X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הקשר כבש בבעיטה חופשית בדקה ה-53, האורחים הפסידו 4 ברציפות
▪  ▪  ▪
רביבו, שער שלישי העונה בליגה

שחקני הפועל רמת גן דחפו, תיקלו, לחצו, בעט ובסוף נכנעו 1:0 באיצטדיון וסרמיל להפועל באר שבע, שנהנתה מכדור חופשי מוצלח של דוד רביבו בדקה ה-53.

החבורה של יובל נעים הפסידה בארבעת מחזורי הליגה האחרונים, גיא עזורי וחניכיו טיפסו, לפחות זמנית, למקום השישי בטבלת ליגת העל עם ניצחון 7 העונה. בסיום, הקהל התובעני בבאר שבע ידע להריע לשחקנים ולמאמן. חזון אחרית הימים בבירת הנגב. החדשות הפחות טובות הן שמאור מליקסון שהוחלף כבר לאחר 14 דקות, סובל מרגישות בשריר הירך, והוא בספק להפועל ת"א במחזור הבא. מכה נוספת נחתה על עזורי כשראיין אדלי נפצע גם הוא ולא יכל גם הוא להמשיך למחצית השניה.

למרות הרמה הירודה, עזורי התייחס לנקודות האור בסיום: "צריך להפסיק להסתכל על הדברים השליליים ולהתרכז בחיוביים", ובנוסף התייחס לפציעות של מליקסון ואדלי: "למרות ששני שחקנים חשובים נפצעו, עדיין ידענו לקחת 3 נק', ומגיע כל הכבוד לשחקנים". בנוגע לקריאות העידוד מהקהל, שיחסיו איתו ידעו עליות ובעיקר מורדות אמר המאמן המנצח: "אף פעם לא הייתה לי בעיה עם הקהל, הם קראו לי, אז הלכתי אליהם".

לעומת עזורי, יובל נעים שוב ירד מתוסכל: "באנו למשחק חוץ קשה ועשינו את העבודה מצויין עד לשער שספגנו. העליונות שלנו הייתה מוחלטת וקיבלנו את הגול משום מקום".

"מאור היה חסר לנו מאוד, ולקחתי עליי את האחריות מאז שיצא", התייחס כובש שער הניצחון, דוד רביבו שהוסיף: "אנחנו מחלקים בינינו את הנטל, פעם הוא טוב ופעם אני".

מהלך המשחק
דקות ספורות אחרי הפתיחה פגע וויליאם סוארס במאור מליקסון, שלא הספיק להחלים לחלוטין מפציעה וכבר הושבת שוב. גיא עזורי שלח את סיראג' נאסר במקומו לכר הדשא.

שחקני ר"ג המשיכו בהגנה האגרסיבית ובחלוף חצי שעה מהפתיחה פגע עומר פרץ בראיין אדלי ובמגרש התפתח עימות קצר בין שחקני שני הצדדים. כדורגל? לא היה הרבה מזה לפני ההפסקה.

המחצית השניה נפתחה חזק יותר ובדקה ה-53 הגיע השער. כמה ויכוחים על מיקום קדמו לבעיטה החופשית של דוד רביבו, ששלח את הכדור במיומנות לרשת של רפי כהן הוותיק. 0:1 לב"ש, שער שלישי העונה בליגה לקשר.

נעים שלח לכר הדשא את ג'ורג' דאטורו במקום אלי לוי וכרבע שעה לסיום הגיע תמיר בן עמי המחליף להזדמנות טובה, אבל קאלה הציל את ב"ש מספיגה. שחקני רמת גן המשיכו ללחוץ, אך המקומיים שמרו על הרשת נקיה גם אחרי בעיטה מסוכנת של עומר פרץ דקה לסיום.

הרכבים
הפועל ב"ש: טברטקו קאלה, שמעון הרוש, ראיין אדלי (נדב קידר/46), דנילו מוריירה, מרקוס גלארסה, אייל שן, יוסי אופיר, דוד רביבו, מאור מליקסון (סיראג' נאסר/14), גיל בלומנשטיין, אוהד קדוסי (משה אסולין/76).

הפועל ר"ג: רפי כהן, קובי מוסא, אסי דומב (תמיר בן עמי/72), גולן חרמון, שי חדד, וויליאם סוארס, תומר תייר, עומר בוקסנבוים, אלי לוי (ג'ורג' דאטורו/66), עומר פרץ, סרג' איילי.

תאריך:  09/01/2010   |   עודכן:  09/01/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
מגבשת עם ארצות הברית מודל סיוע ולפיו יורשה רק הסהר האדום המצרי להעביר סיוע לרצועת עזה    בעקבות התפרעות פעילי 'ויוה פלשתין' בנמל התעופה אל עריש
סוכנויות הידיעות
חשיפת האי מיילים בין הבנק הפדרלי ל-AIG מעוררת בקרב המחוקקים זעם ותהיות באשר ליחסים בין הממשל לחברה
לאה טרן
בסרט אין תסריט ואין עלילה, יש רק חזיונות ומראות, ובעיקר תחושות    כדי ליצור אתה צריך להיות ילד, לשמר את המראות והתחושות הראשוניות שחווית שלא יתפוגגו עם שגרת החיים
יואב יצחק
הרשות הפלשתינית מסרבת לחדש את המו"מ אלא מהנקודה שבה הופסק ומההבטחות שכבר ניתנו על-ידי אולמרט ולבני    נתניהו שוחח עם אולמרט כדי להבין ממנו מה הובטח בשיחות בעל-פה
מאיה שני
רשת טלוויזיה בפקיסטן שידרה סרטון של מולאל חליד אל-בלאווי, המחבל המתאבד שרצח 7 סוכני CIA באפגניסטן, ושל חכימוללה מחסוד, מפקד טליבאן בפקיסטן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il