X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
החל ממחר יופעלו בארבע התחנות המרכזיות של רכבת ישראל עמדות מכירה, שיציעו לצעירים ולחיילים דיל מיוחד: קונים סימנס S45 - ומקבלים נגן mp3 במתנה
▪  ▪  ▪

סלקום ורכבת ישראל פותחות מחר (יום ד', 9.4.03) בשיתוף פעולה: בארבע התחנות המרכזיות של הרכבת - ב"ש מרכז, השלום, בנימינה ונהריה - יוצבו עמדות מכירה של סלקום, שיציעו לצעירים ולחיילים שיעברו במקום, לשדרג למכשיר סימנס S45, טלפון חדיש הפועל ברשת ה - GSM/GPRS של סלקום. מי שייענו להצעה יזכו בצ'ופר מיוחד: נגן mp3 התואם את המכשיר ומשמש לו גם דיבורית אישית.
מסלקום נמסר, כי החברה מכוונת את המבצע לקהל לקוחותיה הצעירים, ובעיקר לחיילים שבהם. ולכן בחרה לשווק את המבצע בתחנות הרכבת. "הרכבת היא ערוץ התחבורה המוביל של חיילים, כשבשעות מסוימות של היממה הם מהווים כ-30 אחוז מהנוסעים. בשעות אחרות יש ברכבת תנועה ערה של בני נוער וסטודנטים", כך נמסר.
התחנות שבהן יתקיים המבצע הן "תחנות חיילים" מובהקות, כשתנועת החיילים בהן מגיעה עד 50 אחוז מקהל הנוסעים. המבצע ילווה בפעילות קד"ם צעירה ותוססת.
תאריך:  08/04/2003   |   עודכן:  08/04/2003
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עמוס באר
יצחקי: "אפעל ליישום הרפורמה בענף מוניות השירות ולהגברת האכיפה כנגד מסיעים בלתי חוקיים"
ענבל אביב
מאז נפתחה הרשת ב-1999, לא עלתה בסרטון טלוויזיוני; בנוסף לסרט הפרסומת, יכלול הקמפיין שלטי חוצות, מודעות צבע וקטלוג שיופץ ב-1.5 מיליון עותקים
עמוס באר
בנבחרת - עידו כהן, דרור כהן ואיציק בריל - יערכו 'תצוגת תכלית' בשטח התערוכה
V810 - שילוב של עיצוב, סטייל וטכנולוגיה מתקדמת; מוטורולה העולמית בתערוכה היסטורית
עמוס באר
הגי'פ של מרצדס תמורת כחצי מיליון ועד מיליון ש"ח
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il