הטרנדים האחרונים בעולם בתחום השיער, תוך שילוב מתן פתרונות יעילים לקהל הישראלי".
בלוגו החדש, המילה "NATURAL" כתובה בכתב מעוגל, קצר ו"משוחרר" יותר, עם דגש על האות התחילית "N", כאשר בלוגו הקודם המילה היתה כתובה באותיות מאורכות ופחות מעוגלות. כמו-כן, העלה אשר עמד מעל המילה "NATURAL" והיה עד עתה בגוון שחור כאותיות עצמן, קיבל גוון ירקרק ורענן לסמל את ההתחדשות והתרעננות של החברה. הלוגו החדש ילווה מעתה את כל המוצרים החדשים של נטורל פורמולה ובהמשך גם את כלל המוצרים הקיימים, על-פי קצב הדפסת הגרפיקות אשר יארך כפי הנראה מספר חודשים.
הלוגו יושק במסגרת קמפיין טלוויזיה אשר יעלה בערוץ 2, ויתמקד בסדרת קרמי הלחות וסדרת השמפו. מעבר להשקת הלוגו החדש, מטרת הקמפיין היא "שמירה על הקיים" בנושא תחזוקת המותגים. הקמפיין יעלה בהשקה של חצי מיליון ש"ח.
שוק התכשירים לעיצוב וטיפוח שיער נאמד בכ-120 מליון ש"ח כאשר הצעירים מהווים כ-50% ממנו. חברת נטורל פורמולה מובילה בשוק עם נתח של כ-40%.

תאריך:  07/04/2003   |   עודכן:  07/04/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רנית נחום-הלוי
מחאת הקשישים והגמלאים התקיימה תחת הסיסמא: "ביבי, סליחה שאנחנו חיים"; אחד המפגינים, הציל את רה"מ שרון בקרב לטרון אמר: "הצלתי אותו ממוות ועכשיו הוא נותן יד עם שר האוצר"
גלית יצחק
הנהג היה אוסף את הילדים ופורס מזרונים על הריצפה; ברכב מותר להסיע עד 10 אנשים בלבד; הנהג נעצר ונלקח לתחנה המשטרה
הדר פרבר
דבריו של אולמרט בכנס קרנות הון סיכון
הדר פרבר
קורא לפרץ לקבל הצעת האוצר ולהיכנס למו"מ לאלתר על-מנת שלא להגיע למצב של מאבק בין שני סוגי עובדים במשק: עובדי המגזר הציבורי ועובדי המגזר הפרטי
גלית יצחק
ה'מוזי-קפה' הינו מועדון מוזיקה ותיאטרון; אחת לחודש ישמש המועדון במה לאומנים מתחומים שונים ולצעירים מהישוב שיעלו לבמה ויצרו אומנות במוזיקה ותנועה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il